לצהריים....

goaguy

New member
יאללה אחרי צהריים

Logic Bomb_-_high density הזוי משהוא....
 

nissim tr

New member
וואללה אחי עשית את הפאדיחה שלך

זה לא DOWN - "למטה" אלא DAWN - "שחר"
 

orberman

New member
בוקר טוב

איזה מגניבבבבבבב על הבוקר נותן לי אנרגיות אני קופץ עכשיו עם המקלדתת X-Dream - Move And Proceed
 

orberman

New member
לאאאאאאאא

אל תאמינו לה תאמינו ליייייייייי אתם כפרותתתתתתתת כפרותתתתת
 
למעלה