ליגת האלופות - ההכרעות

pizarro

New member
אם רק למישהו היה עוד ספק

איזה ליגה היא הטובה בעולם, שיראה כמה קבוצות אנגליות יש בשנים האחרונות בחצי גמר ליגת האלופות, גם העונה וגם בעונה שעברה 3 נציגות אנגליות השתתפו במעמד הזה. וגם בעונות קודמות יותר היתה נציגות מכובדת לאנגליות, עם הגמרים של ארסנל וליברפול, והחצי גמר הניצחי שצ`לסי תמיד נתקעת בו.
 

ricki kaka

New member
שנה שעברה

אמרו שזה הולך להשתנות כמו שקרה עם הספרדיות והאיטלקיות, אבל אחרי השנה זה די ברור שזה לא הולך להשתנות. יש לקבוצות האנגליות פער עצום כלכלית על קבוצות אחרות מאירופה. ראיתי לא מזמן את ההכנסות הכלכליות מהליגות הבכירות בעולם, וקבוצות הפריימר ליג מכניסות משהו כמו פי שתיים מקבוצות הסרייה א' שהיא הליגה השנייה הכי מרוויחה אחרי הפריימר ליג (בפער עצום)
 

sagi zulta

New member
איזה באסה שארסנל הפסידו יאללה

כדורגל זה דבר אכזרי ליפעמים
 

pizarro

New member
ואגב

פשוט משחק ענק היום באנפילד. באמת שלא רואים כל יום, הן מבחינת הרמה, והן מבחינת הקצב, המון שערים, וגם התהפוכות שהביא איתו כל שער בקביעת העולה לשלב הבא, וכל זה במעמד של רבע גמר ליגת האלופות. פשוט מושלם!
 

cobainos

New member
ניסיתי לא להכנס לזה

כי הויכוח הזה חוזר על עצמו כמו הפלייליסט של גלגל"צ, אבל כן...יש שליטה אנגלית בשנים האחרונות וזאת עובדה. בעבר היו אלו ה"מהירות והכח" שלא הספיקו מול ה"טכניקה" של האיטלקיות\ספרדית אבל האנגלים שיפרו כל מה שצריך (בעיקר באמצעות שחקנים זרים) שדווקא בליברפול הרוויה בזרים יותר מכל עמוד הטווח המרכזי הוא אנגלי...אבל זאת סתם עובדה חסרת משמעות
 
שונא את ליברפול...

מלבד לקחת מוטיבציה במשחקי נוקאאוט היא מעצבנת אותי... אבל כבר עברתי את שלב העצבים על הגועל והסופר מגה אולטרה בונקר, ואני אתן קרדיט ענק לפרננדו טורס שלא נראה מרשים כשהוא שלו, כשהוא מתעורר הוא אחד החלוצים המאיימים בעולם. וסמי הופיה עם השער המדויק.. כבוד על השער. לגבי השניים האחרים, לא הייתי מצפה משחקן מנוסה כמו קולו טורה לעשות עבירה כל כך מפגרת בשלב כזה של משחק, ואין מה לעשות כשבסוף לארסנל אין הגנה וכולה מתקיפה, היא בסך הכל עשתה בשכל ולא היה לה מה להפסיד. ואיזה ביצוע מדהים של ת'יאו וולקוט... מהרגע שהוא נכנס ידעתי שהוא יכול להביא שינוי גדול.. ביצוע מדהים ושער מתוק לזמנו. שורה תחתונה - ליברפול עברה ואני קצת מבואס מזה, אבל קיבלנו צמד משחקים נהדרים לרבע הגמר הזה.. לא ציפיתי שמה1-1 עד פנדלים שעליו הימרתי נגיע ל4-2, ואני בסה"כ מרוצה. את המשחק השני, מודה - לא ראיתי, ואולי כמה אלפי, מיליוני לבבות נשברו על פנר וזיקו ורוברטו קרלוס (AKA אערשס"ר - האב העכברושי הרוחני של סרחיו ראמוס).. אבל לא הופתעתי.. מדברים פה על צ'לסי בביתה מול קבוצה מאיימת יחסית אבל בחסרון לא פשוט. לפחות אני מאמין שהיה מתח כי אאל"ט ה2 לא הובקע עד שלב מאוד מאוחר ואם פנר הייתה מצליחה להשחיל רק אחד, הכל היה משתנה. שורה תחתונה - הימרתי כאן על 2-0 ושבאלאק וקול יבקיעו, אבל קיבלתי באלאק ולמפארד במקום ואני מרוצה. גו צ'לסי גו. אבל לא. ליברפול תעבור את צ'לסי בלי יותר מדי קשיים... הלוואי שזה היה אחרת.. הלוואי.. אבל לא. בגמר היא תפסיד למנצ'סטר יונייטד ביותר משער אחד, ושם זה יגמר.
 

borat1

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שיעשו את מה שמילאן עשו בעונה שעברה,יזרקו את הליגה לקיבינימט וילכו הכי חזק שהם יכולים על ליגת האלופות.
 
היה משחק מצוין

מחצית ראשונה של ארסנל,שנייה של ליברפול בפער גדול יותר.על טורס אין מה לומר יותר,עדיין לא נרגעתי מהמבצע של ת`יאו,מהמם.לא ראיתי מספיק פעמים את הריפליי של ההכשלה,אבל התנועה של היד הייתה טבעית וטורה לא יכל להמנע מלגעת בו,הייתה תפיסה קלה ובאבל ידע מתי ליפול,אני מתקשה להאמין שטורה מטומטם כל כך,היה משו בהכשלה הזאת.ארסנל שילמה את מחיר הסגל הקצר,בשבת ליברפול העמידה נגדה הרכב כמעט חדש כדי לשמור כוחות,ונגר כמעט לא עושה שינויים גם בגלל חוסר מבחר וגם בגלל שהוא הולך חזק על כל המסגרות,הוא שם את כל הביצים בסל אחד ובינתיים לא הרוויח מזה כלום,לצ`לסי הוא הפסיד,את ליברפול הוא לא ניצח אפילו במשחק אחד,לפחות שיבוא משו מול מנצ`סטר וארסנל תחזור למאבק,קבוצה כזאת (שבמחצית הראשונה שיחקה את הכדורגל הכי יפה בעולם!) חייבת לקבל קצת צדק.
 

אריאל5

New member
הליחגה האנגלית הטקטית בעולם ולכן אני שונא

אותה אין ספק שהלגיה הספרדית היא הטובה בעולם אבל אין לה מזל השנה. הליגה האיטלקית אכן בירידה חדה לעומת שנים קודמות וכך גם הגרמנית וחבל.
 
הליגה האנגלית הטקטית בעולם ?

כן בגלל זה בספרד ריאל וברסה עושות טובה שהן משחקות ועושות טובה שהן מנצחות חח הליגה האנגלית הטקטית בעולם עלק
 

borat1

New member
אז הגרוע מכל יקרה בסופו של דבר...

צ'לסי נגד ליברפול
לפחות קיבלנו אתמול משחק מעולה מאוד של ארסנל (בעיקר ארסנל!!) וליברפול. איזה נאיביות של ארסנל ,פשוט מרגיז!
 

Anfield

New member
חבל שהפעם הגומלין בברידג', בניגוד לפעמיים

הקודמות.
 
0:1 ליונייטד על רומא ולבארסה על שאלקה

0:1 ליונייטד על רומא ולבארסה על שאלקה

השדים האדומים יפגשו את הקטלונים בחצי גמר ליגת האלופות


אחרי שצ`לסי וליברפול קבעו פגישה שלישית בארבע שנים בחצי גמר האלופות אמש, השלימו הערב (רביעי) ברצלונה ומנצ`סטר יונייטד את תמונת הפיינל פור של הצ`מפיונס ליג. הקטלונים רשמו ניצחון שני בתוך שבוע על שאלקה עם 0:1 ביתי, השדים האדומים עשו זאת מול רומא בתוצאה זהה.
שתי הפייבוריטיות הברורות ערב המפגשים שמרו כוחות לליגות המקומיות. הגדיל לעשות סר אלכס פרגוסון, שהותיר על הספסל את כריסטיאנו רונאלדו ו-וויין רוני בפתיחה. חזרתו למגרש של גארי נוויל הוותיק הייתה הרגע המרגש ביותר באולד טראפורד, המשמח היה שער הניצחון של קרלוס טבס. האיטלקים החמיצו את ההזדמנות הגדולה ביותר במחצית הראשונה, עם החטאת פנדל של דניאלה דה רוסי.
החבורה של פרנק רייקארד שוב לא סיפקה תצוגת תכלית התקפית אבל עשתה את העבודה, למרות שהאורחים מגלזנקירשן לא היו רחוקים משער חוץ יקר במחצית הראשונה. גול בודד של יא יא טורה הספיק כדי לסגור עניין, שתי דקות לפני ההפסקה. אולי בחצי הגמר כבר נזכה לראות את ליונל מסי חוזר לדשא, ואת בארסה מספקת כדורגל מבריק בהרבה.
מנצ`סטר יונייטד - רומא 0:1 (0:3 בסיכום הכללי)
יונייטד שלטה כצפוי בדקות הראשונות של המשחק. נגיחה של ווס בראון אחרי כדור קרן פספסה במעט את המסגרת בדקה ה-10. שניות לאחר מכן הגיע אואן הארגריבס לאחד על אחד מול דוני, שהצליח להדוף והשאיר את רומא במשחק. בדקה ה-16 שוב היה זה דוני שהציל את האיטלקים מספיגה, כשהדף בעיטה של ראיין גיגס ממצב פנטסטי.
דוני המשיך להצטיין שבע דקות לאחר מכן, מול בעיטה חזקה של אנדרסון מחוץ לרחבה. אלא שדווקא האיטלקים הגיעו למצב הטוב ביותר, בחלוף חצי שעה. מנסיני פרץ לרחבה והוכשל על ידי בראון. דניאלה דה רוסי בעט רע מהנקודה והכדור הלך ליציע. עדיין 0:0 באולד טראפורד, תוצאה שהחזיקה מעמד עד להפסקה.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/79730.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/79731.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/79733.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/79734.jpg
האורחים לא ויתרו גם אחרי ההפסקה והמשיכו בניסיונות להשיג שער חוץ ראשון, שיפתח את ההתמודדות. הקצב היה רגוע יותר מזה שהציגו הקבוצות במחצית הראשונה, גם ההזדמנויות המעטות היו מסוכנות פחות. בדקה ה-70 הגיע השער שסגר סופית את הסיפור: הארגריבס הגביה מימין, קרלוס טבס זינק ונגח מדויק לפינה הרחוקה. 0:1 ליונייטד, 0:3 בסיום שני המשחקים.
בדקה ה-81 נעמד כל האולד טראפורד על רגליו כדי לעשות כבוד לגארי נוויל, שחזר למגרשים אחרי פציעה ממושכת מאוד ונכנס במקומו של אנדרסון. ריו פרדיננד, שבעצמו נראה כסוחב רגל לאורך כל המשחק, העביר למגן הוותיק את סרט הקפטן במחווה יפה.
ברצלונה - שאלקה 0:1 (0:2 בסיכום הכללי)
מירקו שלומקה העלה הרכב התקפי מאוד והגרמנים פתחו חזק. בדקה השביעית נאלץ ויקטור ואלדס להתמתח והדף בקושי בעיטה חזקה של חליל אלטינטופ מחוץ לרחבה. בדקה ה-12 שלח אנדרס אינייסטה כדור עומק מצוין לצ`אבי, שלא הצליח להכניע את מנואל נויר. שתי דקות לאחר מכן החטיאה נגיחה של קווין קוראני את המסגרת של ואלדס רק במעט.
האורחים המשיכו לתקוף ולסכן את ואלדס, בדקה ה-21 היה זה שוב קוראני, שאיחר בעשירית השנייה לכדור נפלא של ראפיניה והחמיץ שער בטוח. הקצב נרגע, ודווקא אז הגיע השער, לברצלונה כמובן. בוז`אן קרקיץ` פרץ באגף ימין והעביר למרכז, ההגנה הרחיקה רע פעמיים ויא יא טורה הרוויח מן ההפקר עם שער קל מחמישה מטרים. 0:1 למארחת, שתי דקות להפסקה.
בארסה פתחה חזק את המחצית השנייה. תיירי הנרי החטיא את השער ואינייסטה בחן את יכולותיו של נויר המצוין. אלא שגם כאן לא ראינו יותר מדי מצבים טובים להבקעה בהמשך המחצית, מצד שתי הקבוצות. כשרייקארד החליט להחליף את קרקיץ` בדקה ה-72 הקהל המקומי הגיב בשריקות בוז צורמות ובנפנוף מטפחות לבנות. בסופו של דבר המאמן ההולנדי השיג את התוצאה הרצויה. בשלב הזה של העונה, הוא בהחלט יכול להסתפק בכך.

לכתבות נוספות >
 
ווצ`יניץ` תמשיך לפחד מפרדיננד/tapuzforum/images/emo67.gif

דה רוסי (התאום של סנדרוסי) מחטיא פנדל,רומא הייתה צריכה להענש על השוק של 25 הדקות הראשונות אבל היא קצת מתאוששת,רק שלא תסבול מהנאחס של המפגש הקודש באולד טראפורד,איזה החמצות.
 

קיר קמט

New member
עם כל הדיבורים על קהל נפלא וזה וזה.

כל פעם שמישהו לא אנגלי נופל על הדשא, הם שורקים לו בוז כאילו הוא עושה הצגות.. כנראה שהם ראו יותר מדי פעמים את רונאלדו אז החליטו שכל הזרים כמוהו.
 

קיר קמט

New member
סעמעמעמק

בני אלף זונות, לא עושים כלום ב40 דק' האחרונות ואז מכלום.. מה שנקרא, שוב רומא הוכיחה כמה היא נאיבית, וכמו שאמרתי - בחיים היא לא תיקח אליפות גם באיטליה ככה..
 
מה?

מה אתה רוצה? איצטדיון ביתי... מה אתה רוצה שהם יעשו? ימחאו לשחקן היריב כפיים עד שהוא יקום?
 
למעלה