Livin' On A Prayer מקום 1

danduuu

New member
Livin' On A Prayer מקום 1../images/Emo47.gif

מקום ראשון במאה השירים הכי טובים של שנות ה-80 ב-VH1
כל הכבוד להם
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo99.gifראיתיי

רשימה של 100 !! שירים, מתוכם Livin' On A Prayer מקום ראשון
וראיתי את זה..ובאמת באמת שמכל השירים שהיו שם הוא הכי הכי
מזל שריצ'י לא וויתר על השיר בתוך SWW
 
בצדק../images/Emo11.gif

למה, איזה שירים משנות ה-80 יותר טובים? ריספקט ללהקה הזו
 

inbal287

New member
תקשיבי... יש גם GN'R שזה די מפליא

שהם לא קיבלו את המקום הראשון.
 
שישבו בצד...../images/Emo3.gif

הם תמיד מקבלים מקומות טובים. בצדק, יש להם אחלה שירים..
 

mikeys barking

New member
../images/Emo47.gif

לעזאזל עם האחים שלי, הם הרסו כבר 3 שלטים. של הדיוידי שלי, הטלוויזיה שלי והטלוויזיה בסלון. ולכן אין לי VH1, כי זה באתר שאפשר להגיע אליו רק עם השלט :( *מתגעגעת*
 
למעלה