את זה אתם חייבים לראות

מצב
הנושא נעול.

אבישי ק

New member
תושבי מדינת תל אביב היקרים
אני לא חושב שחייבים שיקוע כיום לאורך המסילה יש רק 4 או 5 מעברים לים שזה מגוכך
אני מאמין שחיפה שואפת גבוה מדי, היא לא נמצאת במרכז הארץ. אבל מספיק שיבנו יותר מעברים נוחים לכיוון הים. זה באמת מעצבן שאי אפשר להגיע לים מהשכונות. תושבי השכונות הם לא מהעשירים של הארץ לכן הסיפור לא יגיע לחדשות. בבקשה מכם קחו 2 דקות ותחשבו, למה שעיריית חיפה תשקר?
אז ככה, אני אענה במרוכז
בניית מעברים מעל מסילת הרכבת זה לא עסק זול. אחרת כל עיריה בארץ הייתה בונה מעברים מעל מסילות הברזל. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התקציב של עיריות בארץ הוא מאד נמוך(את הסיבות נשאיר לשירשור אחר) ועיריה כמו חיפה לא מקבלת שירותים כמו עיריות אחרות בארץ. הרי ראשון לא השתתפה בבניית הכבישים המהירים סביבה, וכפר סבא לא מימנה את 531, אבל בבניית הכבישים המהירים בחיפה העיריה הייתה צריכה להשתתף.(ד"א גם תל אביב השתתפה באיילון אבל חיפה זה לא תל אביב) אני לא תושב חיפה, אני תושב הקריות וראש העיר שלי הוא תכלס ממש אחלה ואין לי טענות כלפיו. לחיפאים בפורום, אני יכול להבין אתכם, אפילו המטרונית לא נבנתה כדי לשרת אתכם אלא את תושבי הקריות. ולכל מתנגדי המטרונית, אני יודע שזה לא פיתרון מושלם אבל זה התחלה של פתרון, בסוף יקימו רכבת קלה על מסלול המטרונית ושוב יהיו חפירות, אבל חשוב שהתחילו לעשות משהוא ולא ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למשיח(אני מתכוון לרכבת התחתית בתל אביב, ושלא יבלבלו אותנו, גם אם חברה פרטית תבנה את הרכבת התחתית היא תהיה רווחית כי תהיה היחידה) והעיר מתדרדרת משנה לשנה, לא משנה מה עושים בה. אני מאמין שהכל קשור לפוליטיקה, ואפילו השתתפות של המדינה בבניית מעברים העיריה לא מצליחה לקבל. לדעתי הם בכוונה מכוונים גבוה כדי לקבל אפילו קצת, הרי עד שלא בנו את מנהרות הכרמל, שהם פרטיות וצריכות דרכי גישה נוחים, המדינה אפילו לא חשבה על לבנות כבישים מהירים באיזור חיפה והקריות. ועוד רצו לבנות את העוקף קריות גם ככביש אגרה. אני פניתי לתל אביבים בנפרד מכיוון שהם הכי פחות יבינו, יש בעיה יש מצוקה ולא מדובר בבדיחה. חברות נוטשות את הצפון ואת חיפה בגלל תשתיות(של המדינה) שהן לא מתאימות לעומסים, ועוברים קרוב יותר למרכזי המסחר בתל אביב. וחיפה שמנסה להשתקם, מקבלת עוד כביש שעוקף אותה ועוד מסילה שתעזור לחלוף על העיר במהירות. ובקשה קטנה של בניית מעברים ואם אפשר שיקוע, עושים מזה חגיגה.
 

