leptop
היי כולם, צריכה המלצה והתייעצות... גם אני צריכה מחשב ללימודים, ובעיקרון גם שיהיה בו מוסיקה ואופיס ואני לא באמת צריכה יותר מזה. אני כרגע נמצאת בארצות הברית, ומתלבטת אם לקנות לפטופ של אפל. הבנתי שהם טובים מאוד ונוחים לשימוש, ויחסית למחירים של הארץ המחירים פה מאוד זולים (1000 דולר לעומת 8000 שקל) השאלה שלי היא האם כדאי לקנות אותו, והאם יש לי איפה לטפל בו בארץ? דבר שני, האם יש מקום בארץ שיכול להתקין לי עברית בלפטופ שאני מביאה מחו"ל? וכמה זה צריך לעלות פחות או יותר? תודה.
היי כולם, צריכה המלצה והתייעצות... גם אני צריכה מחשב ללימודים, ובעיקרון גם שיהיה בו מוסיקה ואופיס ואני לא באמת צריכה יותר מזה. אני כרגע נמצאת בארצות הברית, ומתלבטת אם לקנות לפטופ של אפל. הבנתי שהם טובים מאוד ונוחים לשימוש, ויחסית למחירים של הארץ המחירים פה מאוד זולים (1000 דולר לעומת 8000 שקל) השאלה שלי היא האם כדאי לקנות אותו, והאם יש לי איפה לטפל בו בארץ? דבר שני, האם יש מקום בארץ שיכול להתקין לי עברית בלפטופ שאני מביאה מחו"ל? וכמה זה צריך לעלות פחות או יותר? תודה.