תודה על החשיפה
כל מי שהיה בהרצאה שהגשתי על המחקר הזה בבית התפוצות בוודאי יודע במה מדובר.
במקביל לחשיפה, המחקר וגם החקירה המאומצת נמשכים מאחורי הקלעים בעזרתם של אנשים טובים באמצע הדרך.
הסיפור הולך ומתעבה וכולם מקווים שסופו יהיה HAPPY ENDING.
המשיכו להפיץ. כל מה שאנחנו צריכים זה נכד/ה של התאום האבוד...
תודה.