the fault in our stars....
סתם הזכרתם לי את הספר הזה חח...
אני מצפה ל...:
1)הכניסה המדהימה של איימי לחיינו. אני חושב שבאמריקה זה יצטלם אפילו יותר מצויין מהמקור.
2)רובי! כל כך את הטוויסט של רובי! כמובן בתנאי שאם וממש יצליח ותהיה עונה שלישית, אז גיורא לא יחזור על הטעות שעשה ויעשה עם רובי משהו מוצדק בעונה השלישית, כמצופה.
3)אני מקווה לשחזור מלא של פרק הפתיחה הכפול של העונה השנייה...ואם ובאמת גיורא שחזר את הפתיחה הזו, מעניין איך זה ייראה עם השחקנים החדשים...
4)ואחרון חביב....ניסיון ההפלה של מיקי סיוון על דינה נבון! אם אתם זוכרים....בעונה הראשונה....
נחמד מאוד רועי