אמממ../images/Emo5.gif
מה דעתכם עליה בכלליות
תמיד טוב לראות זמרות שמצליחות בענק מי יותר יפה- ג'ניפר או בריטני
דההה.. בריט מן הסתם
ג'ניפר או כריסטינה
ג'ן כמובן. בלעכס כריסטינה הזאת. דירטי אינדיד
ג'ניפר או הילארי דאף
אוף, אני לא סובלת את הילארי דאף, אז.. נו שיהיה ג'ן, אבל היא גם לא משו בעיני ג'ניפר או ביונסה
שוב, מחוסר ברירה, ג'ן . ביונסה הזאת חייבת לרדת איזה 10 קילו
איזה קליפ שלה הכי אהבתם
אממ.. לא כ"כ זוכרת, אבל המנכ"לית פה הזכירה לי ש"מיי לוב דונט קוסט א טינג" היה לא רע.. אז נבחר בו מהעדר יצירות מבריקות אחרות איזה שיר שלה הכי אהבתם
אמממ.. אולי.. waiting for 2night שיהיה..