חחח
ספאם לייבל! כל שני וחמישי מוציאים דיסק ואין דבר כזה דיסק טוב הוציאו כבר איזה מיליון אוספים ואפילו אחד נורמאלי לא מצאתי. מה עוד יותר מעצבן? בחנות תקליטים קשה שלא להיתקל ב10 דיסקים לפחות על מדף ובעקבות זה נהרסת חווית הקניה וכבר לא בא לך לקנות דיסק (חחח) יכול להיות שזה יצא בספליף כבר וגם ב YSE? כי הדיסקים של Yellow sunshine explosion הם בעיקר טראקים מכל מיני אוספים שהשתחררו ומשחררים אותם שוב באוסף משלהם!!