בקשות והצעות ייעול

shemesh7

New member
ניסיתי בפורמט החדש, שלחתי, ואופס, לא הלך.

בקיצור, זה קשה להסביר רגשות. כללית נראה שאתם עושים מעמץ, נכון לעכשיו. בימים קדומים יותר, היו תשובות לקוניות, מניק בשם"הנהלת הפורומים", או משהוא כזה. וזה לא אנושי לכתוב לסיסמאות. לאחרונה עלתה נעמה, וזה הופך לשיח אנושי יותר, נכון זה דורש הרבה מהצד האישי. נוצרת הרגשה של דו שיח, את התוצאה נבחון כולנו בעתיד לבוא. שבוע טוב לכולם
 

עומר247

New member
2 באגים + הצעה לשיפור

באג 1: כשמנסים להעלות קישור לעמוד מאתר (HNN (www.hnn.co.il המערכת לא מזהה אותו כקישור. מצד שני, אם מוסיפים את הקישור כקישור נפרד זה עובד, מצ"ב דוגמא בהודעה זו הקישור שלא יעבוד - http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=4609 באג 2: כל פעם שאני לוחץ על לחצן תחילת לינק/סיום לינק/תחילת הדגשה וכו' הוא זורק את המילה ( למשל) למקום אחר בהודעה במקום למיקום הסמן הנוכחי הצעה לשיפור: אתם נותנים אפשרות לשלושה קישורים בלבד בתוכן ההודעה, למה שלא תוסיפו יותר? למה זה מוגבל?
 
שלום להנהלת הפורומים ../images/Emo9.gif

אם כבר נפתח שרשור להצעות ייעול, יש לי מעט הצעות: 1. אני מצטרפת למה שאמר "דוד רץ", וגם אני אשמח אם יהיה פס מרחף או סימון כלשהו לגבי ההודעות המשורשרות אחת לשנייה. בפורומים עם דיונים גדולים לפעמים מאוד קשה להבחין מי הגיב למי. 2. הייתי מאוד רוצה אופציה של הוספת כמות גדולה [אפילו בלתי מוגבלת ?] להודעות, זה מאוד עוזר כאשר רושמים מדריכים או כל דבר בשלבים שמצריך תמונות. זה מאוד מקל ומאוד נוח ליצור הודעה אחת ארוכה, מאשר שרשור מפלצת כשיוצרים מאמרים ומדריכים בהודעות הפורום. 3. אני מצטרפת לבקשה להחזיר את הפרסומות לצד השמאלי של המסך. במצב החדש נוצרת הרגשה שחלק גדול מאוד מהמסך הוא פרסומות, והודעות הפורום נהיו חלק מאוד שולי בדף הפורום. אני מבינה את הצורך לשים פרסומות רבות באתר, אך אפשר לעשות זאת בצורה נוחה למשתמש. מה שהיה עד עכשיו היה בסדר גמור ופשרה מצוינת בעיניי ביניכם לבין הגולשים. 4. בפורומים שאני מסתובבת בהם [וגם כאן, למען האמת] אני נתקלת אך ורק בתגובות שליליות לגבי העיצוב החדש, ורק הודעות מעטות ובודדות בעד. תהיתי, האם אתם פועלים בהתאם לרצון הגולשים, או בוחרים להמשיך בדרככם ? ניסוח טוב יותר יהיה - האם שרשור הצעות הייעול הזה, הוא כמו לדבר לאוזניים חרישיות או לא ? וללא קשר, אני רוצה להבין האם הבנתי נכון. כאשר אנשים אומרים שהם רוצים אפשרות "עריכת הודעות", האם הכוונה לערוך הודעה לאחר שהיא כבר נשלחה לפורום ? אם כך הדבר, אני נגד. אני לא רואה בכך תועלת... קורה שטועים בהקלדה או שמתחרטים, אבל אין מה לעשות. מה שנשלח, נשלח.
 
אוי לי ! רק עכשיו שמתי לב...

