Mike A - Alabaster Angel

Mike A

New member
חחחחח

לפחות אמרו לי שהטראק הזה יוצא ב YSE איזה בזיון הלייבל הזה באמא שלי (ספליף, לא YSE)
 

Palombini

New member
חחח

ספאם לייבל! כל שני וחמישי מוציאים דיסק ואין דבר כזה דיסק טוב הוציאו כבר איזה מיליון אוספים ואפילו אחד נורמאלי לא מצאתי. מה עוד יותר מעצבן? בחנות תקליטים קשה שלא להיתקל ב10 דיסקים לפחות על מדף ובעקבות זה נהרסת חווית הקניה וכבר לא בא לך לקנות דיסק (חחח) יכול להיות שזה יצא בספליף כבר וגם ב YSE? כי הדיסקים של Yellow sunshine explosion הם בעיקר טראקים מכל מיני אוספים שהשתחררו ומשחררים אותם שוב באוסף משלהם!!
 

Mike A

New member
345'רעאל'חיכ

זה יצא בספליף, ו- YSE לוקחים את זה מספליף, זה לא משהו פיראטי.. סעמק
 

Palombini

New member
כנס!!

מה הקשר פיראטי? אתה שרוט? לא הזכרתי שום דבר פיראטי וחוץ מי זה היה עדיף שלא היית כותב כבר, אמרת בדיוק מה שאני אמרתי. והסעמק היה מיותר!
 

Mike A

New member
תרגיע

יצאת במתקפה עליך? אמרתי משהו עליך בכלל? דיברתי על הלייבל מה אתה קשור עכשיו עם ההודעה הזאת
 
למעלה