בקשות והצעות ייעול

אפשר להילחם בפרסומות

אני לא יודעת כמה מכם זוכרים, אבל בשלב מסויים תפוז ניסו לחבר פרסומות למילות מפתח בטקסט ההודעות בפורומים. למשל, בכל הודעה שהכילה את המילה "ספר", המילה היתה הופכת ללינק (עם צבע וקו תחתון) שמוביל לאתר של חנות ספרים. הגולשים הקימו מהומה, והעניין בוטל. אפילו תפוז מסוגלים להבין כשהם עוברים את הגבול, אם מספיק גולשים נותנים להם
בראש. אז הרינו להודיע לכם, תפוז יקרים: המערכת החדשה עם ה"עיצוב הנקי" שלה (נקי מפטפוטים, שיהיה מקום לפרסומות?), עוברת את הגבול.
 

Ninja

New member
סדר תצוגה כרונולוגי

ברור שכל הפרסומות הללו הן הסיבה שתפוז מצליח ליצור לעצמו הכנסה כלשהי. הרי זה עסק כלכלי לכל דבר. אבל אולי תנסו קצת ללכת גם לקראת הגולשים ולא רק לקראת הלקוחות
אולי תאפשרו להודעות לעלות לתצוגה לפני שעולות הפירסומות
אולי תאפשרו סדר הצגה לא כמו שזה עכשיו
לא יזיק אם קודם ההודעות יעלו לתצוגה ורק לאחר מכן תדחפו את כל הפרסומות. תתחשבו גם בנו קצת.
 

Ninja

New member
יש פרסומות ויש פרסומות.

אף אחד לא מת משורת טקסט פשוטה "שהכריחו" אותו לראות. מצד שני יש גבול לכמות קבצי ה-swf שאדם יכול לראות במקביל מבלי לקבל ריצוד בעין. לא יזיק לצמצם קצת את ההתקפה הויזואלית הזו.
 

adder

New member
להוסיף אפשרות של עריכת תגובות כך ש

שתוכן ההודעה יציג גם תאריך עריכה, ומספר פעמים שההודעה נערכה. כמו כן, יש לציין האם ההודעה נערכה ע"י המנהל ובאיזה תאריך.
 

adder

New member
ליצור אוטומטית folder בתיבת המסרים של משתמש

שיקבל הודעות אוטומטיות כל הודעות ותגובה להודעות.
 

TJ

New member
בעיה. לפני שליחת כ ל הודעה אני נאלץ למחוק

את רצוני לקבל הודעה במסר על תגובה. במערכת הישנה זו הייתה ברירת המחדל. ברגע שמחקתי בעבר פעם אחת זה לא שב יותר.
 

doroniz

New member
הערותיי ובקשותיי נכון לעכשו

ניסיתי לעבור למערכת החדשה ושלחתי תגובה עם קישור. משום מה הקישור לא נקלט......למה? בתחתית כל הודעה ישנה אפשרות לקבלת הודעה על תגובה. 1. קבלת הודעה לאימייל. 2. קבלת הודעה לתיבת המסרים. 3. קבלת הודעת SMS. אני מעוניין לקבל הודעה רק לתיבת האימייל. ברירת המחדל של המערכת החדשה היא אימייל וגם מסר. ביטול הבקשה לתיבת המסרים לא מתעדכן, ועלי לזכור בכל הודעה לבטלו. נא טיפולכם בכך שבחירת המשתמש תישמר (כמו במערכת הישנה). במערכת הישנה ההודעות בצד שמאל מסתירות חלק מהטקסט של הפורום. זה לא היה קודם לכן. נא טיפולכם בתחזוקת המערכת הישנה במקביל לחדשה. אני בינתיים נשאר במערכת הישנה והטובה.
 

שירקאן12

New member
הפורומים החדשים

1. היכן מוצאים את כל הפורומים? 2. מדוע לא לאפשר לכתוב בצבע בפורום כמו בצ"ט זה יקל ,ויעזור לטוקבקים אם כל אחד יבחר צבע משלו??.
 
לא ראיתי התייחסות של מח' פרוייקטים או של

ההנהלה לעניין, אז אני מעלה את הנושא שוב - אם כבר הועלה והתקבלה תשובה, אנא הפנו אותי למקום המתאים: מה עם עריכת ההודעה לאחר שנשלחה? זה נוח מאד במקום לשלוח עוד הודעות תיקון ולנפח שירשורים, וזה קיים למיטב ידיעתי בכל מערכות הפורומים בעולם. בנוסף, בעת כתיבת הודעה, למה לתת (ויזואלית) שורה כ"כ ארוכה לנושא, בעוד בפועל מס' התווים האפשרי בה הוא פחות מחצי ממנה? אם אתם מגבילים ברמה כזו את אורך הנושא, לפחות קצרו את התחום ש(נראה ש)אפשר לכתוב בו, שנדע יותר טוב עד כמה באמת אנו קרובים לסוף השורה. מעבר לכך, כמובן, למה להגביל כ"כ את אורך השורה? להתייחסותכם אודה.
 
עריכת הודעות

לא תתאפשר גם במערכת הפורומים החדשה. לגבי תיבת הטקסט בנושא ההודעה- נבדוק אפשרות לקצרה. תודה לך
 
בקשר לרישום הודעה בפורום

אני מבקש שתעשו שלא יהיה צריך אם רוצים להגיב להודעה בפורום את החובה לרשום בתגובה להודעה נושא להודעה,כי אני חושב שהנושא שעליו מדובר רשום בהודעה הראשית שאליה מגיבים את הדברים, גם בתגובה וגם בתגובה מהירה,
 

leeleeann

New member
כל מיני

יותר כחול = יותר יפה, בעיני, זו הנקודה החיובית. נקודות שליליות: - "מריחת" השרשור במקום המצב הנוכחי דווקא לא נראה כ"כ טוב כיון שזה יוצר בלגן גדול יותר. - יותר מדי, ממש יותר מדי, שטח פרסום בצד. כמו שאמרו פה מעלי, עדיף באנרים למעלה או למטה. אבל ברור לי שהמפרסמים הם אלו שמחזיקים את תפוז, אז אני לא יכולה לצפות ליותר מדי. הצעת ייעול בענין השרשורים: אולי אפשר להגביל את מספר התגובות הגלויות ל-15 או 20 (לדוגמא) ואם יש שרשור ארוך יותר, הוא יהיה נסתר ורק ההודעה הראשונית תהיה גלויה.
 

דוד רץ

New member
לגבי הצעתך האחרונה

אפשר לעשות את זה גם היום באמצעות לחיזה על "אופן הצפיה" (מעברו השני של הפס הכתום- שעליו כתוב "הוספת הודעה"). אני דווקא אוהב את המצב הקיים שבו אני יכול לראות את השרשור במלואו, וגם שרשורים אחרים.
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifזה מאוווד לא נוח שהפרסומות

בצד ימין,כי אין מה לעשות,עברית נכתבת מימין לשמאל. זה הרבה יותר נוח כשהפרסומות בצד שמאל,הרבה יותר.
 
למעלה