ליהי, מקסים .
ש שמנה מתוקה 1 New member 23/4/04 #22 תודה..את גדולה בטוחה שיהיו לי מליון שאלות ואפנה אלייך. שומרת את הזכות שניתנה הייתי עכשיו בצהריים ב4שף בקרליבך ולא היה לו בצק סוכר וצבעים.חזרתי עצבניה ולא מרוצה. אוףףףףףףףףףףףףףףףף.
תודה..את גדולה בטוחה שיהיו לי מליון שאלות ואפנה אלייך. שומרת את הזכות שניתנה הייתי עכשיו בצהריים ב4שף בקרליבך ולא היה לו בצק סוכר וצבעים.חזרתי עצבניה ולא מרוצה. אוףףףףףףףףףףףףףףףף.