Latitude נגד Inspiron

goldsoft

New member
Latitude נגד Inspiron

למה כל הזמן כותבים פה בפורום שה- Latitude יותר אמין ושזו גרסה עסקית ? אז זה אומר, שה- Insprion הם זבל ? שהם לא אמינים ? מה ההבדל, הרי החלקים הם אותם חלקים מישהו מבין יכול לשפוך קצת אור והבהרות ? בתודה מראש
 

kobi 23

New member
בוקר טוב

אף אחד לא אמר שהאינספריון זה זבל,לדעתי היא סדרה מאד איכותית יחסית לסדרות בייתיות אחרות. העניין הוא שסדרת הלטיטיוד עוד יותר טובה. ההבדל בין השניים הוא מבחינת איכות החומרים,משקל,מאסיביות וכו'. בד"כ החומרה עצמה פחות או יותר זהה אולם משום שהיא בנויה על מארז שונה והקרור שלה,לפעמים בצורה שונה והקרור טוב יותר.היא מחזיקה גם יותר זמן אם נמשיל את שתי הסדרות הללו לעולם המכוניות. האינספריון היא סדרה 3 ממאזדה ואילו הלטיטיוד היא סדרה 6. ייתכן שלשני הדגמים יש אותו מנוע ואף אותו כח סוס,אולם אם תשב בשני הדגמים תראה מה יהיה יותר נוח.... כמו כן ה6 נחשבת בטוחה יותר יחסית מבין ?
 

Jan22

New member
כמו לכל חברה גם לDELL יש עסקיVSצרכני

והשיקול העיקרי תמיד יהיה מאסיביות מארז ,DOCKING STATIONS שקיימות עבור דגמי LAT ולא עבור INSPIRON ,האיכות של החומרים מהם בנוי הנייד (כלומר הLAT מכיל חלקי מתכת בזמן שINSPIRON מחלקי פלסטיק גמישים) .כמו כן הסטנדארט של LAT שהם מגיעים עם 3 שנות אחריות (לפחות בUS). כמו כן המאיצים הגראפים יהיו GMA (משולב) ב INSPIRON מול מקצועיים (אצל הLAT). http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/421327.html
 
למעלה