הפרק היומי

lidorvit

New member
פרק יפהההה

דיייי מגיל נפרד ממיה..:( כמעט בכיתי!! דייי הם כל כל חמודים ביחד..הם מתאימיםםםם וגם במציאות..אנהי ופונצ'ו כאלה מתאימים אחת לשני..הם חמודים בטירוףףףף ביחד!! דולסה הייתה היום מדהימה!!! הבגדים מתאימים לה וגם האיפור היה מהמם..אהבתי את ה"נאום" שלה..בניגוד לשל דייגו..הוא מעצבןןן אנהי הייתה היום מ-ד-ה-י-מ-ה ושיחקה מעולה!! אמא של ניקו זבללל לולה כזאת מעצבנת..שתרד מסנטוס ותשאיר אותו לאחותה..חעחע מי שלח למיה את הפרחים? גסטון או מיגל..? לא מובן.. סך הכל פרק יפה..אבל עצובבבב
 

Hadas 87

New member
גסטון, איזה מיגל?? חחח

למה כולם חושבים שזה מיגל? חח נראה לכם הגיוני שאחרי איך שהוא התנהג איתה כל הפרק וזרק אותה בצורה כ"כ גועלית הוא ישלח לה פרחים פתאום? חח זה מגסטון. גם גסטון אמר לה את המשפט הזה בעבר. גם ברור שעכשיו הוא ינצל את ההזדמנות שהיא ומיגל פרודים כדי להתעלק עליה קצת חח
 

Hadas 87

New member
פרק עצוב

פרק שכולו מיה רק בוכה= פרק עצוב. איזו מסכנה ממש כואב הלב עליה. והיא כ"כ יפה ושברירית כשהיא בוכה, מתחשק לתת לה כזה חיבוקק!
רוברטה שוב הוכיחה איך היא תמיד הבוגרת מבין כל חבורת התינוקות שם בב"ס הזה. איזו בחורה. אני מצדיעה לה. אחת כזו הייתי צריכה שתיהיה לי בב"ס כשאני הייתי בתיכון. מלכה בכל מובן המילה.
דייגו היה היום חתיךךךך אבל הוא כזו תינוק מגודל שזה לא שווה כלום. בשביל מה הוא רוצה להבחר לנשיאות? סתם בשביל לעצבן את רוברטה הרי זה לא באמת איכפת לו מה קורה בב"ס. לופיטה צריכה לקבל או משהו?!
מה קרה לה מה זו ההתנפלות הזו? חחח כולה ביקש ממנה שתיהיה איתו- אפשר לחשוב! אלא אם כן הוא התכוון לסקס ואז היו צריכים להדגיש את הענין כי זה ממש לא היה ברור. השיחה בין רובר למיגל באמת היתה יפה, משחק מעולה של שניהם. והשיר ברקע- מתאים לאללה! למעריצי הזוג הזה במציאות השיר הזה יכול להתפרש כאילו על שניהם (דולסה ופונצ'ו) "אי נו סה קה פסו" כי אף אחד מאיתנו באמת לא יודע למה זה נגמר אז יש את ההרגשה כאילו גם הם לא יודעים וזה נגמר סתם ככה וזה עצוב חח אבל אני בוחרת לפרש את השיר על מ"מ בנפרד ועל רוברגו בנפרד כי שתי הזוגות האלו עכשיו נמצאים בבעיות ורוברטה ומיגל דיברו בדיוק על זה, על זה שזה כואב שמגלים שמי שאוהבים לא מושלם וכו'. כך או כך, השיר ממש מתאים כי הוא יכול להתאים ל-כ-ל זוג. זה היופי בסצינה הזו! ממש אהבתי!
טוב פרק נחמד. מיה, תיהי חזקה מאמי! אף אחד לא שווה את הדמעות שלך!!
 

ג ב ש ו ש

New member
היה פרק יפהה../images/Emo47.gif../images/Emo88.gif

אין לי הרבה זמן להגיב..רק יש להגיד שהיה אחלה פרק
 
למעלה