משחקים מומלצים להיום !!

חזי מסכים איתך בכל מילה, אדלר סתם

מתנשא שמרים את האף שלו כמו לא יודע מה ומרגיש את עצמו מעל כולם, לא שהאחוזים שלו הם כאלה גבוהים והוא כאן במטרה אחת בלבד:לקדם את האתר שלו.
 
וחוץ מזה....

אם הוא יתפוס איזה משחק או שיהיה לו יום מוצלח כל הפורום יהיה מלא בהתלהבות עצמית מטורפת כאילו הוא הוריד את הירח. כל אחד שחושב שהוא מבין ויכול להעשיר את הפורום בידע רשאי ויותר ממזומן להמליץ -אבל כמו שדדי אמר:אין בעיה שההימור יפול רק שהאינפורמציה תהיה נכונה מה שבמקרים של אדלר בהרבה פעמים מומצאת על ידי מוחו הקודח...
 

AlonAdler

New member
צודקים בכל מילה ...

זו דעתכם , בבקשה , לי אישית אין בעיה ... שיהיה בהצלחה
 

חזי147

New member
שניכם צודקים בכל מילה.

לאלדר "היא עבדה על זה קשה מאוד ולא מעוניינת לזרוק את העבודה הקשה הזו לפח בהפסד ביתי היום" מה ניראה לך שדאלאס כן מעוניינת לזרוק היום ניצחון? זה לא נימוק רציני בכלל. "ההתקפה של פיניקס טובה בהרבה מזו של דאלאס וגם במשחק השני ראינו את זה - פיניקס מהירה מאוד ודורסת" אתה נותן את המשחק השני לדוגא.בוא ניראה מה קרה במשחק השני: אם ההתקפה של פיניקס היתה הרבה יותר טוב במשחק השני משמע היא צריכה לקלוע יותר נק'. אבל הם לא עשו את זה!! אז איך הם דרסו? אני לא ראיתי במשחק השני את פיניקס דורסת את דאלאס. חוץ מהרבע השני הדריסה לא הייתה קיימת וכדורסל משחקים 4 רבעים! בבקשה תיהיה יותר אפקטיבי בהמלצות שלך.
 

soccerstand

New member
הוא באמת עדיין פצוע ולא ישחק אבל

גם בלעדיו במשחק השני פניקס היו טובים והובילו הרבה במשחק
 
למעלה