Me and you its from the stars

Roei152

Well-known member
מנהל
כן זה היה נעער אאחר
/שאמור לשחק את רון....
 

panda0zombie

New member
בבקשה

https://www.instagram.com/p/BD_yxxsx4Iz/?taken-by=yesnadineellis
 
כאילו לקחו את נתי קלוגר וצבעו בשחור
אגב, נתי עצמה היא ממש ההפך מזה, בלונדינית עם עיניים כחולות...
 

Roei152

Well-known member
מנהל
Me and you its from the stars כפי שאתם רואים זה משפט מפתח מהחממה המשפט של נטלי שהיתה מהופנטת וכפי שאתם מבינים הפעילות הזו תעסוק גם היא בחממה אמריקה
אני רוצה שכל אחד ישתף ברגעים שהוא היה רוצה לראות שיחזור שלהם ב"חממה" - האמריקאית, אני הייתי רוצה לראות שחזור של הרגעים הבאים:
1. ליאו מקבל עוגה לפרצוף לאחר שמתגלה שהוא התחיל עם הילי
בזמן שהיתה לו חברה אימי, נקמה של אלכס.
2. השיחה של דניאל וברוק שגורמת לדניאל להבין שיש לו רגשות כלפי הילי
3. דינה מתי וצעצוע של סיפור,
4. בעונה השנייה הילי מנסה להשתלב בבית הנשרים ללא הצלחה
שתפו אתם באיזה רגעים אתם רוצים לראות בחממה אמריקה.
 
"It's Written In The Stars"
תכתבו נכון...
&nbsp
אבל צעצוע של סיפור לא יעלה את אותו הקסם באנגלית.
&nbsp
כל קטע של דינה ומתי יכול להיות ענק.
 

panda0zombie

New member
דינה ומתי

אני מחכה לראות את העלילה שלהם עם אלונה.. אהבתי את הקטעים האלה
זוג מקסים
 

dar dahan

Member
+1000
הזוג האהוב עליי בכל הסדרות שראיתי.
מעניין איך זה יהיה באמריקאי.
&nbsp
 
טוב, האמת שיש לי קטע ספציפי של השניים
וזה שהוא מראה לה את צעצוע של סיפור. זה היה הקטע שקנה אותי בין שניהם. היה לי ברור שהם יגמרו ביחד, אבל זה היה מה שגרם לי להתאהב בהם סופית. וגם השאלה שלה "למה אתה כל כך נחמד אליי", שהציגה כמה היא לא רגילה לחברות.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לזה התכוונתי שאמרתי דינה מתי וצעצוע של סיפור
 

panda0zombie

New member
רגעים עיקריים שאני מחכה להם...
1) הכניסה הגדולה של איימי והשוק שיש לכולם על הפרצוף כשהיא מנשקת את יפתח
2) היילי לא מסתדרת בנשרים ולעומת זאת ברוק מסתדרת טוב (יחסית) בעורבים (ממש אהבתי את המעבר של נטלי לעורבים)
3) הפרקים הראשונים של העונה השנייה עם המשימת שטח
&nbsp
חוץ מאלו אין ממש רגעים ספציפיים שאני זוכרת שאני ממש רוצה שחזור שלהם
 

rubmwue1234

New member
the fault in our stars....
סתם הזכרתם לי את הספר הזה חח...
אני מצפה ל...:
1)הכניסה המדהימה של איימי לחיינו. אני חושב שבאמריקה זה יצטלם אפילו יותר מצויין מהמקור.
2)רובי! כל כך את הטוויסט של רובי! כמובן בתנאי שאם וממש יצליח ותהיה עונה שלישית, אז גיורא לא יחזור על הטעות שעשה ויעשה עם רובי משהו מוצדק בעונה השלישית, כמצופה.
3)אני מקווה לשחזור מלא של פרק הפתיחה הכפול של העונה השנייה...ואם ובאמת גיורא שחזר את הפתיחה הזו, מעניין איך זה ייראה עם השחקנים החדשים...
4)ואחרון חביב....ניסיון ההפלה של מיקי סיוון על דינה נבון! אם אתם זוכרים....בעונה הראשונה....
נחמד מאוד רועי
 

panda0zombie

New member
יואו איך שכחתי מרובי?
חייבים את הטוויסט של רובי והפיצול אישיות! זה היה מדהים
אני גם חושבת שבארהב הכניסה של איימי תהיה איך שהוא יותר טובה. הם טובים שם בלעשות דרמות של mean girls וכולי

הפרק הפתיחה הכפול של העונה השניה נראה לי היה הפרק האהוב עליי בעונה.. חייבים לשחזר אותו
&nbsp
 
פרק הפתיחה של העונה השנייה מכונה אצלי
"מה מנהל לא צריך לעשות כשהוא שולח את התלמידים שלו ואת הבת שלו לטיול מסוכן".
&nbsp
הרגע צפיתי ונזכרתי מה היה שם...
 

panda0zombie

New member
רשימת הדברים שמנהל לא צריך לעשות:
1) לנסות לסכסך
2) לא לעצור תלמידים רבים שהולכים מכות
3) זהו
 
לא להכריח אותם לשקר בחקירה
לא לשקר לאנשים.
&nbsp
ואם אנחנו הולכים בעונה השלישית, לא להסתיר ציונים כי זה לא מתאים לך ולפטר אחר כך מורים על זה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
שחצן ,אגואסיט , כזה שאכפת לו רק מעצמו ..
הירידות של היילי על דניאל שהם מחליטים לשתף פעולה ...
&nbsp
 
למעלה