שירת הים222
New member
P7010 של Fujitsu בעיה בדגם
בניגוד לVaio של סוני, למחשב הנייד של פוג'יטסו אין מסגרת סביב המקלדת. יש רק 4 פדים בחלק העליון של המסך שנוגעים בסגירה עם החלק התחתון של פנים המחשב התחתון. התוצאה: אין רווח מספיק והגנה מספקת בין המקלדת והחלק התחתון של המחשב, לבין המסך. מתבטא ב: הטבעה קבועה בצורה של המקלדת על המסך (גם אם זה ניתן לניקוי אני לא רואה כל סיבה להשלים עם אפשרות למגע כזה במחשב שעלותו גבוה כמו של הP7010), וכן פסים כסופים על המקשים שהם בעצם צבע שיורד מהמסגרת של המסך אל המקשים. אלה מעידים שיש בעיה בסגירה בדגם, ובעיה בתכנון. התקשרתי ליניר מערכות, הנותן ישרות הציע לי לשלוח אליהם את המחשב ואני סרבתי כי דרשתי לדעת מה יעשה עם הבעיה הזו שהיא בעיה בדגם (ואכן הצלחתי להוציא ממנו וידוי שזה ככה בדגם הזה) שהרי אם ינקו וישלחו אליי חזרה אין שום פתרון בכך... הוא הציע לי לשים פד שיגן על המסך. תשובתי אליו היתה: א. אין שום סיבה שאני אעשה כל מיני שיפצורים או פתרונות "אין ברירה" במחשב שעלותו מתקרבת ל12,000 ש"ח! והתשובה הזו לא מקובלת עליי כי אם הייתי יודעת מראש על הבעיה הזו בדגם הייתי פשוט רוכשת את הVAIO של סוני. (אגב בVAIO המקביל מבחינת דגם, אין בעיה כזו בגלל שיש שוליים למקלדת על המחשב ופדיות סביב כל המסגרת של המסך. ב. שלא מקובל עליי להשאר במצב הזה בהתחשב בעלות המחשב ואני רוצה פתרון. ושלא מקובל עלי שנחסך ממני מידע כזה שצריך להיות מידע נגיש לקונה בהתחשב בכך שזו בעיה מוכרת בדגם. תשובתו: אשלח מייל לפוג'יטסו ואעדכן. השאלה: 1. עוד מישהו שיש לו את המוצר חווה את אותה בעיה? 2. האם עלי לקבל את המצב כעובדה מוגמרת ולשים פד שיכסה את כל החלק הפנימי התחתון של המחשב ויפריד בינו לבין החלק העליון הפנימי? זה כנראה יפגע בכושר הסגירה של המחשב הזה... נוכח העלות אני לא ששה לקבל את המצב ולמצוא פתרון "בלית ברירה" שהוא כמו שאאלץ להלחים את מארז המחשב כי הוא כל הזמן מתפרק... זה לא הגיוני לדעתי. בקיצור נמרץ, מה עצתכם? רב תודות
בניגוד לVaio של סוני, למחשב הנייד של פוג'יטסו אין מסגרת סביב המקלדת. יש רק 4 פדים בחלק העליון של המסך שנוגעים בסגירה עם החלק התחתון של פנים המחשב התחתון. התוצאה: אין רווח מספיק והגנה מספקת בין המקלדת והחלק התחתון של המחשב, לבין המסך. מתבטא ב: הטבעה קבועה בצורה של המקלדת על המסך (גם אם זה ניתן לניקוי אני לא רואה כל סיבה להשלים עם אפשרות למגע כזה במחשב שעלותו גבוה כמו של הP7010), וכן פסים כסופים על המקשים שהם בעצם צבע שיורד מהמסגרת של המסך אל המקשים. אלה מעידים שיש בעיה בסגירה בדגם, ובעיה בתכנון. התקשרתי ליניר מערכות, הנותן ישרות הציע לי לשלוח אליהם את המחשב ואני סרבתי כי דרשתי לדעת מה יעשה עם הבעיה הזו שהיא בעיה בדגם (ואכן הצלחתי להוציא ממנו וידוי שזה ככה בדגם הזה) שהרי אם ינקו וישלחו אליי חזרה אין שום פתרון בכך... הוא הציע לי לשים פד שיגן על המסך. תשובתי אליו היתה: א. אין שום סיבה שאני אעשה כל מיני שיפצורים או פתרונות "אין ברירה" במחשב שעלותו מתקרבת ל12,000 ש"ח! והתשובה הזו לא מקובלת עליי כי אם הייתי יודעת מראש על הבעיה הזו בדגם הייתי פשוט רוכשת את הVAIO של סוני. (אגב בVAIO המקביל מבחינת דגם, אין בעיה כזו בגלל שיש שוליים למקלדת על המחשב ופדיות סביב כל המסגרת של המסך. ב. שלא מקובל עליי להשאר במצב הזה בהתחשב בעלות המחשב ואני רוצה פתרון. ושלא מקובל עלי שנחסך ממני מידע כזה שצריך להיות מידע נגיש לקונה בהתחשב בכך שזו בעיה מוכרת בדגם. תשובתו: אשלח מייל לפוג'יטסו ואעדכן. השאלה: 1. עוד מישהו שיש לו את המוצר חווה את אותה בעיה? 2. האם עלי לקבל את המצב כעובדה מוגמרת ולשים פד שיכסה את כל החלק הפנימי התחתון של המחשב ויפריד בינו לבין החלק העליון הפנימי? זה כנראה יפגע בכושר הסגירה של המחשב הזה... נוכח העלות אני לא ששה לקבל את המצב ולמצוא פתרון "בלית ברירה" שהוא כמו שאאלץ להלחים את מארז המחשב כי הוא כל הזמן מתפרק... זה לא הגיוני לדעתי. בקיצור נמרץ, מה עצתכם? רב תודות