אין לי ממש העדפה
ואפילו אותי זה מפתיע. עקרונית, אני חושב שמה שפול עשה השנה מדהים לחלוטין, ואם תוסיפו את זה לעובדה שאני לא סובל את ברייאנט, אז הבחירה אמורה להיות חד משמעית (וזאת שערוריה אם מישהו חושב אחרת). אבל היא ממש לא. כמו שכבר כתבתי, משהו במשחק של קובי השתנה. זה לא במקרה שביינום פורץ השנה, אודום משחק טוב יותר, וגאסול משתלב בקלילות בלייקרס. זה לא במקרה, שוויאצ'יץ' ופארמר נותנים עונות טובות, ולמרות ירידה של פישר וולטון. קובי של השנה דוחף את הקבוצה קדימה, קובי של השנה עושה את השחקנים שלידו טובים יותר, והוא בעצם מאפשר לשחקנים לידו לפרוח, וזה מבחינתי MVP. עד השנה ראינו ממנו בעיקר כדורסל אישי, אבל יכולת קבוצתית מזעזעת, והפיכת השחקנים שלידו לדחלילים. אז היכולת האישית נשארה אותו דבר, רק שהוא הוסיף לה פן קבוצתי. כמובן שפול עושה את אותם דברים בניו אורלינס. לטעמי קצת מזלזלים בחברים של פול שם, אבל ווסט היה שחקן אול ארואנד מצטיין גם לפני השנה, רק שסבל מפציעות רבות, שבעצם הרחיקו אותו מאור הזרקורים, טייסון היה שחקן הגנה טוב גם קודם, אבל לפול יש קרדיט גדול בעובדה שהפך למסיים, ופג'ה נשאר אותו פג'ה. אחד שמסוגל לקלוע 10 שלשות במשחק, ולעשות 1 מ20 במשחק שאחרי. אני חס וחלילה לא בא להמעיט בערכו של פול, אני רק רוצה לומר שאנשים מזלזלים בצוות שיש בניו אורלינס. בסופו של דבר, מכיוון שהלייקרס לקחו את המערב בפוטופיניש, הקול שלי הולך לקובי. אם ניו אורלינס היו מחזיקים מעמד בראש, פול היה מקבל אותו. גארנט נתן עונה גדולה בכל סדר גודל, אבל קובי ופול עלו עליה ברמה אחת לפחות.