ליגת האלופות - ההכרעות

תוצאות סבירות למשחקים...

ראיתי חלקים מרומא - יונייטד. צר לי על דה רוסי שהחמיץ ברשלנות כזאת פנדל, הוא בעט עם השפיץ חזק מדי וציפה לפנדל טוב כמו ההוא נגד גנואה בשבת. בעיטה עם הצד הייתה מכניעה את אדווין לדעתי בבטחה. כך או כך יונייטד, אם רק רצתה יותר, הייתה כובשת עוד כמה כאן, ככה שגם פנדל לטעמי לא היה משפיע עד כדי כך. רומא לא יכלה להתמודד עם להבקיע ליונייטד שערים ומהצד השני לא לספוג בעצמה. למרות שרומא לא עברה או יכלה לעבור את מנצ'סטר כאן לדעתי, אני נותן לה את כל הקרדיט שבעולם על שסתמה לכל העולם את הפה והעיפה בצורה הנהדרת את ריאל בשמינית. צ'לסי נגד שאלקה - קודם כל, סוף סוף אני צופה במשחק של ברצלונה מזה חודשים שבו היא גם מגנה טוב וגם פחות או יותר תוקפת טוב. אבל מגנה טוב יותר. שוב הופעה טובה של ואלדס וכל ההגנה, הפעם גם תוראם הפתיע לטובה למרות יכולת מסכנה שהראה העונה וביחס לגילו והכושר שלו. לעומת זאת, ההתקפה הסתדרה אבל לא עד כדי כך. צ'אבי ואינייסטה התבלבלו לא פעם ולא פעמיים, אטו פספס הרבה והרס הרבה והנרי... שלא נדבר בכלל. הנרי היה מחוץ למשחק, עמוק בתוך הבעיות האישיות שלו, ולא עשה שום דבר כדי לכפר על משחק עלוב מאוד. כרגיל, היחיד שמשחק בצניעות ונחישות היה בוז'אן שלוקח על עצמו את ההתקפה ומוביל את מהלך השער היחיד (בערך), ואמנם אפשר להבין למה החליפו אותו, אבל תגובת הקהל אומרת הכל.. בתכלס ג'יו גם יכול לעשות עבודה טובה מאוד וכבר שכחנו מזה כמעט. אם לחשוב קצת על חצי הגמר, כבר אמרתי בלי הרבה תקווה שברצלונה לא יכולה, לא יכולה לא יכולה ושוב לא יכולה לנצח את יונייטד. אבל אולי הנוכחות של מסי והכושר שלו שאמן יהיה טוב, יעזרו. נכון, פויול לא ישחק אבל ההגנה יכולה עדיין להיות מגובשת ולעזור. ובכלל, אותי מרתק לחשוב על מסי שיחזור בתקווה בכושר טוב וישחק בימין, אטו יחזור לעצמו בשיתוף פעולה עם מסי ויהיה באמצע ומשמאל יעמוד בוזאן ולא הנרי, בדיוק ככה. זאת נשמעת לי התקפה קטלנית, והנרי? העונה בברסה שמתי לב שהמשחקים היותר טובים שלו באו כשנכנס כמחליף. וזה אומר המון. חלוץ מהטופ העולמי? כן. בטופ העולמי כרגע? לא על המסך שלי. אז עם ההתקפה שציינתי, עם קצת יותר ריכוז באמצע מצ'אבי, אינייסטה ויאיא, הגנה שיודעת להחזיק את עצמה לאורך זמן וואלדס שימשיך לחזור למוטב על פי המשחקים האחרונים - ברסה יכולה לעשות את זה. בכל מקרה אחר, שנדיר לטעמי שלא יהיה אחר - יונייטד מנצחת פה, לא בקושי גדול מדי.
 

borat1

New member
ב-2 המשחקים רומא היו

טובים יותר... איזה נאיבים לא יאומן.בדיוק כמו ארסנל...
 

k i d a n

New member
וודאי שרומא היו טובים יותר....

