LG מסרב להתעורר
היי יש בבעלותו מחשב LGF1 2A5DE חדש. המחשב הלך לישון ופשוט מסרב להתעורר. ניסיתי לכבות את המחשב- הוא נכבה אולם עת לוחצים שוב על כפתור ההפעלה המחשב "נדלק" אבל חוזר מיד ל"סליפ מוד". לא הצלחתי למצוא בשום מקום ברשת (כולל באתר הרשמי) מדריך הפעלה (אולי קיים כפתור אתחול איפהשהוא?!) האם מישהו יכול לעזור? אלפי תודות וסופ"ש נעים!!!
היי יש בבעלותו מחשב LGF1 2A5DE חדש. המחשב הלך לישון ופשוט מסרב להתעורר. ניסיתי לכבות את המחשב- הוא נכבה אולם עת לוחצים שוב על כפתור ההפעלה המחשב "נדלק" אבל חוזר מיד ל"סליפ מוד". לא הצלחתי למצוא בשום מקום ברשת (כולל באתר הרשמי) מדריך הפעלה (אולי קיים כפתור אתחול איפהשהוא?!) האם מישהו יכול לעזור? אלפי תודות וסופ"ש נעים!!!