nightwish boy.......

חלמן

New member
דור היקר:

מה המצב? טוב.. אני מבין שאתה מבית ספר הלל... וכולנו משתתפים בצערך.. אתה הגעת לפורום רק לפני שבוע שבועים.. וישר התחלת לריב עם כולם! תפסיק!! יש בפורום הזה איזה 20 אנשים! אז אל תזיין ת´שכל! אתה עוד אומר לעדידוש (up town girl( שהניק שלה מפגר? פחחחח תאמין לי.. שלך יותר! ותפסיק לריב עם כולם! התחלת עם ציטה עכשיו עדי ומי עוד? אז תפסיק! ובאמת! תוריד פרופיל! אתה חדש פה ואתה ככה מדבר עם כולם! מה אתה חושב שאתה? יא חתיכת אפס! להתראות לך דור.. כלא הלל..
 

Nightwish-boy

New member
חלמן היקר

דבר ראשון: מי אתה? בן כמה אתה? אני רק יודע שעברת בכלא ארנון. אני לא חדש פה פשוט לא הייתי כאן מלאאאאא זמן (אם תבדוק תראה כמה הודעות שלי בארכיון...) אני בערך חודשיים פה אפילו יותר. עם צ´יטה התווכחתי ולצערי זה פלש לפסים אישיים. זאת לא היתה הכוונה. אבל "עדידוש" ישר באה והתחילה לקלל בלי שמישהו בכלל השתין לכיוון שלה. מי היא חושבת שהיא שהיא תקלל אותי? ניק זה עניין של טעם אישי, אבל אפטאון גירל מלבד היותו אחד הניקים היותר נדושים גם מייצג את תרבות הפופ שאני שונא בכל נפשי. הניק שלי לפחות מיוחד ולא רגיל, תאהבו אותו או לא. אז פעם הבאה לבדוק דברים לפני שאומרים אותם. שלך דור
 

Nightwish-boy

New member
ובנוסף לכל גם לא הבנת אותי נכון

לא אמרתי שיש בפורום הזה שלושה אנשים. פשוט עדי אמרה שאני רב עם כל הפורום, ואמרתי לה שאם שלושה אנשים זה כל הפורום אז זה לא בדיוק מצב טוב... הבנת הנקרא אחי. שלך דור
 

UpTown~Girl

New member
שמע...ניטוויש...

אני לא אמרתי שום דבר על הטעם שלך, ועל זה שאתה אוהב רוק, מטאל ווטאבר... אני דיברתי על ההתנהגות שלך!!! אני לא חושבת שיש לי זכות להעביר ביקורת על הכינוי שלך (כמו שלך אין זכות להעביר ביקורת על הכינוי שלי). ואתה כן כתבת שיש 3 אנשים בפורום! זה לא הבעיה שאנחנו לא יודעם לקרוא אלא שלא ניסחת את זה טוב. אוקיי, לא התכוונתי להתפרץ עליך ככה אבל ממש עצבן אותי איך שרבת עם כולם. עדי.
 

Nightwish-boy

New member
לקורס הבנת הנקרא דחוף!

וזה מכוון להרבה אנשים פה המשפט שאמרתי הוא: לריב עם כל הפורום? הפורום הזה מאוד קטן אם יש בו רק שלושה אנשים... התכוונתי שרבתי רק עם שלושה אנשים, ושהפורום הזה קטן מאוד אם יש בו ורק שלושה אנשים. עכשיו יותר ברור? שלכם דור
 

RedUri

New member
נייט ויש אתה מביתספר הלל?

אתה במקרה בתנועה כלשהי? מכיר את הראל לויט?
 

Nightwish-boy

New member
לא אני לא מכיר

אני ב"נוער לנוער" אבל אני לא בטוח שזה נחשב... ואני עוזר ל"חופש" אבל אני לא שגריר שלהם... שלך דור
 
למעלה