לכן הם עלו. לא נגיד שזה משחק אחד ומי שהיה פחות טוב יכול להפתיע ולעלות ב"טעות". לא נגיד שזה משחק רביעי של שתי הקבוצות העונה וכמובן שבמשך כל הארבעה רומא היו עדיפים ומנצ'סטר "בטעות" לא הפסידה אף אחד, ניצחה 3 פעמים, כבשה 5 שערים, ספגה רק 1 ועלתה לחצי הגמר? מה לעשות שרומא אימפוטנטית? מה לעשות שיונייטד עולה על רומא ב-3 דרגות ויכולה לשחק 10 דקות (לא שזה קרה במשחק הראשון) ועדיין לעבור אותה? מה לעשות שיונייטד מאפשרת לעצמה לנוח (כן כן, לנוח) במסגרת רבע גמר ליגת האלופות כדי שישארו לה כוחות לליגה הרצחנית שלה ולחצי הגמר? להגיד שרומא הייתה טובים יותר? מגוחך. כמו שאמרו באתר אופ"א "יונייטד משייטת לחצי הגמר". כואב שזה על גב איטלקי, הא?
 

Puskas

New member
מה לעשות..

אין לרומא מחץ! אם טוטי היה משחק,אני מאמין שהם היו עולים.. אבל לי טוטי הם עדיין נתנו הופעה מצוינת ומגיע להם כל הכבוד! אני רק מקווה ששנה הבאה יובה ומילאן יחזרו לשלוט באירופה כמו שצריך ושניראה סוף סוף את ריאל מדריד מגיע רחוק.. נמאס כבר שכל שנה אותן קבוצות מגיעות עד הסוף..המפעל כבר ניהיה משעמם.. ליברפול כל שנה גומרת את העונה בליגה במחזור 15 ואז יכולה להתרכז לגמריי באלופות... צ'לסי משחקים כדורגל שמעליב פשוט את הצופים..פשוט מסריחים ת'דשא.. ארסנל כרגיל פראיירים וברסה גם בעונה שחורה כזו מגיעה לחצי... זה אומר הכל...זה לא באמת הקבוצות הטובות בעולם שהגיעו לחצי..(חוץ מיונייטד)..זה פשוט קבוצות שבנויות נטו למפעל הזה ובליגה הם כלום ושום דבר... ברסה עונה שנייה רצוף לא תעשה אליפות,ליברפול כנראה לא תיקח תואר בשש עשורים הקרובים וצ'לסי לא תתן משחק יפה בעשור הקרוב..והנה למרות הכל הם נפגשות לעוד חצי גמר רקוב.. עצוב וחבל.. געגועים לימים שאלו שהגיעו רחוק באלופות היו גם קבוצות שהיו חזקות בליגה..עצוב מאוד.. איפה באיירן,ריאל,ולנסיה,ברסה של לפני 2-3 עונות,יובה ומילאן שרצו במקביל על אליפות ועל זכייה בגביע..
 
טוטי שיחק בארבעת המפגשים בין רומא ליונייטד

לפני שני רבעי הגמר האלה, וגם בהם נעלמו עקבותיו. עלינו כי אנחנו טובים יותר, עם או בלי טוטי.
 
אם מנצ'סטר

הייתה רוצה, היא הייתה מבקיעה עוד יותר שערים ונותנת הצגה נהדרת כמו שהיא יכולה. פרגוסון בא בטקטיקה פחות נועזת מול הרומאים. ועדיין אני לא מאמין שרומא היו כאלה טובים הפעם... לטעמי הם לא הראו כאן את הכוח והמחץ האמיתי שיש להם, ויש להם עם או בלי טוטי. הפנדל של דה רוסי היה זלזול אחד גדול ברבע הגמר, פנדל שהיה יכול לשנות המון המון דברים בשביל רומא. כתבתי שכך או כך יונייטד הייתה מתחילה לתקוף ומחזירה את היתרון, אבל בעצם מי יודע. השורה התחתונה בשבילי היא שרומא לא נתנה את הכל.
 

lemmacantor

New member
כי פרגי שמר אותו ליום א'

למשחק מול ארסנל. גם סקולז לא שותף ורוני נכנס כמחליף.
 
גם העונה,לא יהיה גמר מושלם../images/Emo31.gif.

וכשאני חושב על זה,מאז מנצ'סטר-ביירן לא היה אחד כזה.גמר של 2 אריות,שכל אחת מהן אלופה/חזק במאבק אליפות בליגה שלה,ולנסיה ולברקוזן היו אנדרדוגיות,ליברפול וארסנל לא היו מעורבות במאבקי אליפות במדינה שלהן והיו קבוצות מותאמות לצ'מפיונס.העונה יכול לצאת צ'לסי-מנצ'סטר,אבל 2 קבוצות מאותה מדינה לא עושה לי את זה (גם הגמר של 2003
). מבחינתי ממצ'סטר-בארסה זה הגמר.רק שמסי יהיה כשיר,אבל כמו שאמרו בערוץ הספורט,לא צריך לדבר עליו יותר מדי ולדפוק לו עין.
 
בכל זאת זה גמר מצוין,אבל...

הן נפגשו כבר הרבה פעמים בשנים האחרונות וזה קצת הורס.אבל זה הגמר הכי טוב שיכול לצאת מהקבוצות שיש השנה.
 

k i d a n

New member
חלומות לחוד ומציאות לחוד.

דבר ראשון, מאז שליגת "האלופות" הפכה לליגת שמקבצת אצלה 1-4 קבוצות מכל מדינה, זו פשוט יריה ברגל לשם של המפעל... אלא אם מתכוונים לאלופות בשנים האחרונות או קומבינציה אחרת של אופ"א. הגיע הזמן להבין שהמפעל הזה נועד בראש ובראשונה ליצור רווח כלכלי. מה לעשות שלאף קבוצה באנגליה (ואולי באירופה) נניח אין את פוטנציאל האוהדים של ליברפול ולכן גם כשהיא מסיימת חמישית מוצאים איזו פירצה בחוק כדי שהיא תוכל להשתתף? אופ"א מנסה ליצור לעצמה ליגה אירופאית שבה כל הגדולות העשירות והמרוויחות יהיו ולעשות מזה כסף וכמה שיותר. האמן לי שבתור אוהדי כדורגל כולם יעדיפו לראות במפעל לא רק אלופה אחת מכל מדינה, כך שאלופת רומניה, ישראל, קפריסין, בלגיה וכל מיני מדינות אחרות שלא יציגו כדורגל איכותי מידי, גם יהיו שם. לכן, אין על מה להתלונן שיש קבוצות ש"חיות את המפעל" הזה דוקא. אין מצב ולא יהיה מצב ש-4 קבוצות יקחו אליפות באותה עונה באותה ליגה. אם נמשיך עם ליברפול, אני משוכנע (לא אוהד שלהם) שהקבצה רוצה להתמודד על אליפות באנגליה, אבל מה לעשות שזה לא הולך לה בעשורים האחרונים. לעומת זאת, זו קבוצה שנראה שנולדה למפעל ולא זכור לי שמישהו התלונן על התצוגות שלה (גם לאחרונה וגם בזכיה האחרונה...) למרות שהיא לא מתמודדת בליגה. בכל מקרה, שמות גדולים לא מבטיחים משחקים גדולים וה"גמר האמיתי" הוא כבר שאלה של העדפות אמיתיות. לפחות אני מעדיף גמר של מנצ'סטר\ברסה-צ'לסי\ליברפול (מחק את המיותר) על פני גמר של פורטו-מונאקו.
 
את פורטו מונאקו לא הזכרתי

כי זה היה הכי מובן מאליו בעולם,זאת הייתה שנת צ'מפיונס איומה.
 
זאת הייתה שנת צ'מפיונז איומה ? ? ? ?

מה זה כדורגל בלי הרומנטיקה וההפתעות ? כנראה שאתה לא יודע מה זה כדורגל בכלל
 
לך תדע...

אבל הריגוש הקטן הזה לקראת הגמר באמת שכנראה לא עד כדי כך יבוא... לא לי בכל אופן. לגבי מסי, נדב יעקובי אמר שבלעדיו אין לברסה סיכוי. זה ממש לא נכון. לדעתי זה תלוי בהתקפה. כמו שאמרתי בדעתי על החצי גמר, הרכב שבהתקפה יהיו מסי, אטו ובוז'אן עם הנרי כמחליף, יכול להיות קטלני במיוחד. בזה הכל תלוי מבחינת ברסה לדעתי. אם הוא לא יתן לבוזאן אפילו לנסות להיות במשחק - כי הוא ילד עדיין ומדובר כאן במועדון הרבה יותר גבוה משאלקה או סלטיק או משהו מכל זה - זו תהיה טעות. אם נגד שאלקה הנרי לא מוציא מעצמו 5% ממה שהוא מסוגל, נגד יונייטד הוא יקבר כבר על ההתחלה. נכון, קרקיץ' צעיר, אבל כמו שהמשפט השאלתי מ"מציצים" אומר - "זה ילד זה....?"
 
למעלה