easylivin

New member
אז ככה, אני אענה במרוכז
בניית מעברים מעל מסילת הרכבת זה לא עסק זול. אחרת כל עיריה בארץ הייתה בונה מעברים מעל מסילות הברזל. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התקציב של עיריות בארץ הוא מאד נמוך(את הסיבות נשאיר לשירשור אחר) ועיריה כמו חיפה לא מקבלת שירותים כמו עיריות אחרות בארץ. הרי ראשון לא השתתפה בבניית הכבישים המהירים סביבה, וכפר סבא לא מימנה את 531, אבל בבניית הכבישים המהירים בחיפה העיריה הייתה צריכה להשתתף.(ד"א גם תל אביב השתתפה באיילון אבל חיפה זה לא תל אביב) אני לא תושב חיפה, אני תושב הקריות וראש העיר שלי הוא תכלס ממש אחלה ואין לי טענות כלפיו. לחיפאים בפורום, אני יכול להבין אתכם, אפילו המטרונית לא נבנתה כדי לשרת אתכם אלא את תושבי הקריות. ולכל מתנגדי המטרונית, אני יודע שזה לא פיתרון מושלם אבל זה התחלה של פתרון, בסוף יקימו רכבת קלה על מסלול המטרונית ושוב יהיו חפירות, אבל חשוב שהתחילו לעשות משהוא ולא ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למשיח(אני מתכוון לרכבת התחתית בתל אביב, ושלא יבלבלו אותנו, גם אם חברה פרטית תבנה את הרכבת התחתית היא תהיה רווחית כי תהיה היחידה) והעיר מתדרדרת משנה לשנה, לא משנה מה עושים בה. אני מאמין שהכל קשור לפוליטיקה, ואפילו השתתפות של המדינה בבניית מעברים העיריה לא מצליחה לקבל. לדעתי הם בכוונה מכוונים גבוה כדי לקבל אפילו קצת, הרי עד שלא בנו את מנהרות הכרמל, שהם פרטיות וצריכות דרכי גישה נוחים, המדינה אפילו לא חשבה על לבנות כבישים מהירים באיזור חיפה והקריות. ועוד רצו לבנות את העוקף קריות גם ככביש אגרה. אני פניתי לתל אביבים בנפרד מכיוון שהם הכי פחות יבינו, יש בעיה יש מצוקה ולא מדובר בבדיחה. חברות נוטשות את הצפון ואת חיפה בגלל תשתיות(של המדינה) שהן לא מתאימות לעומסים, ועוברים קרוב יותר למרכזי המסחר בתל אביב. וחיפה שמנסה להשתקם, מקבלת עוד כביש שעוקף אותה ועוד מסילה שתעזור לחלוף על העיר במהירות. ובקשה קטנה של בניית מעברים ואם אפשר שיקוע, עושים מזה חגיגה.
"תעזור לחלוף על העיר במהירות"? "בקשה קטנה"?!!
הטיעון המגוחך הראשון הוא בדיוק הנימוק של אולמרט וחבר מרעיו, שניסו לחבל בבניית המסילה המהירה לירושלים (שיקוליהם האמיתיים היו אחרים כמובן, אבל לא ניכנס לזה כרגע). על פי ההגיון הזה, לא צריך לבנות שום כביש ושום מסילה כי זה עלול לאפשר למישהו "לחלוף על פני מקומות במהירות", - ולכן עדיף לחזור לימי הדיליז'אנסים, הפרדות והגמלים שלא היו מאפשרים זאת. ואת תושבי חיפה על ארבעת תחנותיה מסילה מחושמלת לא תשרת לדעתך?! ולעניין "הבקשה הקטנה לשיקוע" (שום מעברים!!! העירייה לא מדברת על מעברים בכלל - האנשים כאן בפורום הם אלה שמעלים את זה!). אף אחד לא יודע כמה זה יעלה, כמה זמן יימשך, לכמה זמן יצטרכו לנתק את הרכבת בין הצפון למרכז הארץ - חודשים או שנים (כי הכוונה היא לחפור את התוואי הקיים ואין שום תוואי אלטרנטיבי), ואף אחד מהעירייה או מקרב "הירוקים" לא טרח אפילו לבדוק האם הדבר בכלל אפשרי מבחינה הנדסית בתנאים של חוף הים. אז נכון, עושים מזה חגיגה. העירייה והעומד בראשה עושים "חגיגה" (או קרקס) מפרוייקט לאומי חיוני - פרוייקט חישמול הרכבת, שיעדיו ברורים ועלותו ולוחות הזמנים שלו כבר נקבעו למעשה, והופכים אותו לנעלם אחד גדול שעתידו לוט בערפל.
 

