דור היקר:
מה המצב? טוב.. אני מבין שאתה מבית ספר הלל... וכולנו משתתפים בצערך.. אתה הגעת לפורום רק לפני שבוע שבועים.. וישר התחלת לריב עם כולם! תפסיק!! יש בפורום הזה איזה 20 אנשים! אז אל תזיין ת´שכל! אתה עוד אומר לעדידוש (up town girl( שהניק שלה מפגר? פחחחח תאמין לי.. שלך יותר! ותפסיק לריב עם כולם! התחלת עם ציטה עכשיו עדי ומי עוד? אז תפסיק! ובאמת! תוריד פרופיל! אתה חדש פה ואתה ככה מדבר עם כולם! מה אתה חושב שאתה? יא חתיכת אפס! להתראות לך דור.. כלא הלל..
מה המצב? טוב.. אני מבין שאתה מבית ספר הלל... וכולנו משתתפים בצערך.. אתה הגעת לפורום רק לפני שבוע שבועים.. וישר התחלת לריב עם כולם! תפסיק!! יש בפורום הזה איזה 20 אנשים! אז אל תזיין ת´שכל! אתה עוד אומר לעדידוש (up town girl( שהניק שלה מפגר? פחחחח תאמין לי.. שלך יותר! ותפסיק לריב עם כולם! התחלת עם ציטה עכשיו עדי ומי עוד? אז תפסיק! ובאמת! תוריד פרופיל! אתה חדש פה ואתה ככה מדבר עם כולם! מה אתה חושב שאתה? יא חתיכת אפס! להתראות לך דור.. כלא הלל..