איילת ודני
New member
../images/Emo92.gifכמה שאלות.....
אני צריכה להכין 2 עוגות ליום שישי א. כמה זמן אפשר להתחיל מראש והעוגות עדיין יהיו בסדר? ב. רוייאל - אם אני מכינה מחר (כי יש לי עוגה למחר שאני צריכה לקשט) - אפשר לשמור אותו ליום ד', ה' או שזה מתקלקל? אם כן איפה שומרים? להקפיא או שמספיק במקרר? ג. איפה קונים קאפה עגולה? באופיס דיפו מוכרים את זה כמרובע. איך חותכים עיגול ישר? סליחה על כל השאלות, אבל אני מתחילה להיות לחוצה ורוצה לחלק את הלחץ... וכמובן, חג שמח !!!
אני צריכה להכין 2 עוגות ליום שישי א. כמה זמן אפשר להתחיל מראש והעוגות עדיין יהיו בסדר? ב. רוייאל - אם אני מכינה מחר (כי יש לי עוגה למחר שאני צריכה לקשט) - אפשר לשמור אותו ליום ד', ה' או שזה מתקלקל? אם כן איפה שומרים? להקפיא או שמספיק במקרר? ג. איפה קונים קאפה עגולה? באופיס דיפו מוכרים את זה כמרובע. איך חותכים עיגול ישר? סליחה על כל השאלות, אבל אני מתחילה להיות לחוצה ורוצה לחלק את הלחץ... וכמובן, חג שמח !!!