Livin' On A Prayer מקום 1 מקום ראשון במאה השירים הכי טובים של שנות ה-80 ב-VH1 כל הכבוד להם
D danduuu New member 3/2/07 #1 Livin' On A Prayer מקום 1../images/Emo47.gif מקום ראשון במאה השירים הכי טובים של שנות ה-80 ב-VH1 כל הכבוד להם
Livin' On A Prayer מקום 1../images/Emo47.gif מקום ראשון במאה השירים הכי טובים של שנות ה-80 ב-VH1 כל הכבוד להם
G gal y kike New member 3/2/07 #2 ../images/Emo41.gif../images/Emo99.gifראיתיי רשימה של 100 !! שירים, מתוכם Livin' On A Prayer מקום ראשון וראיתי את זה..ובאמת באמת שמכל השירים שהיו שם הוא הכי הכי מזל שריצ'י לא וויתר על השיר בתוך SWW
../images/Emo41.gif../images/Emo99.gifראיתיי רשימה של 100 !! שירים, מתוכם Livin' On A Prayer מקום ראשון וראיתי את זה..ובאמת באמת שמכל השירים שהיו שם הוא הכי הכי מזל שריצ'י לא וויתר על השיר בתוך SWW
B Bells Of Freedom New member 3/2/07 #3 בצדק../images/Emo11.gif למה, איזה שירים משנות ה-80 יותר טובים? ריספקט ללהקה הזו
B Bells Of Freedom New member 4/2/07 #7 שישבו בצד...../images/Emo3.gif הם תמיד מקבלים מקומות טובים. בצדק, יש להם אחלה שירים..
M mikeys barking New member 4/2/07 #4 ../images/Emo47.gif לעזאזל עם האחים שלי, הם הרסו כבר 3 שלטים. של הדיוידי שלי, הטלוויזיה שלי והטלוויזיה בסלון. ולכן אין לי VH1, כי זה באתר שאפשר להגיע אליו רק עם השלט *מתגעגעת*
../images/Emo47.gif לעזאזל עם האחים שלי, הם הרסו כבר 3 שלטים. של הדיוידי שלי, הטלוויזיה שלי והטלוויזיה בסלון. ולכן אין לי VH1, כי זה באתר שאפשר להגיע אליו רק עם השלט *מתגעגעת*