אני מציע שלא
אנשים עבדו קשה על המשחק הזה, והוא צריך גם להיות די טוב. LORE, אם אתה רוצה, אולי נארגן קנייה משותפת של מוצרים דרך איזו חנות וירטואלית. גם אני שמתי עין על משהו או שניים, כולל השיטה הזאת. כמו כן אני אהיה בחו"ל בעוד שבועיים, ומקווה מאוד להזדמן לחנות RPG - אם אני אמצא שם, אני אוכל לקנות לך עותק.