MVP MVP!!! אז מי יהיה ה MVP?

OrEl74

Well-known member
מנהל
MVP MVP!!! אז מי יהיה ה MVP?

המרוץ ל MVP בעיצומו ולמרות שמוזכרים לא מעט שמות בת'כלס המרוץ סובב סביב שניים וחצי שחקנים. 1. קובי בראיינט. 2. כריס פול. 3. קווין גארנט שהוא החצי שחקן בעיקר בגלל שהוא קיבל את שחקן ההגנה וספק אם הוא יקבל את שני התארים. שמות נוספים שהוזכרו הם לברון ג'יימס ודוויט האוורד. אז מי הבחירה שלכם ולמה?
 

עומר ו

New member
חשבתי לפתוח שרשור על זה

טוב, כל המקדים זוכה
בכל מקרה זו שאלה שהתלבטתי בה הרבה: מצד אחד יש את קובי בראינט שהוביל את הקבוצה שלו לראשות המערב, אבל בעזרת צוות מסייע שכולל את ביינום, אודום וכמובן גאסול. כבר הרבה שנים שקובי מועמד לMVP אבל לא נבחר בגלל שפשוט לא אוהבים אותו למרות שהוא סיים עונה מצויינת שנה שעברה. לפי הסטנדרטים של הNBA לבחור בקובי השנה זה הכי הגיוני; הוא שחקן מצויין שסחב את הקבוצה שלו לראשות הקונפרנס שלה והראה מנהיגות ויכולת (כמו תמיד) במאני טיים. מצד שני יש את כריס פול, שבעונה השלישית שלו בסה"כ בליגה נותן עונה מדהימה של 20 ו10 יחיד בליגה עם אסיסטים וסחב קבוצה עם צוות מסייע הרבה פחות טוב משל קובי למקום שני במערב המדהים השנה. אפשר לא לבחור בו בגלל שהוא צעיר ובדר"כ התואר הולך לשחקנים ששיחקו קצת יותר זמן ממנו בליגה אבל הוא נתן עונה מצויינת וממשיך לסחוב את הקבוצה גם בפלייאוף מול דאלאס עם משחקים מעולים של 35 10 ו32 17 ומראה שהוא יהיה (אם לא כבר) הרכז הטוב בליגה. אני חושב שאני אבחר בפול, כי אני פשוט אוהב אותו יותר מאשר את קובי...
 

Oxycodone

New member
הממ

אני בוחר בכריס פול , הוא עושה את השחקנים סביבו יותר טובים , מחלק כל כך הרבה אסיסטים וקולע נקודות בעצמו , מערך התקפה של איש אחד , לקח שחקנים בינוניים והגיע רחוק במערב , בנוסף 2 משחקי פלייאוף רצוף עם 30 נקודות ו20 אסיסטים , מקום ראשון שלי זה פול , מקום שני לברון ששוב סוחב קבוצה של נגרים לפלייאוף , ובנתיים גם קורע את וושינגטון , כשלברון היה פתוע קליבלנד לא תפקדה , אם כל הכבוד לקובי יש סביבו צוות טוב וספסל מאוד חזק , ודוויט האוורד הולך לשלוט בליגה בעתיד , כנראה יחליף את דאנקן, בכל מקרה מגיע לכריס פול.
 
