אז ככה, אני אענה במרוכזתושבי מדינת תל אביב היקרים
אני לא חושב שחייבים שיקוע כיום לאורך המסילה יש רק 4 או 5 מעברים לים שזה מגוכךאני מאמין שחיפה שואפת גבוה מדי, היא לא נמצאת במרכז הארץ. אבל מספיק שיבנו יותר מעברים נוחים לכיוון הים. זה באמת מעצבן שאי אפשר להגיע לים מהשכונות. תושבי השכונות הם לא מהעשירים של הארץ לכן הסיפור לא יגיע לחדשות. בבקשה מכם קחו 2 דקות ותחשבו, למה שעיריית חיפה תשקר?
בניית מעברים מעל מסילת הרכבת זה לא עסק זול. אחרת כל עיריה בארץ הייתה בונה מעברים מעל מסילות הברזל. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל התקציב של עיריות בארץ הוא מאד נמוך(את הסיבות נשאיר לשירשור אחר) ועיריה כמו חיפה לא מקבלת שירותים כמו עיריות אחרות בארץ. הרי ראשון לא השתתפה בבניית הכבישים המהירים סביבה, וכפר סבא לא מימנה את 531, אבל בבניית הכבישים המהירים בחיפה העיריה הייתה צריכה להשתתף.(ד"א גם תל אביב השתתפה באיילון אבל חיפה זה לא תל אביב) אני לא תושב חיפה, אני תושב הקריות וראש העיר שלי הוא תכלס ממש אחלה ואין לי טענות כלפיו. לחיפאים בפורום, אני יכול להבין אתכם, אפילו המטרונית לא נבנתה כדי לשרת אתכם אלא את תושבי הקריות. ולכל מתנגדי המטרונית, אני יודע שזה לא פיתרון מושלם אבל זה התחלה של פתרון, בסוף יקימו רכבת קלה על מסלול המטרונית ושוב יהיו חפירות, אבל חשוב שהתחילו לעשות משהוא ולא ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למשיח(אני מתכוון לרכבת התחתית בתל אביב, ושלא יבלבלו אותנו, גם אם חברה פרטית תבנה את הרכבת התחתית היא תהיה רווחית כי תהיה היחידה) והעיר מתדרדרת משנה לשנה, לא משנה מה עושים בה. אני מאמין שהכל קשור לפוליטיקה, ואפילו השתתפות של המדינה בבניית מעברים העיריה לא מצליחה לקבל. לדעתי הם בכוונה מכוונים גבוה כדי לקבל אפילו קצת, הרי עד שלא בנו את מנהרות הכרמל, שהם פרטיות וצריכות דרכי גישה נוחים, המדינה אפילו לא חשבה על לבנות כבישים מהירים באיזור חיפה והקריות. ועוד רצו לבנות את העוקף קריות גם ככביש אגרה. אני פניתי לתל אביבים בנפרד מכיוון שהם הכי פחות יבינו, יש בעיה יש מצוקה ולא מדובר בבדיחה. חברות נוטשות את הצפון ואת חיפה בגלל תשתיות(של המדינה) שהן לא מתאימות לעומסים, ועוברים קרוב יותר למרכזי המסחר בתל אביב. וחיפה שמנסה להשתקם, מקבלת עוד כביש שעוקף אותה ועוד מסילה שתעזור לחלוף על העיר במהירות. ובקשה קטנה של בניית מעברים ואם אפשר שיקוע, עושים מזה חגיגה.