OFF טופיק

dar dahan

Member
פלייליסט? יש לי איזה 2126 שירים בסמרטפון

אם אני אביא לך את הפלייליסט האישי שלי אתה תוכל לשמוע את זה במשך שנה נראה לי
 

dar dahan

Member
OFF טופיק

חשבתי לעשות משהו אחר שלא קשור לסדרות ואם תרצו זה יהיה נחמד לדון על זה.
איזה מוזיקה אתם אוהבים לשמוע?
אני לצורך העניין שומע מבחינת ז'אנרים כמעט הכל מהכל, אם כי אני אוהב להקות וזמרים מסוימים בעיקר אבל גם אוהב שירים ספציפים של להקות/זמרים וכו'.
אני מסוגל לשמוע מטאל, פופ, רוק, ישראלי כמובן, קלאסי וכו'.

רועי אם הטופיק-שרשור לא מתאים אז תמחק את זה...
 

panda0zombie

New member
רעיון נחמד


גם הטעם שלי זה הכל בעיקרון.. אצלי זה לא ז'אנרים יותר משזה אמנים ושירים ספציפים
 

dar dahan

Member
יוסי, רק בריאות ואריכות ימים


ד"א יובל שלך עוד תגלה מאיפה משתין הדג ועונה הבאה יתעללו בה, אל תדאג
 
עונה הבאה אולי יתעללו בה

הרי היא בכל זאת הבת של בני ויעקובסון רוצה לנקום בו.
&nbsp
אבל זה אומר ש:
&nbsp
א) יהיו המון סצנות של יובל, אז זה כבר משדרג את הסדרה.
&nbsp
ב) יובל שוב תציל את כולם בסוף.
&nbsp
אז יהיה כיף והמלכה הביצ'ית שוב תשלוט בעולם.
 

panda0zombie

New member
כותבים אוהבים להתעלל בביצ'יות שהפכו לטובות

כדוגמת יולי סער
 

שיר m

Well-known member
מכורה למוזיקה

ישראלית. מכל הסוגים ומכל המינים:)
 

rubmwue1234

New member
אני כמוך..ובהזדמנות זו יש לי מסר לשיר...

שיר!
העם דורש שיר לשבת!
העם דורש שיר לשבת!
זה היה כל כך נחמד ומרענן כזה...
חבל שהפסקת...:(
 
למעלה