tsuyoshi, astrix,skazi!!!

einat hadar

New member
../images/Emo59.giftsuyoshi, astrix,skazi!!!

ב-12.8.05 תתקיים מסיבה עם סיוצ'י, אסטריקס, סקאזי, ג'רמי ודני ק.
המסיבה תתקיים כ-25 דקות מתל-אביב. לכל המעוניינים להגיע למסיבה ולקנות כרטיסים מוזלים מוזמנים להתקשר לעינת 0545289728
נשמח לראותכם במסיבה עינת
 

NeTa141

New member
לך 25 דקות מתל אביב...

שתשמע בום בום בום בוםםם אז תדע שהגעת...
 

goaguy

New member
רק רגע

אזור ראשון זה 25 דקוות דרום מ ת"א ו אזור מפוצץ בשימעונים.
 
למעלה