output latency משתגע ../images/Emo190.gif
הי. קודם כל תרשו לי להעריך אתכם על כך שאתם מסוגלים לעבוד עם התוכנה הזאת בלי לירות לעצמכם בראש. עכשיו לעניין: אני עובד על איזה שיר כבר כמעט חודש. סיימתי להקליט ובא לי קצת להתעסק עם המיקס ולשחק אותה סאונדמן... זכותי לא? אבל כנראה שביקשתי יותר מדי. מאתמול בערב כל פעם שאני פותח קובץ שמור, אפילו הקל שבקלים, הוא נתקע ואני לא מצליח לשמוע אותו. (כלומר הקובץ עולה אבל כשלוחצים על פליי אז המד נתקע במקום). שמתי לב שכשאני מעלה קובץ אז הoutput latency קופץ בטירוף למספרים אסטרונומים ואז אני לוחץ אקראי על כל מיני כפתורים, כולל RESET למיניהם ולפעמים זה מוריד חזרה את הלייטנסי ל6ms אבל בקובץ הבא שאני מעלה זה חוזר חזרה למספר אסטרונומי אחר. מה שלא יהיה אני פשוט לא מצליח להעלות אף קובץ כמו שצריך. ואני יושב על זה משעה תשע, יענו שלוש שעות שהתעופפו באוויר. מי יחזיר לי אותם מי? קוס אמק. צירפתי קובץ עם צילום מסך. תעזרו לי חבר'ה. תודה
הי. קודם כל תרשו לי להעריך אתכם על כך שאתם מסוגלים לעבוד עם התוכנה הזאת בלי לירות לעצמכם בראש. עכשיו לעניין: אני עובד על איזה שיר כבר כמעט חודש. סיימתי להקליט ובא לי קצת להתעסק עם המיקס ולשחק אותה סאונדמן... זכותי לא? אבל כנראה שביקשתי יותר מדי. מאתמול בערב כל פעם שאני פותח קובץ שמור, אפילו הקל שבקלים, הוא נתקע ואני לא מצליח לשמוע אותו. (כלומר הקובץ עולה אבל כשלוחצים על פליי אז המד נתקע במקום). שמתי לב שכשאני מעלה קובץ אז הoutput latency קופץ בטירוף למספרים אסטרונומים ואז אני לוחץ אקראי על כל מיני כפתורים, כולל RESET למיניהם ולפעמים זה מוריד חזרה את הלייטנסי ל6ms אבל בקובץ הבא שאני מעלה זה חוזר חזרה למספר אסטרונומי אחר. מה שלא יהיה אני פשוט לא מצליח להעלות אף קובץ כמו שצריך. ואני יושב על זה משעה תשע, יענו שלוש שעות שהתעופפו באוויר. מי יחזיר לי אותם מי? קוס אמק. צירפתי קובץ עם צילום מסך. תעזרו לי חבר'ה. תודה