LemonLimeLilach
New member
Nail stamping
היי, קניתי ערכה שכזו עם פלטה אחת עם 5-6 ציורים, בנוסף למגרד ולחותמת בחנות של my cosmetics. כל לק שניסיתי על הפלטה, ירד לגמרי כשניסיתי לגרד את השאריות שבצדדים בכדי להכין את הציור להטבעה על החותמת. חזרתי לחנות ושם אמרו לי להשתמש בלק סמיך יותר (כלומר, לא שלהם, שהיה אחד מאלה שניסיתי). אני עושה משהו לא בסדר? או שאני באמץ צריכה לקנות לק מיוחד (איזה?)? ניסיתי אפילו עם לק של שאנל וזה גם לא עבד. תודה
היי, קניתי ערכה שכזו עם פלטה אחת עם 5-6 ציורים, בנוסף למגרד ולחותמת בחנות של my cosmetics. כל לק שניסיתי על הפלטה, ירד לגמרי כשניסיתי לגרד את השאריות שבצדדים בכדי להכין את הציור להטבעה על החותמת. חזרתי לחנות ושם אמרו לי להשתמש בלק סמיך יותר (כלומר, לא שלהם, שהיה אחד מאלה שניסיתי). אני עושה משהו לא בסדר? או שאני באמץ צריכה לקנות לק מיוחד (איזה?)? ניסיתי אפילו עם לק של שאנל וזה גם לא עבד. תודה