Last titan in service- London

מצב
הנושא נעול.
סיסמא ללא שום כיסוי !! הסיטארו

אבל קראתי במקום כלשהי ש...
"דן מציג בגאווה את האוטובוס העירוני הטוב בעולם"
סיסמא ללא שום כיסוי !! הסיטארו
של מרצדס הרבה הרבה יותר טוב ! אז מה אם ככה חושבים בדן ?? הם יכולים לכתוב מה שהם רוצים אך הם לא בדקו מהו באמת האוטובוס הטוב בעולם ! סיטארו חזק יותר, זריז יותר, מהיר יותר, נוח הרבה יותר, יפה ומודרני הרבה יותר - סיטארו זה מרצדס ! שכחת ???
 

alantan

New member
למה להשקיע כל כך הרבה באוטובוס אם

סיסמא ללא שום כיסוי !! הסיטארו
של מרצדס הרבה הרבה יותר טוב ! אז מה אם ככה חושבים בדן ?? הם יכולים לכתוב מה שהם רוצים אך הם לא בדקו מהו באמת האוטובוס הטוב בעולם ! סיטארו חזק יותר, זריז יותר, מהיר יותר, נוח הרבה יותר, יפה ומודרני הרבה יותר - סיטארו זה מרצדס ! שכחת ???
למה להשקיע כל כך הרבה באוטובוס אם
משרד התחבורה מחייב ממילא להשביתו לאחר 9 שנים, 15 מקסימום? בלונדון האוטובוסים מוחלפים לאחר 20-30 שנה! היה הגיוני אם היו מחייבים שיפוץ כללי (כולל רמונט!) לאחר כל כמה שנים וביקורת מדגמית של משרד התחבורה, במקום להחליף. אז באמת היה הגיוני לרכוש MERC.
 
למשרד התחבורה הפתרונים ! אני

למה להשקיע כל כך הרבה באוטובוס אם
משרד התחבורה מחייב ממילא להשביתו לאחר 9 שנים, 15 מקסימום? בלונדון האוטובוסים מוחלפים לאחר 20-30 שנה! היה הגיוני אם היו מחייבים שיפוץ כללי (כולל רמונט!) לאחר כל כמה שנים וביקורת מדגמית של משרד התחבורה, במקום להחליף. אז באמת היה הגיוני לרכוש MERC.
למשרד התחבורה הפתרונים ! אני
בהחלט מסכים שאוטו כמו "סיטארו" לא צריך להשבית אחרי 15 שנה. התקנה הזו נועדה כדי שמישהו ישלשל לכיסו עוד שלמונים.
 

yblumann

New member
new floor buses

למשרד התחבורה הפתרונים ! אני
בהחלט מסכים שאוטו כמו "סיטארו" לא צריך להשבית אחרי 15 שנה. התקנה הזו נועדה כדי שמישהו ישלשל לכיסו עוד שלמונים.
new floor buses
I *think* that perhaps there is a trend to start the conversion of all public service buses to low floor configuration. This is obligatory in Europe under European laws. Therefore, the buses which are not low floor, and serve the public in the European Union, would have to be replaced after 2010. This implies a very short service life for some of the most recent ones- including Mercedes 0305s. In Lodnon, all buses are now low floor buses- well almost all [ignore the routemasters]of them are- if you also count what is on order and should arrive by the end of 2003. Regards Yoram.
 
מהודעתך יורם עולה שוב העצב אודות

new floor buses
I *think* that perhaps there is a trend to start the conversion of all public service buses to low floor configuration. This is obligatory in Europe under European laws. Therefore, the buses which are not low floor, and serve the public in the European Union, would have to be replaced after 2010. This implies a very short service life for some of the most recent ones- including Mercedes 0305s. In Lodnon, all buses are now low floor buses- well almost all [ignore the routemasters]of them are- if you also count what is on order and should arrive by the end of 2003. Regards Yoram.
מהודעתך יורם עולה שוב העצב אודות
סופם המתקרב של ה- routemasters וזה ממש עצוב ולא פייר !! כנ"ל לגבי ה- O305 לצערי.
 

yblumann

New member
Applies to Paris buses too!

מהודעתך יורם עולה שוב העצב אודות
סופם המתקרב של ה- routemasters וזה ממש עצוב ולא פייר !! כנ"ל לגבי ה- O305 לצערי.
Applies to Paris buses too!
RATP in Paris also completed replacing all of their oldbuses - the Renaults with low floor models which are really the same as the nice old ones! regards Yoram.
 
