שרשור חגיגת יומולדת בסימן שישיות!

Another Girl

New member
../images/Emo45.gif ל-3 הראשונות

ולדעתי גם ההוא שלא נכנס לעונה 10 יחד עם ג'ייסי. נו, מה שמו. והייתה עוד אחת, רוקרית שהייתה צריכה להיכנס במקום טיה מג-אמו.
 

Lhuna1

New member
המפוספסים

1. אלכס למברט בעונה 9 2. דידי בנעמי בעונה 9 3. דיוויד משהו בעונה 7 (? לא בטוחה בעונה, ההוא ששר papa was a rolling stone ) 4. בעונה 8 ההיא עם השיער האדום ששרה betty davis eyes והיתה מעצבנת כשהיא דיברה אל השופטים (וואי אני סנילית, ידעתי את השם שלה) 5. קנדרה בעונה 10 6. פול בעונה 10 (זה עוד לא קרה, אבל אני בטוחה שזה יקרה בקרוב)
 

SHTRUDIDI

New member
המפוספסים

ג'ונו וג'סי מעונה 8 קנדרה בעונה 10 מייקל ג'ונס בעונה 7 רובי רוזן בעונה 10 וגם ג'ייסי שאפילו לא הגיע לטופ 24 בעונה 10 משום מה הדחקתי כרגע את כל המפוספסים של העונות הקודמות ולכן יש הרבה מעונה 10.
 

jess r

New member
קנדרה ../images/Emo7.gif

מייגן ג'וי! לילי סקוט דידי קיידי מאלוי עונה 7 קריסטין מקנמרה כולן בלונדיניות
סוג של, לא ברור כל כך מה צבע השיער של לילי...
 

YoungFlattop

New member
אמממ

לילי סקוט, עונה 9 ג'סי לאנגסת', עונה 8 קנדרה, עונה 10 רובי רוזן, עונה 10 קייטלין אפרלי, עונה 9 ג'רמיין פיורפרי (ככה כותבים?
) מהעונה ה9 שהגיע לשלב האחרון של הוליווד וויק ומשום מה עף למרות שכל אודישן שלו היה מעולה
 
המפוספסים../images/Emo2.gif../images/Emo269.gif../images/Emo12.gif../images/Emo22.gif../images/Emo201.gif../images/Emo123.gif../images/Emo268.gif../images/Emo250.gif

קנדרה ג'ניפר האדסון - אם היה אז פורום, זאת היתה הדחה לא פחות שוקרית מקונסי (שהוא זה ברור אז אני לא כותבת) טטיאנה דל טורו ג'ינה גלקסון אנטונלה ברבה (?) - אני אהבתי אותה.. מתנצלת מראש קתלין אפרלי - עונה 9, אחת המדהימות בעיניי שלא נכנסה ל12... (בכלל שנה שעברה את הבנות שלא נכנסו , גם לילי וג'נל, אהבתי יותר מהבנות שנכנסו)
 

Theshe

New member
השישיה שלי.

ומכיוון שאני צופה בתוכנית מעונה 6, הבחירות תהיינה בהתאם: כריס סליי - עונה 6 קרלי סמיתסון - עונה 7 אמנדה אוברמאייר - עונה 7 אנופ דסאי - עונה 8 אלקסיס גרייס - עונה 8 ג'סי לנגסת' - עונה 8 (אח, איזה פספוס!)
 

Fairywitch

New member
../images/Emo228.gifהמפוספסים שלי:

מייקל ג'ונס!!!!! דידי בן-עמי קנדרה קרלי סמיתסון ג'סי לאנגסת' אמנדה אוברמאייר
 

LeAnnDylan

Well-known member
שזה כולם בערך../images/Emo6.gif

לא שנאתי אותם פשוט לא התלהבתי מהם בכלל בעונה 1. דיוויד קוק 2. אדם למברט 3. כריס דוטרי 4. קונסטנטין מרוליס 5. בו בייס 6. קליי אייקן
 

Fairywitch

New member
../images/Emo228.gifששת האוברייטד מבחינתי:

שיבון מגנוס קימברלי לוק בלייק לואיס דיויד ארצ'ולטה רובן סטאדרד (לאו דווקא בפרום - עוד לא היה אז פורום, אני פשוט בשוק שהוא זכה) ובכ"ז היינו פעם גם פורום רוקסטאר - אז איך קראו להוא עם הקוצים שזכה באחת העונות? אז הוא. ממש לא סבלתי אותו.
 

Fairywitch

New member
../images/Emo228.gifבדיוק../images/Emo10.gif

והוא גם ממש הפחיד אותי, במובן של "שלום שלום, אל תבוא לי בחלום"
 
זה בערך כל הזוכים בעונות הקודמות..חחח

פנטזיה - לא יכולה לסבול אותה טיילור - מזעזע בו בייס - סתם לא התלהבתי, אין לי שום דבר נגדו דיוויד קוק - אותו כנ"ל של בו פול - פשוט מזעזע בעיניי מייגן - לא הייתי מסוגלת לשמוע את הקול שלה
 
למעלה