אין לי ממש העדפה

ואפילו אותי זה מפתיע. עקרונית, אני חושב שמה שפול עשה השנה מדהים לחלוטין, ואם תוסיפו את זה לעובדה שאני לא סובל את ברייאנט, אז הבחירה אמורה להיות חד משמעית (וזאת שערוריה אם מישהו חושב אחרת). אבל היא ממש לא. כמו שכבר כתבתי, משהו במשחק של קובי השתנה. זה לא במקרה שביינום פורץ השנה, אודום משחק טוב יותר, וגאסול משתלב בקלילות בלייקרס. זה לא במקרה, שוויאצ'יץ' ופארמר נותנים עונות טובות, ולמרות ירידה של פישר וולטון. קובי של השנה דוחף את הקבוצה קדימה, קובי של השנה עושה את השחקנים שלידו טובים יותר, והוא בעצם מאפשר לשחקנים לידו לפרוח, וזה מבחינתי MVP. עד השנה ראינו ממנו בעיקר כדורסל אישי, אבל יכולת קבוצתית מזעזעת, והפיכת השחקנים שלידו לדחלילים. אז היכולת האישית נשארה אותו דבר, רק שהוא הוסיף לה פן קבוצתי. כמובן שפול עושה את אותם דברים בניו אורלינס. לטעמי קצת מזלזלים בחברים של פול שם, אבל ווסט היה שחקן אול ארואנד מצטיין גם לפני השנה, רק שסבל מפציעות רבות, שבעצם הרחיקו אותו מאור הזרקורים, טייסון היה שחקן הגנה טוב גם קודם, אבל לפול יש קרדיט גדול בעובדה שהפך למסיים, ופג'ה נשאר אותו פג'ה. אחד שמסוגל לקלוע 10 שלשות במשחק, ולעשות 1 מ20 במשחק שאחרי. אני חס וחלילה לא בא להמעיט בערכו של פול, אני רק רוצה לומר שאנשים מזלזלים בצוות שיש בניו אורלינס. בסופו של דבר, מכיוון שהלייקרס לקחו את המערב בפוטופיניש, הקול שלי הולך לקובי. אם ניו אורלינס היו מחזיקים מעמד בראש, פול היה מקבל אותו. גארנט נתן עונה גדולה בכל סדר גודל, אבל קובי ופול עלו עליה ברמה אחת לפחות.
 

בוביץ

New member
קובי -גם אנשים שוכחים עוד דבר אחד קטן

את כלך ההמולת התקרשורתית סביב הלייקרס ובכלל במיוחד העונה לאור שכולם היו בטוחים שקובי עוזב וקובי השתכנע להישאר ותרםן את כולו לקבוצה . זה קצת מוזר אחרי שביקש לעזוב הוא נהפך לקבוצתי גם... לפול היה הרבה פחות לחץ ולהתעסק מסביב לעומת קובי זה דב ראחד שכל השאר פה שוכחים...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
כריס פול הסגל של ההורנטס לא שונה כל כך משנה שעברה. ההבדל הוא כריס פול שהשנה הוא בריא והביא אותם לטופ של הליגה. לדעתי אין שיקולים של "מגיע" ו-"יש לו זמן". זו הסיבה שהנימוק שלקובי "מגיע" כי אחר כך כבר אין לו אפשרות ושלכריס פול "יש זמן" לזכות ב-MVP מבחינתי הוא בולשיט. הרי גם לברון ג'יימס היה מועמד ל-MVP ולא שמעתי מישהו מצפצף על כך שהוא צעיר מדי. כפי שנאמר ההבדל בין המקום הראשון לשמיני במערב הוא קטן מאוד ונצחון אחד לכאן או לשם לא אמור להשפיע על זהות ה-MVP אלא ההתנהלות בכל העונה וכאן כריס פול הפך את דיוויד ווסט לאולסטאר והביא חבורה של חוטבי ביצים ושואבי יין לטופ.
 
הסגל של ההורנטס בהחלט לא שונה משנה שעברה.

פג'ה היה בניו אורלינס גם לפני שנה. זה שהוא שיחק רק 13 משחקים בשנה שעברה, לעומת 77 זה לא שוני? ה76 משחקים של ווסט לעומת 52 שנה שעברה זה לא שוני? ואפילו העובדה שפול שיחק 80 משחקים לעומת 62 בלבד לפני שנה? אם ווסט, פג'ה ופול היו משחקים עונה מלאה, ההורנטס היו בפלייאוף גם שנה שעברה. אני בספק אם בין 4 הראשונות, אבל היו מגיעים לפלייאוף. הרבה קרדיט מגיע לפול על העונה המופלאה של ההורנטס, אבל גם העובדה שהם צלחו את העונה בלי פציעות משמעותיות קשוורה לזה. אז הסגל באמת לא שונה, אבל הסגל הכשיר שונה מאוד.
 
