DX
השתמשתי בשניהם לא מעט. בסופו של דבר יש הרבה דברים שפשוט קל יותר לעשות ב DirectX. זה לא שאי אפשר לעשות אותם גם בOpenGL אבל הם לא חלק מאותה היחידה. אני אתן לך כמה דוגמאות. רוצה להשתמש בTexture סבבה, אבל איך אתה פותח אותה? בOpenGL אתה צריך למצוא או לכתוב בעצמך ספריה לזה בDirectX כבר יש. רוצה להשתמש במודל? אותו סיפור. וזה לא נגמד בגרפיקה לDirectX יש גם סאונד ואינפוט וכו. ובקשר לרמה שאפשר להגיע איתם, בו נגיד שאותו הדבר. אמנם פעם DirectX היה ממש זבל אבל היום זה להיפך. אפילו Carmak מדבר על האם סוף סוף לזנוח את OpenGL לטובת DirectX והוא לא צריך ספריה לטקסטורות כדי לכתוב את Doom4... עוד מאט יהיה OpenGL 2.0 (אולי כבר יש?) ואז יכולות הגרפיות ישתוו שוב, אבל בשום מצב זה לא יבוא עם ספריות עזר כי זה בסה"כ סטנדרד ולא SDK. חוצמזה אם אתה רק מתחיל אני מאאאאד ממליץ שתתחיל עם Managed DirectX, יהיה לך יותר כיף (; . Visual Studio 2005 בבטא ואתה יכול להוריד בחינם(חוקי כמובן).