../images/Emo80.gifח=ז=ר=ת=י =]
קודם כל - מצטערת על המגילה שאני הולכת לכתוב פה פשוט ישלי כל כך הרבה מה לכתובב יאוווו..אז מי שלא מעניין אותו שלא יקראא.. קודם כל רציתי להגיד שהתגעגעתיב=ט=י=ר=ו=ף ושלא יכולתי בלי הפורוםםםם..[[ למרות שכתבתי פעם 1 מחול חחחח :-\]] אז קבלו פירוט על מה שעשיתי - ביום הראשון מן הסתם הייתי בטיסהה.. אחר כך נסענו באוטובוס 3 שעות לשטרסבורג (שזה בצרפת למי שלא יודע ) ואז היינו בבית מלון(המלון הכי חרא שהייתי בו בחיים'שליי..אבל גמ זה משו ), פירקנו מזוודות, והלכנו לישון.. [[ יום מפתיע במיוחד האא? ]] היינו בקתדרלה של שטרסבורגגג.. משו מדהיםםםם.. חח ואחותי הלכה לאיבוד כי אני והמשפחה שלי הלכנו לטייל לנו [[חח איזה לטייל?! הלכנו לאכול גלידה ]] ואחותי ובתדודה שלי לא רצו לבוא אז הן הלכו להןן.. הן הלכו והלכו והלכוו..ויצאו מצרפתת.. חחחחחחחח קיצר עד שאבא שלי מצא אותם לקח איזה 5465 שנההה.. אבל לא נוראא.. אחר כך הלכנו לחתונה האזרחית (שזה כמו בפלורישיינטה אם מישו ראה) שיש עדים כאלהה.. ונציג מהעירייהה.. לא משנהה.. הקיצרר.. זאת הייתה הפעם הראשונה שראינו את החתןן..[[החתונה הייתה של בתדודה שלי ]] והבתדודה כוסיתת.. עכשיו שהחתן נכנס בנדודה שלי נבהלל[[ בנדודה שלי בן 40 ]] והוא ישב לידי וכזה תפס לי ת'יד.. עכשיו אני אומרת לו "מה אתה מטומטם? מה יש לך?" אני מסתכלת על החתן.. ושתינו מתחילים להתפקע מצחוקקק.. יאוו זה היה כל כך מצחיקק.. הקיצר הייתה ת'חתונה ואז בערב היה ת'טקס חינהה.. משו יפהה.. היינו באירופה פארקק.. [[ פארק בגודל של דיסנילנד פאריז ]] ועשיתי ת'רכבת הרים הכי גבוהה באירופההה =] ועזבתי ידים כל הדרךך.. לא משנההה.. בקיצר יוו היה כל כך כיףף.. אני יסרוק תמונות מחר או מחרתיים.. יום אחרי זה טיילנו בשטרסבורגג.. לא משו מיוחד יום אחרי זה הייתה החתונה שהייתה מ=ד=ה=י=מ=ה=!=!=! [[חוצ מהחתן חחחחחח ]] אחר כך נסענו לשוויץץ.. למפל.. משו בנזונההה.. יוו איזה יפה זה היה אני חייבת להעלות תמונותתת.. !! אני ואחותי שתינו שם מים ואז אבא שלי בא והשפריץ עלינו .. יצאנו רטובות כולנוו.. ואז ישנו אצל דודה שלי המלינית שבעלה הוא בעל דיסקונט העולמי [[ דיסקונט זה לא רק בישראל ]] קיצר יש לה בית ענקק.. לא חשובב.. ישנו בכיף ובסבבה.. אחר כך נסענו לדודה שלי לטולו.. שזאת גם עיר בצרפתת.. ישנו שם יום אחד ונסענו למונאקו.. שם גם ישנו אצל הדודה העשירה שלי [[ יש לה 5 בתים ]] והסתובבנו לנו בעיר במשך שבועע =]] היה פנאן ומונאקו זאת עיר של מליינים אז בכללל.. אני ובתדודה שלי ראינו שם חנות - baby gocci חנות גוצ'י לתינוקותת.. פיייייי כל השאר לא מענייןןן.. היוםם.. ביום של הטיסההה.. היו לנו שתי טיסות בגלל שאין טיסה ישירה מניס [[עיר בצרפת ]] לישראל.. אז נסענו מ-ניס לציריך ומציריך לישראלל.. עכשיו בטיסה מניס לציריךך.. אבא שלי קנה בטעות כרטיסים לביזנס חח וישבנו בביזנססס.. אבל זה היה טיסה רק של שעהה.. אבל לא נורא.. תמיד נחמד לשבת בביזנסס.. =] בקיצור היה כיף בטירוף ועכשיו אני פה והכל טוב ויפההה.. שלכם , אריאלוששש