קובי יהיה ה-MVP

בגלל שהלייקרס סיימו ראשונים. הבחירה שלי ל-MVP היא פול, פול נתן עונה מדהימה. מבחינת ממוצעים אישיים מדובר על עונה כמעט מושלמת של רכז, אבל עוד יותר מושלם מבחינת רכז היא העובדה שהוא הפך את השחקנים שמשחקים איתו לטובים יותר. לדעתי כאשר ההפרש בין מקום ראשון לשני הוא פחות ממשחק, אין הצדקה להכריע ע"פ המיקום הסופי בליגה.
 

Puskas

New member
ברור שCP3...

כריס פול היה ענק העונה! אגב..CP זה כריס פול..אבל מה הקטע עם המספר 3? בכל מקרה,כריס פול זה הMVP שלי העונה.
 

Oxycodone

New member
air jordan cp3

הדגם נעליים שלו http://www.nicekicks.com/air-jordan-cp3-chris-paul-signature-shoe הדגם הפך לכינוי , או הכינוי הפך לדגם אין לי מושג
 

ה מרקיז

New member
קובי. ואפילו יש הסבר...

קודם כל תשובה קטנה לסלים.. נתחיל מזה שיש "מגיע" במקרים מסויימים. לקובי היו 2 עונות מדהימות מבחינת כל אספקט והוא לא לקח רק בגלל שאמרו שזמנו גם יגיע. הייתה את העונה שבה הוא החזיק את הלייקרס בעונה הרגילה ובים היתר קלע 11 משחקים רצופים 40 נק' ומעלה והייתה לו בכל עונה מדהימה, והעונה שבה סיים כמלך הסלים עם 35.6 נק' . אומנם הלייקרס סיימו מקום 7 אבל זאת הייתה עונה יוצאת דופן מבחינת יכולת של שחקן. השנה הוא לקח סגל זהה לחלוטין וגאסול במקום ביינום. שאף אחד לפני זה לא אמר שהלייקרס יסיימו ראשונים עד שהם ממש הראו יכולת, אבל על הנייר, עם גאסול ובלי ביינום זאת עדיין הייתה אמורה להיות קבוצה בבנייה, והוא לקח אותם למקום ראשון במערב כ"כ קשה. סיבה נוספת היא שלא רק שהלייקרס קבוצה חזקה, היא חזקה מספיק ללכת עד הסוף. אני לא רואה את ניו אורלינס הולכים כ"כ רחוק, אבל הלייקרס הן אחת מאותן קבוצות שכנראה יקחו את התואר, שבאמת מסוגלות לעשות את זה. תוסיפו לזה יכולת אישית מדיהימה, כושר מנהיגות וווינריות. באמת שפול נתן עונה יוצאת דופן אבל הקול שלי הולך לקובי וממש במילימטר..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
זיכרון קצר...

עד הטרייד שהביא את פאו הלייקרס היו מדורגים 6 במערב (שזה יפה כשלעצמו) אבל ללא סיכוי לאליפות, קובי סוחב איזה פציעה בכף היד מתחילת העונה ובאמצע העונה הוא אף שקל לוותר על העונה כדי לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של כחודשיים מה שכנראה היה מונע מהם להגיע לפלייאוף.ואז הגיע פאו וקובי דחה את כל התוכניות האלה בתחושה שיש להם סיכוי לאליפות כבר העונה. אז נכון שהוא נתן עונה מרשימה אבל אם הוא יכול לדחות ניתוח לקיץ למה הוא לא יכל לעשות את זה גם כשלא היה להם סיכוי לאליפות ופשוט להגיע לפלייאוף ולנסות להפתיע?
 
