מירי בת 24 עכשיו
New member
lenovo n100 2.0 ghz 3000
מה אתם אומרים עליו? בבאג נותנים לי הכי הרבה תשלומים אבל הכי יקר שם שווה לי? (המחיר 4500) אשמח לעזרתכם
מה אתם אומרים עליו? בבאג נותנים לי הכי הרבה תשלומים אבל הכי יקר שם שווה לי? (המחיר 4500) אשמח לעזרתכם