תודה..את גדולה

בטוחה שיהיו לי מליון שאלות ואפנה אלייך. שומרת את הזכות שניתנה :) הייתי עכשיו בצהריים ב4שף בקרליבך ולא היה לו בצק סוכר וצבעים.חזרתי עצבניה ולא מרוצה. אוףףףףףףףףףףףףףףףף.
 
למעלה