הודעות משוטטות

הייזל

New member
כמה דברים

1. הודעה נוספת הקשורה לביפ באיזשהי צורה ושלא תהיה משורשרת לפתיל הקיים תמחק! 2. הודעה נוספת הקשורה לסטאר וורלד באיזשהי צורה ושלא תהיה משורשרת לפתיל הקיים תמחק! 3. עידכנו את הגלריות עם תמונות שוואלרי שלחה, תהנו!
 
וואלרי?!

ההנחה שלי שאת מדברת עליי.. וואלרי? ולנטין, ואל, לא ואלרי. לא ולא. ואל.
 

B a n j o

New member
אוקיי

אז מה עם מפגש פורום? טאז אמרת לי ביום שישי שזה יהיה בסביבות ראש השנה לא? אני גם רוצה חמצון הפעם !!!!! (למרות שאני אהיה דומה יותר לדרו קארי בתקופת החמצון)
 

resputin

New member
אני רק מזכיר לכם...

שאני לא עובד בשבילכם..!!!!! התחתנתי עם השיער של טאז, ומילא כשהחמוד שלי היה גר שם, אז לא היה לי הרהב בעיות לזוז לשם הרבה- אבל גם טאז וגם אני יודעים, שבלי דור, אני אגיע לשם פעם בחודש-חודש וחצי ככה, אלא אם תהיה לי אטרקציה אחרת. רוצה חמצון? sure, u bring the stuff.
 

idan3k

New member
מה יש לדון../images/Emo35.gif

היא קלפטומנית או שזה רק אני? בכל פרק היא אוספת לה איזה משהו חדש...
 

taz512

New member
חדשות מגניבות לכל אוהבי באפי

חברת Eden Studios, הוציאה לאור לפני מספר ימים את משחק התפקידים Buffy: The Vampire Slayer. משחק התפקידים החדש, אשר מבוסס על סדרת הטלוויזיה הידועה Buffy: The Vampire Slayer, מכיל מידע רב על עולמה של באפי, ומתבסס רבות על הסדרה. המשחק החדש, מכניס את השחקנים לעולם באפי ונותן לנו לשחק את אחד מן הדמויות הראשיות, או להמציא דמות חדשה לגמרי. המנחה, אשר נקרא The Director, מביים כביכול את ההרפתקאות ומציג עלילות מעניינות בעולמה של באפי. הספר הראשון בסדרה, אשר מכיל 256 עמודי צבע, מביא את כל המידע הדרוש למשחק מעניין ומרתק. ניתן למצוא בו מידע על עולם המשחק, מידע על יצירת דמויות חדשות, חוקי המשחק, ועוד ועוד. מידע נוסף בלינקים המצורפים. טאז, השד המודיע
 

t i n k

New member
יש לי יום הולדת עם אליסון!!!

אני אומנם חולה על הסדרה, אבל אני חייבת לספר שאף פעם לא התיחסתי לימי ההולדת של השחקנים, והיום נכנסתי ללוח ארועים כדי לגלות באיזה שעה יש את הסרט עם פיית´ וטארה (מה שעדיין לא גיליתי אז למי שיודע....) בכול מקרה להפתעתי גיליתי לשלי ולאליסון והיא ווילו יש יום הולדת באותו היום!!!! עכשיו אין לכם תרוץ לשכוח!!!
(ולכול התלמידים שבנינו היום התפרסמו תוצאות של בחינות הבגרות האחרונות... אני מחזיקה לכולכם אצבעות.)
 

Buffybot

New member
אגב לוח האירועים

היומולדת של מישל לא נכון. -היא נולדה ב-15 לעשירי ולא ה-11!
 

idan3k

New member
מסתבר שראיתי יותר מממה שחשבתי

בראש חיברתי את השלישית והרביעית, אחרי צפייה בMBC קלטתי שראיתי מסוף העונה השניה
מהפרק לפני אחרון.
 
למעלה