בסעיף 2, התכוונתי להוספת כמות גדולה של **תמונות**... סורי על הטעות
 

yono1

New member
בעיה חמורה ../images/Emo70.gif

בכל הודעה בפורום יש פרסומת מעצבנת!
 
גם אני מבקשת - החזירו את הפרסומות לצד שמאל

של המסך. זה בלתי נסבל כך מימין, ממש מפריע לקרוא את ההודעות. אני לא יודעת מה אומרים ה"מומחים" אבל אותי מרתיע מאוד כשמסתערים עם פרסומות באופן כל כך אגרסיבי. זה יוצר כזה אנטי שאין לי רצון וחשק להסתכל מה יש שם. דווקא בגישה עדינה - אפשר לקבל יותר תשומת לב.
 

naps

New member
עוד כמה דברים

1. חלונית ה"תוכן" בהוספת תגובה מהירה קטן מידי ולא נח. שלוש שורות זה ממש לא מספיק (אולי זה ככה אצלי בגלל פיירפוקס ובאקספלורר זה יותר גדול??) 2. כאשר מרחפים מעל נושא הודעה מופיע בלון עם נושא ההודעה. לא ברור מה המטרה של זה. אפשרות שנראית לי מצויינת זה לכתוב שם בתגובה לאיזה הודעה זה (אלא אם כן זה הודעה שפותחת שרשור חדש כמובן...). לדוגמא שכאשר תרחפו מעל נושא ההודעה הזו שלי לא יהיה כתוב "עוד כמה דברים" אלא משהו בסגנון: "בתגובה להנהלת הפורומים:
בקשות והצעות ייעול
" 3. לא ברור לי למה בניגוד למערכת הישנה (או הנוכחית, איך שתקראו לזה...) לא ניתן לעבור מהחלונית של הוספת תגובה מהירה להוספת תגובה רגילה ולשמור על התוכן. זה שימושי אם מחליטים באמצע הכתיבה להוסיף קובץ, קישור וכדומה.
 

naps

New member
מסרים

האייקון שמסמל מסרים חדשים לא מהבהב כבעבר וזה לא בולט שיש מסרים... (שלא לדבר על זה שהמסרים שקיבלתי זה על תגובות להודעות שלי שסימנתי לא לקבל תגובה במסר.... אבל על זה כבר אנשים התלוננו אז אני מנחש שאתם מחפשים את הבעיה)
 

דוד רץ

New member
גודל הגופן

כיום- אני מסתכל על הפורומים בגופן הקטן ביותר (דרך אקספלורר) משום שכך אני רואה מספר רב יותר של הודעות, וכך יותר קל לי לסרוק את הפורום. במערכת החדשה נראה כאילו לכל הודעה מוקצה שטח ייעודי, ולשינוי הגופן אין כל השפעה על מספר ההודעות שאני רואה על המסך. מבחינתי- זה כמו להסתכל על הפורום דרך זכוכית מגדלת. אשמח אם תהיה לי אפשרות 'לכווץ' את הדף- כדי שאוכל לראות מקסימום הודעות בלי לגלול את העכבר.
 

Yarinv

New member
פרסומות ותפריטים משמאל - הודעות הפורום משמאל

זאת הבעיה הכי גדולה של המערכת החדשה. לא נוח ולא נעים לעין, בטח שלא אחרי תקופה ארוכה עם המערכת הנוכחית.
 
שתי בקשות-

1. הצבע התכלת בתוך ההודעה לא נוח במיוחד, האפור המסורתי ידידותי הרבה יותר. 2. בר פרסומות מימין הוא רעיון גרוע שיוצר הרבה בעיות.
 

smady by

New member
הבאר בצד.. (לא משנה איזה מהם לטעמי)