זה היה נכון בשנת 99 בלבד

סיסמא ללא שום כיסוי !! הסיטארו
של מרצדס הרבה הרבה יותר טוב ! אז מה אם ככה חושבים בדן ?? הם יכולים לכתוב מה שהם רוצים אך הם לא בדקו מהו באמת האוטובוס הטוב בעולם ! סיטארו חזק יותר, זריז יותר, מהיר יותר, נוח הרבה יותר, יפה ומודרני הרבה יותר - סיטארו זה מרצדס ! שכחת ???
זה היה נכון בשנת 99 בלבד
 
זה היה נכון עוד בשנת 97 ויהיה נכון

זה היה נכון בשנת 99 בלבד
זה היה נכון עוד בשנת 97 ויהיה נכון
תמיד: הסיטארו מנצח את המאן בכל פרמטר. כל מקצוען אמיתי יודע שמרצדס הוא האוטובוס הטוב בעולם. אין על זה עוררין וכולם בדן יודעים את זה. לא היה להם כסף למרצדס והם עשו חישוב שחבל להשקיע כל כך הרבה כסף לפרק זמן הנאמד בחמש-עשרה שנים בלבד. מקור מאוד-מאוד בכיר בדן אמר לי לאחרונה שמרצדס תמיד היה חלום רטוב שלהם אך הוא יקר מדי ! גם באגד טוענים נגד חברת מרצדס על המחיר המופרז שהם דורשים בעבור הסיטארו. אין ספק שאם מרצדס היתה משווה מחירים עם מאן - כל האוטובוסים בדן היו היום מתוצרת מרצדס האגדית. לייטו=לילה טוב, שלך, אביתר. נ.ב. "חוזה לך ברח"? - אתה אוהב את אושיק לוי או רק נדמה לי ?
 

oren*

New member
ברוך הבא לפורום ../images/Emo20.gif

Last titan in service- London
Hello, for those who visited Lodnon, the sad news is that after 25 yrs, the Titan finsihed service after T1018 performed all day as Q98 on route 40. There were 1125 of those produced by Leyland plus about 50 for GMPTE [Yes, they did see service in Stockport!!], so in a sense they were a unique London bus. The attached pici is not particularly sharp -apolpgies- not mine! regards Yoram.
ברוך הבא לפורום

בפעם הבאה נא הצב הודעותייך אחת כתגובה לשניה במקום לפתוח הודעות חדשות.
 
יורם, מה עם ה RM?

Last titan in service- London
Hello, for those who visited Lodnon, the sad news is that after 25 yrs, the Titan finsihed service after T1018 performed all day as Q98 on route 40. There were 1125 of those produced by Leyland plus about 50 for GMPTE [Yes, they did see service in Stockport!!], so in a sense they were a unique London bus. The attached pici is not particularly sharp -apolpgies- not mine! regards Yoram.
יורם, מה עם ה RM?
כמה מהם עוד נשארו בשירות? לא ייאמן איך הם שורדים..ממש כמו הדקוטה.
 
כן, יצאה, אבל בעולם...

הדקוטה לא יצאה אצלנו לגימלאות ?
כן, יצאה, אבל בעולם...
רק בארה"ב לבדה רשומות כ 600 דקוטות וקיימות מספר חברות המתפעלות אותן ליום יום, כולל כמה שהיו בח"א שלנו. באנגליה קיימת חברה העוסקת במדידת רמות של זיהום אויר והיא על טהרת הדקוטות. הדקוטה הראשונה (DC1) טסה בשנת 1934 וממנה יצאו שתי גרסאות: ה DC2 ולאחר מכן(1936) ה DC3 שהיה גירסה מוגדלת כדי לאפשר שינה בטיסות ארוכות היא נקראה בתחילה DST) - Douglas Sleeper Transport). ה DC3 היא הדקוטה האלמותית שנוצרה בעיקר בגירסת תובלתית לצבא האמריקאי ואפשרה אחר כך לעולם התעופה להתאושש אחרי המלחמה, בזכות האמינות, הפשטות ובעיקר ההיצע הענק שנוצר מעודפי הצבא. דוגלס הגדילה את המטוס מאד, בזמן המלחמה ויצרה את ה DC4 עם ארבעה מנועים (שהיה המטוס הראשון של אל על, אגב), אבל נסיונה לבנות תחליף לדקוטה, ה DC5, נחל כשלון צורב.זה היה מטוס דו מנועי עם כנף עילית. 12 נבנו ערב מלחה"ע השניה אבל עם פרוץ המלחמה נזנח הייצור לטובת הדקוטה. חברת התעופה האזרחית היחידה שהשתמשה בהם היתה קל"מ ההולנדית, דבר שהופך אותה לחברה היחידה שהפעילה את כל דגמי ה DC ממס 2 עד מס 11.... חיל האויר הישראלי הפעיל DC5 אחד לזמן קצר מאד אחרי מלחמת השחרור. למיטב ידיעתי הוא סיים את חייו בטכני של חיל האויר. אגב, DC פרושו Douglas Commercial. בתצלום נראה ה DC5
 