tanj

New member
אז ככה, אני אענה במרוכז
בניית מעברים מעל מסילת הרכבת זה לא עסק זול. אחרת כל עיריה בארץ הייתה בונה מעברים מעל מסילות הברזל. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התקציב של עיריות בארץ הוא מאד נמוך(את הסיבות נשאיר לשירשור אחר) ועיריה כמו חיפה לא מקבלת שירותים כמו עיריות אחרות בארץ. הרי ראשון לא השתתפה בבניית הכבישים המהירים סביבה, וכפר סבא לא מימנה את 531, אבל בבניית הכבישים המהירים בחיפה העיריה הייתה צריכה להשתתף.(ד"א גם תל אביב השתתפה באיילון אבל חיפה זה לא תל אביב) אני לא תושב חיפה, אני תושב הקריות וראש העיר שלי הוא תכלס ממש אחלה ואין לי טענות כלפיו. לחיפאים בפורום, אני יכול להבין אתכם, אפילו המטרונית לא נבנתה כדי לשרת אתכם אלא את תושבי הקריות. ולכל מתנגדי המטרונית, אני יודע שזה לא פיתרון מושלם אבל זה התחלה של פתרון, בסוף יקימו רכבת קלה על מסלול המטרונית ושוב יהיו חפירות, אבל חשוב שהתחילו לעשות משהוא ולא ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למשיח(אני מתכוון לרכבת התחתית בתל אביב, ושלא יבלבלו אותנו, גם אם חברה פרטית תבנה את הרכבת התחתית היא תהיה רווחית כי תהיה היחידה) והעיר מתדרדרת משנה לשנה, לא משנה מה עושים בה. אני מאמין שהכל קשור לפוליטיקה, ואפילו השתתפות של המדינה בבניית מעברים העיריה לא מצליחה לקבל. לדעתי הם בכוונה מכוונים גבוה כדי לקבל אפילו קצת, הרי עד שלא בנו את מנהרות הכרמל, שהם פרטיות וצריכות דרכי גישה נוחים, המדינה אפילו לא חשבה על לבנות כבישים מהירים באיזור חיפה והקריות. ועוד רצו לבנות את העוקף קריות גם ככביש אגרה. אני פניתי לתל אביבים בנפרד מכיוון שהם הכי פחות יבינו, יש בעיה יש מצוקה ולא מדובר בבדיחה. חברות נוטשות את הצפון ואת חיפה בגלל תשתיות(של המדינה) שהן לא מתאימות לעומסים, ועוברים קרוב יותר למרכזי המסחר בתל אביב. וחיפה שמנסה להשתקם, מקבלת עוד כביש שעוקף אותה ועוד מסילה שתעזור לחלוף על העיר במהירות. ובקשה קטנה של בניית מעברים ואם אפשר שיקוע, עושים מזה חגיגה.
מכל הרמיזות על מדינת תל אביב
אתה בסך הכל רוצה שחיפה תקבל תקציבים ותשקיע. אבל מה הקשר לשקרים שראינו בסירטון הזה? או הדרישה המטופשת לשקע את המסילה "כדי ליצור גישה לים" אם 80 אחוז מחופי חיפה נתפסים על ידי הנמלים? ובל נזכיר את דרך ההגנה על ששת נתיביה? שיקוע הכביש או בניית גשרי הולכי רגל מעליו יכולים באמת לעזור לאזרחי חיפה להגיע לנמל....או לשכונת בת גלים שהיא ללא ספק אטרקציה תיירותית מדהימה. אני עדיין לא הבנתי מדוע יש לשקע מסילות כדי ליצור גישה לים? גשרים להולכי רגל הם פיתרונות הרבה יותר זולים וישימים. אבל יהב משקר בסרט התדמית המגוחך. אילו תוכניות ואילו נעליים? ואם נניח שאכן ישקעו את המסילה. מה אז? מה בדיוק יבנו שם, על חוף הכרמל? מלונות על קו המים? קזינו? והחברה להגנת הטבע ששמה מתנוסס על הסירטון המטופש תהיה אז היריבה המרה ביותר שלכם... וגם החוק (חוק חופים) לא בדיוק יהיה בצד של יהב. בקיצור, בבל"ת
 
