הקבוצה של הפורום

DAnalyst

New member
../images/Emo207.gif מה שמזכיר לי

לפני העונה עשינו רשימות top 10 בכל העמדות, הובטחה סקירת אמצע עונה, אחרי שהמועד הזה חלף הובטחה סקירת סוף עונה, אולי הגיע זמנה? סתם מסקרנות.,, ובאהבה
סחטיין על המאמצים למצוא משחקים לחברי הפורום.
 

ofribecker

New member
רעיון נפלא!!! כל הכבוד. הנה ה QBים שלי

1. טום בריידי. אייס-מן ברגעי הכרעה (לפחות בדרך כלל). יציב מאוד. 2. פייטון מאנינג. למרות ההפסד בסופרבול, הוא עדיין מוסר ענק. 3. ברט פארב. אפילו בזקנתו הוא עושה בית-ספר לכולם.
 

masada

New member
../images/Emo45.gif

כמעט בדיוק אותה שלישייה, רק : 1. פייטון. 2. פארב. 3. בריידי.
 

AlteSachen

New member
הבחירה שלי:

1. איליי מאננינג - מהגיינטס! כן כן! אל תרימו גבה 2. גיי קטלר - שיקאגו - בשביל הפוטנציאל האדיר אם יצליח להתרומם 3. טוני רומו - דאלאס. שנה הבאה הגמר בדאלאס והן יעשו הכל כדי להיות שם!
 

korensun

New member
אני חושב שאתה קצת שיכור

הם היו ממש רעים השנה, שלושתם. איליי אולי היה טוב קצת בהתחלה, ולרומו וקאטלר היו משחק או שניים גדולים, אבל להגיד שהם הטובים בליגה?
 

RoyBehar

New member
אנחנו מדברים על שלושת הטובים כן??

איך הצלחת לבחור את שלושה מתוך 4 הQBים שאני הכי שונא בליגה, מדהים. רק תחליף את רומו בפיליפ ריברס ובכלל.. (למרות שרומו וריברס הם שניים שאני עוד איכשהו הייתי מבין אם היו ברשימה האמיתית)
 

JayneCobb

New member
לפחות הוא לא אמר

ג'מארקוס ראסל..... אבל שוב...אם זאת דעתו - שיבושם לו...
 

AlteSachen

New member
נכון זו זכותי לדעתי

אני נגד בחירות בנאליות, ואני חושב שהן יוכלו לעשות פריצה מצוינת - שנה הבאה. שימו לה שהם תלויים מאוד בקבוצת ההתקפה שאיתם, אבל כלעצמו הן לא רעים בכלל. כולם זורקים חזק, ממש יורים את הכדור. קאטלר גבוה ומרשים. זהו פורום פתוח וכל אחד זכאי לדעתו אם תרבות דיבור מינימלית.
 

meirhala

New member
יאללה..

1) ג'מארקוס רא......... סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאםםםםםםםם
.. פייטון מאנינג.. 2) דרו בריז 3) טום בריידי. (אבל יש אחד.. מאט שאוב.. שלא כזה רחוק.. ושלדעתי יגיע לכאן בסוף)
 

RoyBehar

New member
בחירותיי

קייל אורטון כריס סימס טום בראנדסטאטר ...סתם! דרו בריז פייטון מאנינג ג'ו פלאקו (כן כן. אני מחבב את הילד מאוד)
 

tragula

New member
ק"ב לקבוצת החלומות

1. ו. יאנג 2. מ. ויק 3. ג'. ראסל לא בדיחה, נמאס מהשוטגן. אנחנו הולכים על ק"ב שמתמחה בריצה. וינטג' לשנות החמשיים.
 

Yo-man

New member
The Three Amigos

1. פייטון. אין עליו. עם או בלי טבעת - הוא מספר אחת. 2. דרו בריס. עם קבוצה שהיתה בינונית כל כך הרבה זמן הוא עושה הרבה יארדים באופן עקבי 3. מאט שאוב. עם קבוצה גרועה הוא עושה קסמים. הוא עוד יגיע למשהו... בולטים בהעדרם: רות'לסברגר, שפשוט לא יציב ברמתו. טום בריידי, שלדעתי מפה רק הולך ודועך. מק'נאב, שנראה שהוא נהנה יותר מידי להופיע כפרשן ב-FOX ועושה רושם שהוא סולל את דרכו לאולפן ולא למגרש.
 

modz0r

New member
מישהו יכול להסביר לי למה בוחרים את בריידי?