כריס פול (וכמה מילים על קווין גארנט)

הבחירה שלי היא כריס פול. כבר אמרו עליו את הכל...הבן אדם סחב קבוצה שלא ציפו ממנה ליותר מדי לפלייאוף ולמשך זמן רב למאזן הכי טוב במערב, ניצחון מרשים אחרי ניצחון מרשים. הניצחון אחד הבדל הזה בין המקום הראשון או השני לא משנה בשבילי. מבחינת הסטטיסטיקה, הוא נתן עונה היסטורית לPG, אחת הטובות אי פעם. אפילו הסטטיסטיקות היותר מתקדמות למיניהם איתו. הוא התעלה במשחקים חשובים ושהיה צריך אותו הכי הרבה. השחקן החמישי בהיסטוריה להוביל את הNBA האסיסטים וגניבות באותה עונה. האלי-הופים לטייסון צ'נדלר...ועוד ועוד ועוד. קובי בראיינט יסתפק במקום השני, למרות שאני מאמין שהוא יזכה באמת...לצערי. עונה סטטיסטית מעולה, אבל לא ברמה של לברון ולא טובים כמו שנה שעברה. הוביל את הלייקרס למקום הראשון במערב המטורף....אבל אני לא יכול פשוט לתת לו את הMVP, גם אם זו ההזדמנות הכי טובה שלו לזכות. ביינום, גאסול, אודום...גם אם הם לא שיחקו ביחד כולם...זה הרבה כשרון בקבוצה. ועכשיו למקום השלישי שלי...קווין גארנט, כמעט כמעט שמתי אותו שני אבל לא רציתי יותר מדי HOMER
כמה נקודות על השחקן הענק: -(כתבתי את זה כבר בעבר:) מתוך 5 המהפכים הכי גדולים של קבוצה משנה לשנה - 4 היו קשורים לרוקי חדש שהגיע (דאנקן, רובינסון) וביחיד שלו - השחקן זכה בMVP (נאש). -נכון, לגארנט אין את הסטטיסטיקות המדהימות, אבל הוא שינה לגמרי את הקבוצה. הוא היה השחקן הכי טוב, בקבוצה עם המאזן הכי טוב שקבעה שיא של 42 ניצחונות הבדל מהשנה הקודמת. הוא היה השחקן ההגנתי הכי טוב בקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה. הוא היה השחקן ההגנתי הכי טוב בליגה בכלל. ראיתי לא מזמן גארנט שומר על השחקנים נגדו על 13% פחות מהשדה מהממוצע. כלומר, הFG% של השחקנים מולו נמוך ב13% מהממוצע, שזה אפילו לא קרוב ללברון (2% פחות), קובי (3% פחות) ופול (4%). גארנט הגיע והפך איתו את המועדון ההיסטורי, שב22 במאי, 2007 ספג מכה רצחנית כשהקבוצה קיבלה את הבחירה ה5 בדראפט, לקבוצה הכי טובה בליגה, הוא משך FA כמו אדי האוס וג'יימס פוזי לקבוצה. -הנתונים המתקדמים של קובי (PER למשל) לא ממש מרשימים, אפילו פחות משל גארנט, שאמור להיות הצבעה לא על בסיס מספרים אלא על בסיס הדברים הלא מוחשים - התשוקה, האינטסיביות והמאמץ שגארנט הביא לקבוצה השנה. בכלל, למרות המספרים הלא מרשימים סה"כ, גארנט התעלה במשחקים החשובים - במשחקים נגד קבוצות פלייאוף למשל הוא שם מספרים של 21 נק', קרוב ל11 ריב' ו4 אס'. תוסיפו לזה את ההגנה המעולה. -לגבי הקבוצה, נכון שה66 ניצחונות של הסלטיקס הגיעו במזרח, אבל הקבוצה עדיין הייתה 5-25 נגד המערב, כש3 מההפסדים הגיעו ברצף כשגארנט חזר מהפציעה שלו ושיחק פחות/לא היה 100%. לראשונה מ2001 קרה ה"סוויפ המשולש של טקסס", ע"י בוסטון כמובן כשגארנט מוביל קאמבק נגד הספרס ואז עוצר את הרצף המטורף וההיסטורי של יוסטון. הוא הוביל את הקבוצה להפרש היסטורי של יותר מ10 נק' בין כמות הנקודות של הקבוצה לכמות הנקודות שהקבוצה סופגת (מאז שיקגו של ג'ורדן זה לא קרה). ההגנה הגבילה קבוצות ל90 נק' במשחק ו41% בלבד מהשדה (1.4% שלמים מהקבוצה הבאה). -מאז 1960 (שהיו 8 קבוצות וכל זה), לא קרה שהMVP לא הגיע מקבוצה שסיימה 7 משחקים לפחות יותר טוב מהקבוצה השנייה הכי טובה בליגה. אמ...טוב, נראה לי שסיימתי - יש עוד כמה דברים אבל צריך להוסיף. בעקרון זה אמור להיות CASE כזה שגארנט יסיים 1 או 2 אבל אני בכל זאת שמתי אותו ב3#...סתם רציתי לכתוב את זה, על העונה ענקית שהייתה לו.
 