אז ככה, אני אענה במרוכז
בניית מעברים מעל מסילת הרכבת זה לא עסק זול. אחרת כל עיריה בארץ הייתה בונה מעברים מעל מסילות הברזל. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התקציב של עיריות בארץ הוא מאד נמוך(את הסיבות נשאיר לשירשור אחר) ועיריה כמו חיפה לא מקבלת שירותים כמו עיריות אחרות בארץ. הרי ראשון לא השתתפה בבניית הכבישים המהירים סביבה, וכפר סבא לא מימנה את 531, אבל בבניית הכבישים המהירים בחיפה העיריה הייתה צריכה להשתתף.(ד"א גם תל אביב השתתפה באיילון אבל חיפה זה לא תל אביב) אני לא תושב חיפה, אני תושב הקריות וראש העיר שלי הוא תכלס ממש אחלה ואין לי טענות כלפיו. לחיפאים בפורום, אני יכול להבין אתכם, אפילו המטרונית לא נבנתה כדי לשרת אתכם אלא את תושבי הקריות. ולכל מתנגדי המטרונית, אני יודע שזה לא פיתרון מושלם אבל זה התחלה של פתרון, בסוף יקימו רכבת קלה על מסלול המטרונית ושוב יהיו חפירות, אבל חשוב שהתחילו לעשות משהוא ולא ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למשיח(אני מתכוון לרכבת התחתית בתל אביב, ושלא יבלבלו אותנו, גם אם חברה פרטית תבנה את הרכבת התחתית היא תהיה רווחית כי תהיה היחידה) והעיר מתדרדרת משנה לשנה, לא משנה מה עושים בה. אני מאמין שהכל קשור לפוליטיקה, ואפילו השתתפות של המדינה בבניית מעברים העיריה לא מצליחה לקבל. לדעתי הם בכוונה מכוונים גבוה כדי לקבל אפילו קצת, הרי עד שלא בנו את מנהרות הכרמל, שהם פרטיות וצריכות דרכי גישה נוחים, המדינה אפילו לא חשבה על לבנות כבישים מהירים באיזור חיפה והקריות. ועוד רצו לבנות את העוקף קריות גם ככביש אגרה. אני פניתי לתל אביבים בנפרד מכיוון שהם הכי פחות יבינו, יש בעיה יש מצוקה ולא מדובר בבדיחה. חברות נוטשות את הצפון ואת חיפה בגלל תשתיות(של המדינה) שהן לא מתאימות לעומסים, ועוברים קרוב יותר למרכזי המסחר בתל אביב. וחיפה שמנסה להשתקם, מקבלת עוד כביש שעוקף אותה ועוד מסילה שתעזור לחלוף על העיר במהירות. ובקשה קטנה של בניית מעברים ואם אפשר שיקוע, עושים מזה חגיגה.
כל מה שכתבת מלבד השורה האחרונה לא קשור
אתה מעלה מספר רב של נושאים (בחלקם אתה מעלה טענות סותרות!) שאין להם שום קשר לנושא השרשור. רק במשפט האחרון אתה נזכר לכתוב "ואם אפשר שיקוע"... מה זה "ואם אפשר"? ראש העיריה יצא למלחמה (כהגדרתו) על מנת לכפות על המדינה באמצעים אלימים את שיקוע המסילה. על זה השרשור ותו לא. יש לך דעה בעניין? אתה חושב שהוא צודק? טועה? המאבק הזה יקדם את חיפה? יחליש אותה? יתרום למדינה או לא? תפסיק להתחבא מאחורי משפט פרווה ("ואם אפשר שיקוע"), תכתוב את דעתך לעניין ובמונחים ברורים, ואל תתחמק.
 
כל מה שכתבת מלבד השורה האחרונה לא קשור
אתה מעלה מספר רב של נושאים (בחלקם אתה מעלה טענות סותרות!) שאין להם שום קשר לנושא השרשור. רק במשפט האחרון אתה נזכר לכתוב "ואם אפשר שיקוע"... מה זה "ואם אפשר"? ראש העיריה יצא למלחמה (כהגדרתו) על מנת לכפות על המדינה באמצעים אלימים את שיקוע המסילה. על זה השרשור ותו לא. יש לך דעה בעניין? אתה חושב שהוא צודק? טועה? המאבק הזה יקדם את חיפה? יחליש אותה? יתרום למדינה או לא? תפסיק להתחבא מאחורי משפט פרווה ("ואם אפשר שיקוע"), תכתוב את דעתך לעניין ובמונחים ברורים, ואל תתחמק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה