בוקר טוב
אף אחד לא אמר שהאינספריון זה זבל,לדעתי היא סדרה מאד איכותית יחסית לסדרות בייתיות אחרות. העניין הוא שסדרת הלטיטיוד עוד יותר טובה. ההבדל בין השניים הוא מבחינת איכות החומרים,משקל,מאסיביות וכו'. בד"כ החומרה עצמה פחות או יותר זהה אולם משום שהיא בנויה על מארז שונה והקרור שלה,לפעמים בצורה שונה והקרור טוב יותר.היא מחזיקה גם יותר זמן אם נמשיל את שתי הסדרות הללו לעולם המכוניות. האינספריון היא סדרה 3 ממאזדה ואילו הלטיטיוד היא סדרה 6. ייתכן שלשני הדגמים יש אותו מנוע ואף אותו כח סוס,אולם אם תשב בשני הדגמים תראה מה יהיה יותר נוח.... כמו כן ה6 נחשבת בטוחה יותר יחסית מבין ?