רק רציתי לציין, שאני באמת לא יודעת כמה גולשים נכנסים לכל הפיצ'רים שיש בתפוז, אבל וואלה- אותי תכלס מעניינים רק הפורומים. לא פליקס, ולא בלוגים ולא קניות ולא "האיזור והעולם שלי". אני יודעת איזה קומונות ופרומים אני אוהבת, ובאיזה דברים אני צריכרה להשתמש. במערכת הישנה הדברים השוליים (בשבילי) האלה תפסו בעיקר את העמוד הראשי. במערכת החדשה הם בצד, ואת חלקם אני לא יוכלה להוריד. זה מפריע לי, לא נוח מהבחינה שהמסך מבולגן, וגם שאני לא מוצאת את הדברים שאני כן צריכה ומשתמשת בהם. לדעתי כדאי שתעשו משהו כמו מה שיש כרגע בעמוד הראשי שאפשר לערוך ולשים את מפורומים והקומונות שאתה נכנס אליהם הכי הרבה - שבצד יהיה (בנוסף לפירסומות כמובן) את מה שהגולש משתמש בו הכי הרבה, וכל יתאים את הצד שלו לאופן הגלישה שלו... בנוסף, רציתי לציין שאני חושבת שהעיצוב החדש של הפורום עצמו (בלי כל הדברים מעבר) פחות ידידותי לעין. הצבע הכחול (כשנפתחת הודעה) לא עוזר לתחום אותה כמו שאני מאמינה שרציתם. האפור הרגיל היה הרבה יותר זורם.
 

LENN111

New member
מקלדת וירטואלית בעברית ../images/Emo91.gif

לחברי הפורום כמוני (בחו"ל) עם מחשב עם מערכת הפעלה באנגלית או שפה אחרת, יש בעיות לכתוב בעברית במקלדת של שפה אחרת. היה רצוי שתהיה אפשרות לפתוח מקלדת וירטואלית בעברית (גם עם ניקוד בבקשה). זה היה עוזר מאד בהוספת תגובה מהירה בלי צורך לבחור בקודים שונים שלא תמיד ישנם ולא תמיד עובדים כמו שצריך. לפעמים באותו זמן אני כותב בצ'אט באנגלית ובפורום בעברית. עם מקלדת וירטואלית זה יהיה הרבה יותר פשוט. ואולי זה כבר ישנו?
כמו כן אני מסכים בדעה הרווחת כאן שעמוד הפרסומות צריך להיות בצד שמאל של הדפדפן.
 
על מה כל המהומה...

דווקא עושה רושם של שינוי לטובה... העיצוב יפה וקל לעין... והפרסומות בהודעות לא עד כדיי כך מפריעות.. (כל עוד הן לא פלאשים זזים וצעקניים..) אני חושב שהבעיה עם הבאר בצד ימין - זה שבאיזשהו שלב הוא מסתיים, אבל הפורום ממשיך - ואז נוצר שטח ריק "מת" בצד ימין של המסך מה שהופך את הפורום למוזר קצת, כאילו סתם הוא הוזז שמאלה מהצד הימני של המסך... ומכיוון שאנו קוראים מימין לשמאל, אז מוזר שיהיה רווח מתחילת המסך מצד ימין.. עוד בעיה שלא נראה לי שתהיה בעיה לפתור - היא הקריאות של שרשורים - העיגולים הריקים והמלאים שלצד הודעות קטנים בהרבה - ונראה לי שגם הקווח של ההזחה - מה שמקשה על ההבנה של איזו הודעה היא תגובה לאיזו הודעה ... חוץ משני אלו - נראה ממש מוצלח. :)
 

Dan_Kap_

Active member
הרוחב של חלון הוספת תגובה קטן מאד

מדוע שטח הוספת הטקסט בחלון תגובה מהירה כה צר? הגדילו אותו לרוחב של הטקסט בחלון הוספת תגובה, ואפשרו למי שכותבים לראות חמש עד שבע שורות במבט אחד.
 

kvkvkv

New member
הצעה

במערכת הישנה העיולים מצד שמאל של ההודעות באותו גודל, ובמערכת החדשה העיגלים שמסמנים "אין תוכן בתגובה" גדולים יותר. אם אפשר שהם יהיו באותו גודל? זה פשוט מציק לי בעיןP: (או שזה רק אצלי?P:)
 
למעלה