Missed me?

Odish16

New member
Missed me?

hmmm we moved so we don't have internet...damn... anyway I'm at school now... (no shit) and im fucking fucked..I have a big test and i know shit about it.. Johny..it's for you : I've got 6!!!!! guess in what???? NORWEGIAN MU HA HA HA HA I'm so happpyyyyy!!! anyway...I miss you guys..:) though I don't think you do :) Is everyone ok? news? Sorry if you allready wrote something about it but I can't see Hebrew...so fun or fæn. I guess I will come back tomorrow, mihi...so..bye bye for now.. take care :p Odish

seks i norsk... jævla nerd :)

ble ferige me matte eksamen idag, nå e d sommarferie
eg ska t bergen me nogen venner i slutten av månen, ska me møta? kor e d dokke bur nå da, den der bondegår greiene? stakkar me flytte t haugesund i august.. itte at me komme tbars fra ferie i israel så du må komma på besøk

feeler

New member
נורא יפה מצדכם לכתוב בנורווגית

בכל מקרה, לי יש שוודית שמתרגמת לי...

Odish16

New member
jaaaaa

eg savner deg...;( hehe vi bor jo på landet vi....jævlig kjedelig...og eg e ikke nerd!!! eg e bare flink..hehehe!! bare ring mæ når du kommer...eller send mæ sms du... min norsk e rar...eg skriver hva jeg liker så ikke si til mæ ka for fæn eg skriver..mu ha ha...eg forandret norsken..meaw. anyway, eg skal bli kjempeglad hvis vi skal møte kan være koselig og eg sa til dæ at eg vil besøke dæ..men har ikke penger :)...KOS deg da Israel? bitch muaaaa

Odish16

New member
hvordan gikk det med eksamen da?

jeg har i morgen....samfunnsfag...muntlig...fuck. good luck to me :)

למעלה