אילנדיל

New member
../images/Emo65.gif

את הבירה שחיפשתי - גרימברגן - לא מצאתי בינתיים, אבל קניתי לי כפיצוי אבסולוט מנדרין
ולשאלות הטירון שלי - סירופ סוכר, פשוט להמיס סוכר במים? מיץ לימון, הכוונה למיץ מלימון סחוט? מצטער על שאלות הטירון
תודה
 

LaDjA

New member
תשובות:

להמיס כמויות שוות של סוכר ומים על האש. כן.
 

D r a m b u i e

New member
לא צריך על האש.

אלא אם אתה רוצה באמת סירופ סוכר. מה שאתה מחפש זה מן הסתם מי סוכר, אותם אפשר לעשות על ידי כמות קטנה מאוד של מים רותחים וסוכר. לא צריך לבשל.
 
למעלה