../images/Emo65.gif

מזל טוב לעופרי הקטנה שגדלה לה בעוד שנה ולהורים המאושרים ענתוש ואליקו לרפי ומיתר מי יתן ואושר אהבה ישכנו במעונכם הרבה איחולים לבביים לזאת הקטנטנה
 

F a d i

New member
הרבה מזל טוב לעופרי עד מאה עשרים

מאחל לך חיים טובים עם המשפחה האוהבת ושתמשיכי לרקוד לצלילי
ו
של אבא אליקו ה
יא מנגיסה קטנה -בטח,כמו אמא שלך
אושר בריאות ועושר מהדוד פאדי
 

12אניהיא

New member
המון המון תודה לכם ענת ופאדי../images/Emo24.gif

ולילדה שלי שהיא חלום של מלאך: הגעת ברגע הכי לא צפוי והענקת לי את האושר העילאי ביותר... שנה של חיוכים שלא ניגמרים שנה שאפילו המוזיקה שינתה כיוון ונישמעה אחרת ויפה יותר. שנה של עליות וירידות אבל שנה ברוכה ומאושרת עם הרבה אור. אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר. ומאחלת לך הרבה שנים של חיוכים ואושר ואושר ואושר
 
למעלה