קודם כל - מצטערת על המגילה שאני הולכת לכתוב פה פשוט ישלי כל כך הרבה מה לכתובב יאוווו..אז מי שלא מעניין אותו שלא יקראא.. קודם כל רציתי להגיד שהתגעגעתיב=ט=י=ר=ו=ף ושלא יכולתי בלי הפורוםםםם..[[ למרות שכתבתי פעם 1 מחול חחחח :-\]] אז קבלו פירוט על מה שעשיתי - ביום הראשון מן הסתם הייתי בטיסהה.. אחר כך נסענו באוטובוס 3 שעות לשטרסבורג (שזה בצרפת למי שלא יודע ) ואז היינו בבית מלון(המלון הכי חרא שהייתי בו בחיים'שליי..אבל גמ זה משו ), פירקנו מזוודות, והלכנו לישון.. [[ יום מפתיע במיוחד האא? ]] היינו בקתדרלה של שטרסבורגגג.. משו מדהיםםםם.. חח ואחותי הלכה לאיבוד כי אני והמשפחה שלי הלכנו לטייל לנו [[חח איזה לטייל?! הלכנו לאכול גלידה ]] ואחותי ובתדודה שלי לא רצו לבוא אז הן הלכו להןן.. הן הלכו והלכו והלכוו..ויצאו מצרפתת.. חחחחחחחח קיצר עד שאבא שלי מצא אותם לקח איזה 5465 שנההה.. אבל לא נוראא.. אחר כך הלכנו לחתונה האזרחית (שזה כמו בפלורישיינטה אם מישו ראה) שיש עדים כאלהה.. ונציג מהעירייהה.. לא משנהה.. הקיצרר.. זאת הייתה הפעם הראשונה שראינו את החתןן..[[החתונה הייתה של בתדודה שלי ]] והבתדודה כוסיתת.. עכשיו שהחתן נכנס בנדודה שלי נבהלל[[ בנדודה שלי בן 40 ]] והוא ישב לידי וכזה תפס לי ת'יד.. עכשיו אני אומרת לו "מה אתה מטומטם? מה יש לך?" אני מסתכלת על החתן.. ושתינו מתחילים להתפקע מצחוקקק.. יאוו זה היה כל כך מצחיקק.. הקיצר הייתה ת'חתונה ואז בערב היה ת'טקס חינהה.. משו יפהה.. היינו באירופה פארקק.. [[ פארק בגודל של דיסנילנד פאריז ]] ועשיתי ת'רכבת הרים הכי גבוהה באירופההה =] ועזבתי ידים כל הדרךך.. לא משנההה.. בקיצר יוו היה כל כך כיףף.. אני יסרוק תמונות מחר או מחרתיים.. יום אחרי זה טיילנו בשטרסבורגג.. לא משו מיוחד יום אחרי זה הייתה החתונה שהייתה מ=ד=ה=י=מ=ה=!=!=! [[חוצ מהחתן חחחחחח ]] אחר כך נסענו לשוויץץ.. למפל.. משו בנזונההה.. יוו איזה יפה זה היה אני חייבת להעלות תמונותתת.. !! אני ואחותי שתינו שם מים ואז אבא שלי בא והשפריץ עלינו .. יצאנו רטובות כולנוו.. ואז ישנו אצל דודה שלי המלינית שבעלה הוא בעל דיסקונט העולמי [[ דיסקונט זה לא רק בישראל ]] קיצר יש לה בית ענקק.. לא חשובב.. ישנו בכיף ובסבבה.. אחר כך נסענו לדודה שלי לטולו.. שזאת גם עיר בצרפתת.. ישנו שם יום אחד ונסענו למונאקו.. שם גם ישנו אצל הדודה העשירה שלי [[ יש לה 5 בתים ]] והסתובבנו לנו בעיר במשך שבועע =]] היה פנאן ומונאקו זאת עיר של מליינים אז בכללל.. אני ובתדודה שלי ראינו שם חנות - baby gocci חנות גוצ'י לתינוקותת.. פיייייי כל השאר לא מענייןןן.. היוםם.. ביום של הטיסההה.. היו לנו שתי טיסות בגלל שאין טיסה ישירה מניס [[עיר בצרפת ]] לישראל.. אז נסענו מ-ניס לציריך ומציריך לישראלל.. עכשיו בטיסה מניס לציריךך.. אבא שלי קנה בטעות כרטיסים לביזנס חח וישבנו בביזנססס.. אבל זה היה טיסה רק של שעהה.. אבל לא נורא.. תמיד נחמד לשבת בביזנסס.. =] בקיצור היה כיף בטירוף ועכשיו אני פה והכל טוב ויפההה.. שלכם , אריאלוששש