כן, חבל שלא יצא מספר עגול של 300
אז היה הרבה יותר נחמד. אני חושב שאנשים קצת מזלזלים ביכולתו בגלל סאגת הפרישה הבלתי נגמרת. כלומר, גם לאוהד כמוני ההתעסקות הבלתי פוסקת בו וב(אי)-פרישתו יצאה מכל החורים. לגבי יכולתו- כשהוא היה בריא הוא הוביל 2 קבוצות ב-4 השנים האחרונות לגמר ה-NFC, וגם הכריע את המשחקים במו ידיו עם החטיפות- מאד דומה לטרגדיה יוונית כשהגורל של הגיבור נגזר מראש. כשהוא היה פצוע הוא מזעזע (העונה בג'טס והשנה). העונה האחרונה אכן מביישת אותו. אני לא מבין מה הוא חשב, שמפני שהוא ברט פארב אז הוא פשוט לא יתאמן כל הקיץ ויופיע יום לפני פתיחת העונה והכל יתקתק? לדעתי, יש קשר ישיר בין אי המוכנות לעונה לפציעה הנוכחית והסטטיסטיקה הגרועה במשך העונה. כמה משחקים/עונות פייטון צריך למשוך כדי לשבור את השיא?