jdk 1.3.1 tcp sockets
שלום יש לי מספר שאלות שמטרידות אותי בנוגע לסוקטים מסוג TCP: 1. האם יש יתרון בשליחת אוביקט גדול בחלקים על פני שליחת אוביקט אחד גדול 2. כאשר אני מקבל קובץ אחד גדול האם יש דרך למדוד את ההתקדמות של קבלת הקובץ (נניח על מנת לתרגמה לprogress bar) 3. כאשר אני מקבל קובץ אחד גדול, האם יש דרך להפסיק את קבלת הקובץ, נניח בעקבות לחיצה על cancel שעושה הלקוח. תודה וחג שמח נ.ב. ואגב, האם ב jdk 1.4 זה כן אפשרי ?
שלום יש לי מספר שאלות שמטרידות אותי בנוגע לסוקטים מסוג TCP: 1. האם יש יתרון בשליחת אוביקט גדול בחלקים על פני שליחת אוביקט אחד גדול 2. כאשר אני מקבל קובץ אחד גדול האם יש דרך למדוד את ההתקדמות של קבלת הקובץ (נניח על מנת לתרגמה לprogress bar) 3. כאשר אני מקבל קובץ אחד גדול, האם יש דרך להפסיק את קבלת הקובץ, נניח בעקבות לחיצה על cancel שעושה הלקוח. תודה וחג שמח נ.ב. ואגב, האם ב jdk 1.4 זה כן אפשרי ?