אני בלטריקס!!! טוב?
L Looking4CoolName New member 12/7/06 #17 שרשור המשחק עדיין לא החל, ואין עוד דמויות, משום משזהו סיבוב ראשון של המשחק. כשיהיה ביקוש - עוד דמויות יעלו לפורום. קראו שוב את התקנון של המשחק.
שרשור המשחק עדיין לא החל, ואין עוד דמויות, משום משזהו סיבוב ראשון של המשחק. כשיהיה ביקוש - עוד דמויות יעלו לפורום. קראו שוב את התקנון של המשחק.
L Looking4CoolName New member 12/7/06 #19 בסדר. התעקתי ממך את המשחק. זו המטרה שלי. לעבור בארכיון, למצוא משחקים שלך. ולקחת עליהם קרדיט בפורום כמשחקים חדשים. בטח.
בסדר. התעקתי ממך את המשחק. זו המטרה שלי. לעבור בארכיון, למצוא משחקים שלך. ולקחת עליהם קרדיט בפורום כמשחקים חדשים. בטח.
T ToryMaster New member 14/7/06 #34 היא לא התכוונה לזה היא רק אמרה שהוא לא חדש כי הוא כבר היה בעבר...
Y Yardush ויזלי New member 13/7/06 #23 ../images/Emo42.gifאממ רגע אני צריכה לחכות לסיבוב השני? ודאמט למה ערוץ ויוה פתוחS:
Y Yardush ויזלי New member 13/7/06 #24 ../images/Emo107.gif../images/Emo46.gif ****../images/Emo107.gif
L Looking4CoolName New member 13/7/06 #27 סורי, ../images/Emo3.gif תצטרך לחכות לסיבוב השני עם יותר הדמויות. הדמות הראשונה תעלה מחר לריאיון בפורום.
סורי, ../images/Emo3.gif תצטרך לחכות לסיבוב השני עם יותר הדמויות. הדמות הראשונה תעלה מחר לריאיון בפורום.
ד דנונה לייט New member 13/7/06 #28 אבי, תעלה את הרשימה הסופית ולפי הסדר.. כדי שנדע את הסדר של הנשאלים והכל.. יהיה יותר מסודר ומובן ככה..
אבי, תעלה את הרשימה הסופית ולפי הסדר.. כדי שנדע את הסדר של הנשאלים והכל.. יהיה יותר מסודר ומובן ככה..
L Looking4CoolName New member 13/7/06 #29 ../images/Emo127.gif הסדר המלא. ../images/Emo127.gif אבי - אברפורת' דמבלדור. [מיד יעלה.] שרי - פרופ' סנייפ. אנאבל - טונקס. לב - אלבוס דמבלדור. אודי - פרד וויזלי. חמי - פרופ' קרוויל. ענבר - רמוס לופין. דרור - סיריוס בלק. דניאלה - בלטריקס. ירדן - פרופ' מקגונגל. יומנעים.
../images/Emo127.gif הסדר המלא. ../images/Emo127.gif אבי - אברפורת' דמבלדור. [מיד יעלה.] שרי - פרופ' סנייפ. אנאבל - טונקס. לב - אלבוס דמבלדור. אודי - פרד וויזלי. חמי - פרופ' קרוויל. ענבר - רמוס לופין. דרור - סיריוס בלק. דניאלה - בלטריקס. ירדן - פרופ' מקגונגל. יומנעים.
Y Yardush ויזלי New member 13/7/06 #30 ../images/Emo42.gifרגעעע אממ תתן ל- FriendS4 להיות מקגונגל במקומי.. אני רוצה לחכות לשרשור הבא