והפעם כרמל מזרחי

Symbolic

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אגב - אני מאוד מבין אותך בקטע של "טעם של ברזל". לברזל יש טעם מוגדר מאוד (אני לא ציני). ואכן מהשיר של אינפקציה. כמה שהם מטומטמים - אי אפשר שלא לאהוב אותם.. "אלטיזאכן אלטיזאכן!!!!!!!!!!!! ספה, שטיח, מקרר, תנור גז, מכונת תפירה, מכונת כתיבה, אלטזכן אלטזכן" פחח גומר אותי כל פעם מחדש האלבום הראשון.
 

ח ר ו ב

New member
הוא חזר אלי

בשעה שהייתי ישן ישן. עובד קשה, בכפולות. ואכן מקסים ומוכשר ביותר. הק. פרנק בהחלט מעניין אותי אצלו. במרגלית, הפרנק הוא האהוב עלי ביותר . הריזלינג שלו פנטסטי. מפתיע ביותר.
 

ByTeFrEaK

New member
חזר ו?

מה התשובה:) הקברנה פרנק של ויתקין מעולה... את של מרגלית לא יצא לי לטעום אבל מספר אנשים שאני סומך על הדעה שלהם אמרו לי שהוא פחות טוב משל ויתקין ובהתחשב במחיר שלו הוא גם הרבה יותר משתלם שווה לך לשים יד על איזה בקבוק.. לגבי הריזלינג אם אתה מדבר על של ויתקין הוא באמת קפיצה בשביל הריזלינג בארץ אבל אחרי שאתה טועם ריזלינגים מגרמניה ואלזס אז אתה מבין שאנחנו עדיין לא שם....
 

ח ר ו ב

New member
ואכן הוא עשה גם וגם.

הבדיקה של הפרנק ,הייתה גם ביין וגורמה, ושם היה בציר 04 של מרגלית לעומת 03 ו 04 של ויתקין. לי יש שמור מרגלית פרנק 03 , שאני זוכר כמצוין. מועדף עלי מהספיישל. וריזילנג ויתקין יין שעשוי נהדר. [ ועוד במיגבלות חום ארצנו ]. בינואר יש בדרך היין רעננה .מיטב היקבים כולל מרגלית וקסטל. שווה ביותר. גם מבחינת קנייה .
 

רוניM

New member
אפשר קצת יותר פרטים?

נשמע לי מעניין... מתי בינואר? וכמה זה עולה?
 

ח ר ו ב

New member
תאריך לא יודע, עלות כ 20 שח..

זה אחד מהרועים המוצלחים שיש. ומה שלומך ? איך עבודת הקונדוטריה ?
 
מחזק!

אני חושב שב-35 שקל זה היין האהוב עלי. כתלות בארוחה הק"ס או המרלו שלהם פשוט עושים עבודה מצויינת, לא יומרנית, ובתמורה מהטובות שראיתי. כמה מילים שכתבתי על הק"ס.
 
למעלה