הופעה

פחיחצה

New member
אריאל לא מעבר לקו הירוק

עובדה שמדברים תמיד על מה יהיה עם אריאל, ואם יחזירו אותה או אל, כי בכל זאת זה ריכוז אוכלוסיה גדול
 
אריאל נמצאת מעבר לקו הירוק,

השטח שעליו היא בנויה נכבש ב-67'. גם קריית ארבע ומעלה אדומים מוגדרים כגושי התנחלויות ומדברים על סיפוחן, אבל אריאל היא יותר שנויה במחלוקת בגלל מיקומה בגדה.
 
זאת אומרת

שיש שני עברים לקו הירוק =0 אחד לכיוון ישראל, ואחד לא, ואתם לא מדברים על אותו אחד. שני עברים לקו הירוק =0
 
וואו ממש קטלת אותי!

איך אתה מצפה שיתייחסו אלייך ברצינות אם אתה לא מתייחס לאחרים ברצינות? הבאתי לך פה טיעון שגם תל אביב קמה כהתנחלות. אז או שתגיב לטיעון ותציג את הטיעון שלך. או שלא תגיד כלום ואז אדע שאני צודק. אבל להגיד אהבל? זה רק עושה אותך....איך אומרים....אהבל?
 

The Crow1

New member
בקיצור מה שאתה אומר, גם ת"א קמה

כהתנחלות.. זתומרת שהכיבוש הוא מקובל.. בכל מקרה המקומות הכובשים הופכים להיות שלנו על פי חוק.. בולשיט! ובכל מקרה טפשי להגיד שת"א קמה כהתנחלות.. ת"א לעולם לא היתה התנחלות.. ואל תשחק אותה ראש קטן כי כל ילד יודע מה ההבדל בין אריאל לת"א חיפה ושאר חלקי מדינת ישראל.
 
הכיבוש הוא דבר שנעשה בעבר...

מקובל או לא מקובל? לא יודע. אבל מה שאני יודע שאריאל כיום חלק ממדינת ישראל בדיוק כמו תל אביב. ראש קטן או לא ראש קטן שתייהן היו פעם על שטחים של ערבים ושתייהן היום בשטחי ישראל. אגב אם אתה כבר בעניין החזרת שטחים. אולי גרמניה תחזיר לפולין קצת שטחים? הרי גרמניה במלחמת העולם השנייה כבשה המון שטחים אז אולי מן הראוי שיעשה צדק היסטורי וגרמניה תחזיר קצת שטחים?
 
מדינת ישראל קיימת בסה"כ 57 שנים

ת"א- אחוזת בית לצורך העניין- נבנתה קצת לפני ב א י ש ו ר ולא כחלק ממלחמה. מן הסתם שכל השטחים שאנו יושבים עליהם היום היו שייכים לפני פחות ממאה אחת למדינה אחרת, אבל קיבלנו מנדט להתיישב פה בתחומים מוגדרים, את הקילוגרמים המיותרים שסיפחנו לעצמנו עשינו בעזרת מלחמות, ולא ע"י מנדט וזה ההבדל בין ההתנחלויות הלא חוקיות להתנחלויות המאושרות שהן, בעצם, ישראל.
 
אריאל כרגע היא חלק מישראל...

והיא בדיוק כמו תל אביב. גם תל אביב הייתה שייכת פעם לערבים. אז למה שלא נחזיר אותה? זה שתל אביב הוקמה ב1900 ואריאל הוקמה אחרי 1950 לא הופך את תל אביב לחשובה יותר מאריאל.
 
למעלה