No Free Name

New member
נקודה למחשבה

אני אפרט בהמשך על הבחירה, ואנסה להביא כמה נימוקים, אבל בינתיים: בעונות הקודמות של קובי, אמרו שסטטיסטיקה היא לא הדבר הכי חשוב ל-MVP, ועכשיו כשקובי ירד מבחינה סטטיסטית, אנשים מעמידים את זה נגדו, ומציינים את הסטטיסטיקה של פול, שהיא אמנם מעולה, אבל כך גם של קובי (התרגלנו?). המשך יבוא...
 

yuvalgolanorgil

New member
בצורה כנה לפול מגיע

לקח קבוצה באמת שלו והגיע רחוק אסור לשכוח שלקובי היה חסר את גאסול לפני ההצלחה הגדולה(למרות סגל טוב מאוד) ככה שלתלות רק עליו את השגשוג יהיה שגוי בעליל - לפאו ולאודום יש חלק ענק בהצלחה... אבל אצל כריס פול אי אפשר כול כך להגיד שווסט או כול אחד אחר אחראי להצלחה כמובן שהוא חלק חשוב בהתקפה - אבל התקפה שבנויה אך ורק על פול ורואים באופן הכי ברור כמה פול עושה טוב לשחקנים לידו (אפילו אם לא היה מוביל למקום שני במערב - רק לו מגיע - על הצלחה כבירה בפן האישי והשפעה מכרעת על הפן הקבוצתי)... אבל אסור לשכוח את הפוליטיקות ובאמת בגלל השנים (שעוד יש לפול ושעברו על קובי בהתאמה ) הMVP ילך וצריך ללכת לקובי בריאנט
 
קובי

האינדבידואל האגואיסט הכי טוב בעולם שמחזיק בכדור שחקן הכדורסל הכי טוב כבר כמה שנים. עכשיו גם מוביל קבוצה למקום הראשון ומנהיג כריס פול עושה דברים מדהימים, כך קראתי. שני משחקים ראשונים בפלייאוף ששברו/השוו שיאים למשחקי בכורה. ועונה מצוינת לרכז הכי טוב בליגה, כבר אומרים שיהיה יותר גדול מאייזיה. אוהבים לקשור כתרים לצעירים בקושי ראיתי אותו משחק, ואת קובי ראיתי המון והוא מתאים לתואר השנה. זה מספיק מבחינתי אז הקול שלי הולך אליו (מה, לא סיפרתי שאני אחד הבוחרים הרשמיים מהמדיה?)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני לא יודו עם קובי יהיה ה-MVP

אבל בתואר המתלבש הגרוע של השנה הוא זוכה דיי בקלות... הסבא הפולני של חבר שלי באמת התפלא לאן נעלם לו הג'קט.
 

Malcolm X

New member
הוא יהיה הMVP

וכשאתה סלב בהלויווד שעושה עשרות מיליונים בשנה, זה לא באמת משנה מה אתה לובש
 

Molchansky

New member
../images/Emo6.gifדווקא אחלה ג'קט

והמטפחת שתקועה לו בכיס בכלל מגניבה
 
למעלה