מרי-לו

New member
אה לא חוכמה...

אני הבנתי כי לי
לא חסר מזה בכלל...
תגידייייי... מה זה "אם מרי הבינה"??????? למה ממתי מרי לא מבינה, אה?
 

מרי-לו

New member
יקירי..

(ותסלחי לי אישה, אבל חבר טוב לא נוטשים בשטח) שת = ישבן לילה טוב לכם
 

מרי-לו

New member
לפי הזמן שלוקח לו להגיב

אני חושבת שהוא הלך לחפש אותו....
ואני כבר בשלב שאני מחפשת את האותיות על המיקלדת.... זה בטח אומר שאני צריכה לישון, לא?
 
לילה טוב מרי ../images/Emo25.gif

את שלי מצאתי מהר...פשוט חיפשתי אחד יפה יותר... תסתובבי רגע...
 
כוס קפה ?

תמיד יש ממול...
ולשבת בין שתיכן...זה צרות של עשירים... העיקר שאני יושב ליד החלון...
 
למעלה