הסיבה שאני משרשר ליורם, היא שהוא אומר את הסיבה הכי חשובה ללמה לא לבחור אותו - הוא הולך ודועך. עד לפני שנתיים בריידי היה אחד מה-QBs הכי טובים בליגה, לפני שנתיים, לא באשמתו, הוא לא שיחק משחק אחד.. אנשים פה עדיין הגדירו אותו כאחד ה-QBs הכי טובים בליגה (להזכירם, הבחירות שהיו לפני תחילת העונה בפורום הזה). במהלך השנה האחרונה, היו לפחות 4 QBs יותר טובים מבריידי - פייטון, ברייס\בריס\ברייז\בריז, וורנר, פארב, ואולי עוד 2-3 QBs. אם השאלה היא מי השחקן שיכול היום, לא לפני שנתיים, ליצור את הקבוצה הכי טובה - איך בריידי נבחר על ידי לא מעט אנשים שבחרו? אם הולכים על שחקנים שנתנו פעם עונות מדהימות - אז יאללה, תבחרו את מונטנה. אם הולכים על שחקנים עם פוטנציאל - לא עדיף לבחור מישהו שיש לו יותר מ 3-5 שנים לתת?
 

Bledsoe

New member
לגבי בריידי

אני בטוח אחד שלא ממש מחבב אותו (תסתכל על הניק שלי ותבין....:)) ולא ממש החזקתי ממנו בשנים הראשונות שלו. כך שאני נטול אהדה לחלוטין לגביו. אבל... הוא הלך והתרומם במהלך העונה האחרונה, תזכור שהוא יצא מפציעה הרסנית, לקח לו קצת זמן לחזור (כמו פייטון מאנינג לפני שנה שחזר מפציעה-ניתוח הרבה יותר קל) אבל מאמצע העונה הוא היה מצוין. גם בסטטיסטיקה וגם בנצחונות. הוא חזר להראות בריידי המקורי ונראה מעולה גם במשחקים הגדולים (נגד הקולטס למשל) אני חושב שהוא לבד לא יכול לנצח משחקים וכשהקבוצה נחלשה בפלייאוף הוא לא יכל להרים אותה (מה עוד שהפציעיה של הסלוט רסיבר שלו ווס וולקר פגעה בו קשות) אבל עדיין מדובר בק"ב גדול שיש לו עוד כמה שנים טובות. בכל מקרה, אני מקווה שהוא-פטריוטס לא יצליחו במיוחד אבל בוא נחכה לשנה הקרובה ונראה. אני לא חושב שנכון לקבור אותו JUST YET. בכל מקרה במחשבה שנייה אולי הייתי הולך על פארב בעונה האחרונה.
 
לאיתי החביב (מודזור לא אשכנזי)

ראשית כל, אני מקווה שאתה מתעתד/לומד להיות עורך דין- נראה לי שאתה תהיה מצויין. בכל אופן הפרשנות שאנו נותנים לשאלות שרשף שואל הן קצת שונות. אתה חושב שמי שפרש השנה יכול להיבחר כמו וורנר, ואם הוא לא היה פורש גם אני הייתי בוחר בו. לעומת זאת מי שנתן השנה עונה בינונית אתה מעיף אותו מהרשימה. (ולהיפך, נניח דרק אנדרסון מבאפלו נתן עונה מעולה לפני שנתיים ואז היית בוחר בו.). איך שאני מבין את השאלה הכוונה היא ק"ב פעילים שהכי טובים בעמדתם. אני לא שופט כאלה דברים לפי משחק אחד או עונה אחת אלא לפי תפוקה לאורך זמן. דרך אגב בהשוואה לעונותיו האחרונות בפאקרז ובמינסוטה, פארב נתן שנים מזעזעות בפאקרז, ועדיין החשבנו אותו לאחד הטובים בליגה. ככה שיש בבחירות אלו המון "הייפ" ואופנה. לדוגמא לפי העונה האחרונה שאוב אולי היה טוב מבריידי או פייטון או פארב או שלושתם, אבל זו עונה אחת בינתיים (לפי קטגוריית יארדים במסירה אאל"ט) לאחר חפירה ארוכה זו הנה בחירותי: 1) פייטון, אף על פי שאף פעם לא סימפטתי את הקולטס במיוחד. 2) בריידי, אולי נתן עונה לא טובה, אבל דווקא אחרי מחשבה שניה ובניגוד לבלדסו/אשכנזי, הוא עדיף על פארב מהסיבה הפשוטה שעם פארב זה ייגמר בחטיפה בגמר החטיבה. אצל בריידי סביר להניח שזה ייגמר בעוד טבעת. 3) בריז . עדיף על פארב מאותה סיבה שבריידי עדיף על פארב, רק עם פחות סיכוי לעוד טבעת. נוסיף עוד שתי בחירות סתם בשביל הקטע: פארב ושאוב.
 

DEJ

New member
איזה דבר רע הוא עשה לך

שאתה מאחל לו להיות עורך דין?
 
למעלה