תודה רבה על המידע בני ../images/Emo70.gif

כן, יצאה, אבל בעולם...
רק בארה"ב לבדה רשומות כ 600 דקוטות וקיימות מספר חברות המתפעלות אותן ליום יום, כולל כמה שהיו בח"א שלנו. באנגליה קיימת חברה העוסקת במדידת רמות של זיהום אויר והיא על טהרת הדקוטות. הדקוטה הראשונה (DC1) טסה בשנת 1934 וממנה יצאו שתי גרסאות: ה DC2 ולאחר מכן(1936) ה DC3 שהיה גירסה מוגדלת כדי לאפשר שינה בטיסות ארוכות היא נקראה בתחילה DST) - Douglas Sleeper Transport). ה DC3 היא הדקוטה האלמותית שנוצרה בעיקר בגירסת תובלתית לצבא האמריקאי ואפשרה אחר כך לעולם התעופה להתאושש אחרי המלחמה, בזכות האמינות, הפשטות ובעיקר ההיצע הענק שנוצר מעודפי הצבא. דוגלס הגדילה את המטוס מאד, בזמן המלחמה ויצרה את ה DC4 עם ארבעה מנועים (שהיה המטוס הראשון של אל על, אגב), אבל נסיונה לבנות תחליף לדקוטה, ה DC5, נחל כשלון צורב.זה היה מטוס דו מנועי עם כנף עילית. 12 נבנו ערב מלחה"ע השניה אבל עם פרוץ המלחמה נזנח הייצור לטובת הדקוטה. חברת התעופה האזרחית היחידה שהשתמשה בהם היתה קל"מ ההולנדית, דבר שהופך אותה לחברה היחידה שהפעילה את כל דגמי ה DC ממס 2 עד מס 11.... חיל האויר הישראלי הפעיל DC5 אחד לזמן קצר מאד אחרי מלחמת השחרור. למיטב ידיעתי הוא סיים את חייו בטכני של חיל האויר. אגב, DC פרושו Douglas Commercial. בתצלום נראה ה DC5
תודה רבה על המידע בני
 

yblumann

New member
see one of those ion 28/9- Duxofrd

כן, יצאה, אבל בעולם...
רק בארה"ב לבדה רשומות כ 600 דקוטות וקיימות מספר חברות המתפעלות אותן ליום יום, כולל כמה שהיו בח"א שלנו. באנגליה קיימת חברה העוסקת במדידת רמות של זיהום אויר והיא על טהרת הדקוטות. הדקוטה הראשונה (DC1) טסה בשנת 1934 וממנה יצאו שתי גרסאות: ה DC2 ולאחר מכן(1936) ה DC3 שהיה גירסה מוגדלת כדי לאפשר שינה בטיסות ארוכות היא נקראה בתחילה DST) - Douglas Sleeper Transport). ה DC3 היא הדקוטה האלמותית שנוצרה בעיקר בגירסת תובלתית לצבא האמריקאי ואפשרה אחר כך לעולם התעופה להתאושש אחרי המלחמה, בזכות האמינות, הפשטות ובעיקר ההיצע הענק שנוצר מעודפי הצבא. דוגלס הגדילה את המטוס מאד, בזמן המלחמה ויצרה את ה DC4 עם ארבעה מנועים (שהיה המטוס הראשון של אל על, אגב), אבל נסיונה לבנות תחליף לדקוטה, ה DC5, נחל כשלון צורב.זה היה מטוס דו מנועי עם כנף עילית. 12 נבנו ערב מלחה"ע השניה אבל עם פרוץ המלחמה נזנח הייצור לטובת הדקוטה. חברת התעופה האזרחית היחידה שהשתמשה בהם היתה קל"מ ההולנדית, דבר שהופך אותה לחברה היחידה שהפעילה את כל דגמי ה DC ממס 2 עד מס 11.... חיל האויר הישראלי הפעיל DC5 אחד לזמן קצר מאד אחרי מלחמת השחרור. למיטב ידיעתי הוא סיים את חייו בטכני של חיל האויר. אגב, DC פרושו Douglas Commercial. בתצלום נראה ה DC5
see one of those ion 28/9- Duxofrd
you can see one of those in the aviation museum in Duxford- on the day of the biggest bus rally in the UK- 28th sept 2003.
 

yblumann

New member
The demise of the routemaster

יורם, מה עם ה RM?
כמה מהם עוד נשארו בשירות? לא ייאמן איך הם שורדים..ממש כמו הדקוטה.
The demise of the routemaster
It is sad to report that the routemaster is on it's way out. There are several reasons to it, but, essentially it fell out of . favour. The routes are converted as they come up for renewal. So, the first route to see them go is route 15- Fri 29/8 is their last day on the route. Then routes 11 [30/10] 23 [mid nov 2003] and routes 6 98 94 in early 2004. In Total it comes to over 150 scheduled buses. There are exactly 400 routemaster scheduled duties remaining: route 73 with 55 buses, route 38 with 50 buses and the lesser routes : 12 14 22 137 159 390[the last new route] 7 13 19. I can not simply imagine a London without them. Regards Yoram.
 
חבל..ואיזה קומותיים בונים עכשיו?

The demise of the routemaster
It is sad to report that the routemaster is on it's way out. There are several reasons to it, but, essentially it fell out of . favour. The routes are converted as they come up for renewal. So, the first route to see them go is route 15- Fri 29/8 is their last day on the route. Then routes 11 [30/10] 23 [mid nov 2003] and routes 6 98 94 in early 2004. In Total it comes to over 150 scheduled buses. There are exactly 400 routemaster scheduled duties remaining: route 73 with 55 buses, route 38 with 50 buses and the lesser routes : 12 14 22 137 159 390[the last new route] 7 13 19. I can not simply imagine a London without them. Regards Yoram.
חבל..ואיזה קומותיים בונים עכשיו?
לתחבורה הציבורית בלונדון? ועוד שאלה: נותרו RM פעילים בשירות עירוני מחוץ ללונדון?
 

yblumann

New member
Routemaster demise + outside London

חבל..ואיזה קומותיים בונים עכשיו?
לתחבורה הציבורית בלונדון? ועוד שאלה: נותרו RM פעילים בשירות עירוני מחוץ ללונדון?
Routemaster demise + outside London
Hello, There are no more routemaster left in service outside of London. Some were converted to open top and used as sightseeing tours- like Mac Tours in Edinbrugh. There are many routemasters in preservation, and I am sure that many of them will see service on special occasions. A good example is the RT- which was retired from service on 7/4/1979. This year I rode on an RT on route 185, and again will be riding an RT on route 66 on 13/9. Why are they going? well, the last one was produced in 1968. and the last batch of RMLs was last overhalled 10 years. Crew operation costs double of one person operation [i..e. driver only] and there is a new European law compelling all buses to be low floor by 2010- which is why all European manufactorers only offer low floor buses nowadays. In addition smart ticketing is coming on stream at long last! Bus fares in London were simplified to 2 stages 70p and 100p, The idea is also to have a cashless operation- i.e. the driver does not sell tickets for cash. So, in reality you do no longer need conductors or routemasters. They will be replaced by conventional Double decks and in a minority of cases by artics. The whole issue of routemaster replacement is politically sensitive, , as the Mayor of London made it an election issue when he run for office in 2000. Even now there is no OFFICIAL document in public domain announcing the demise of the routemasters. BTW- want a pici of an RT?? Regards Yoram.
 
תמונות? תמיד...

Routemaster demise + outside London
Hello, There are no more routemaster left in service outside of London. Some were converted to open top and used as sightseeing tours- like Mac Tours in Edinbrugh. There are many routemasters in preservation, and I am sure that many of them will see service on special occasions. A good example is the RT- which was retired from service on 7/4/1979. This year I rode on an RT on route 185, and again will be riding an RT on route 66 on 13/9. Why are they going? well, the last one was produced in 1968. and the last batch of RMLs was last overhalled 10 years. Crew operation costs double of one person operation [i..e. driver only] and there is a new European law compelling all buses to be low floor by 2010- which is why all European manufactorers only offer low floor buses nowadays. In addition smart ticketing is coming on stream at long last! Bus fares in London were simplified to 2 stages 70p and 100p, The idea is also to have a cashless operation- i.e. the driver does not sell tickets for cash. So, in reality you do no longer need conductors or routemasters. They will be replaced by conventional Double decks and in a minority of cases by artics. The whole issue of routemaster replacement is politically sensitive, , as the Mayor of London made it an election issue when he run for office in 2000. Even now there is no OFFICIAL document in public domain announcing the demise of the routemasters. BTW- want a pici of an RT?? Regards Yoram.
תמונות? תמיד...
 

yblumann

New member
Gold RT

תמונות? תמיד...
Gold RT
This is RT4712- owned by The TfL museum at Acton [Their other RT is the very last one RT4825 - a static exhibit at the Covent Gardens museum. RT4712 was painted gold last year to commemorate the 50th anniversary of the Queens regime. It operated in the summer on a variety of routes: 6 7 8 15 23 38 73 159 248 for a few days during the week. The RT was first produced in 1939, last in 1954. There were 4825 of the basic model, 1631 of the Leyland Model [RTL class retired in 1968] and 500 of the wider model [RTW retired in 1966]. The bus was designed by London Transport and it was the routemaster's predecessor. regards Yoram
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה