ליגת גאנז - מחזור 8

®NuLy®

New member
../images/Emo86.gifליגת גאנז - מחזור 8../images/Emo86.gif

תוצאות מחזור 7: Yesterdays - Used To Love Her 9-4 Paradise City - Move To The City 12-1 Live And Let Die - Welcome To The Jungle 3-8 Estranged - Knockin' On Heaven's Door 8-5 Dust N' Bones - Rocket Queen 3-10 Nightrain - Patience 7-5 November Rain - You Could Be Mine 9-3 Coma - Don't Cry 1-10 Civil War - Sweet Child O'Mine 5-5 נצחון ראשון ל-Yesterdays אמנם נשאר במקום, אבל זה עדיף מאשר לרדת. Paradise City ממשיך לעלות והפעם על חשבון Move To The City שנקבר עוד יותר נמוך בטבלה. Civil War יורד בפעם הראשונה מהמקום הראשון!! ובמקומו עולה November Rain בהפרש של 2 נקודות, אבל לדעתי Civil יחזור מהר מאוד למקומו השבוע כשהוא מתמודד מול Used To Love Her. כל התוצאות משוכללות בטבלה: כחול - נצחון כתום - תיקו צהוב - הפסד המשחקים השבוע: Yesterdays - Move To The City Paradise City - Welcome To The Jungle Live And Let Die - Knockin' On Heaven's Door Estranged - Rocket Queen Dust N' Bones - Patience Nightrain - You Could Be Mine November Rain - Don't Cry Coma - Sweet Child O'Mine Civil War - Used To Love Her
שימו לב
זהו מחזור אחרון לפני החצאי גמר
חוקי המשחק: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1565&msgid=107332764&FlagSybase=1
ההסבר על שיטת הניקוד החדשה: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1565&msgid=107839713 לכו לישון זה ממש כיף

eran377

New member
אופיס דיפו לתוך פרצוף שלך!

Yesterdays Paradise City Knockin' On Heaven's Door Estranged Dust N' Bones Nightrain November Rain Sweet Child O'Mine Civil War

zohar36

New member
../images/Emo55.gif

Move To The City Paradise City Knockin' On Heaven's Door Rocket Queen Dust N' Bones Nightrain November Rain - Don't Cry Sweet Child O'Mine Civil War

zohar36

New member
XDD

תחליפי ת'שעון מעורר לבוב מארלי לתקופה ואז תאהבי את זה שוב:] !

XL rose

New member
../images/Emo199.gif

Yesterdays Paradise City - Welcome To The Jungle Knockin' On Heaven's Door Rocket Queen Patience Nightrain - You Could Be Mine November Rain Sweet Child O'Mine Civil War

AmericanDragon

New member
יאללה

Yesterdays Paradise City Live And Let Die - Knockin' On Heaven's Door Estranged Patience Nightrain November Rain Sweet Child O'Mine Civil War

Efrie

New member
../images/Emo13.gif

Yesterdays Paradise City Live And Let Die Estranged Dust N' Bones You Could Be Mine November Rain - Don't Cry Coma - Sweet Child O'Mine Civil War

Alice108

New member
נו

Yesterdays Paradise City Knockin' On Heaven's Door Estranged Patience Nightrain November Rain - Don't Cry Sweet Child O'Mine Civil War

../images/Emo188.gif

Yesterdays - Move To The City - קשה, קשה, שני שירים שאני מאוד אוהב... Paradise City Live And Let Die Estranged - Rocket Queen - שני השירים שאני הכי אוהב! Dust N' Bones - Patience - שני שירים שאני לא מסמפט בכלל... You Could Be Mine November Rain Sweet Child O'Mine Civil War

tbents

New member
לה לה..

Yesterdays Welcome To The Jungle Live And Let Die Rocket Queen Dust N' Bones You Could Be Mine November Rain - Don't Cry Sweet Child O'Mine Used To Love Her

למעלה