האם המיתון נגמר בעופר-אבניר?

Pumi

New member
ספייק, אני חושב שיש לכם טעות בחישוב

תקרא את זה. ושים לב לרכב המיוצר ביפן.
 

enigo

New member
טעות חשבון קטנה ספייק...

קודם כל, מזל טוב לך (ולקונה) על השלמת העסקה. שנית, המע"מ מוטל על המחיר אחרי הוספת מס הקניה - משמע 17% על 195%, וזה כבר יותר דומה ל-130%...
 

Wile Coyote

New member
אם אני מבין נכון - יבוא מקביל

מה קורה במקרה של בעייה באופנוע, מי מעניק אחריות? כמו כן מה קורה במקרה של Recall של סוזוקי (תקלת ייצור שהתגלתה)- מי מבצע את התיקון? אם אני מבין נכון, במקרה הייבוא הזה, אין אחריות ואין אבא. יוני וספייק, תקנו אותי אם אני טועה. אני לא שולל את הדיל (רחוק מזה), אבל סה"כ העסקה מתאימה למי שמוכן לקחת את הסיכון על עצמו. מזכיר את הנושא של ייבוא מקביל במדינות מתוקנות.
 

יוני.א

New member
Wile Coyote אינך מבין נכון, זה לא

יבוא מקביל. זה יבוא אישי שבו אתה מעביר את הכסף, לחו"ל ואתה משלם את המיסים. לגבי Recall הנוהל הוא, שהיבואן פונה למשרד הרישוי. מקבל את רשימת בעלי הרכב הנדון ומזמין אותם לתיקון, ללא קשר מי ייבא אותם. לגבי אחריות הענין בבדיקה.
 

Wile Coyote

New member
אני באמת לא מתמצא בנוהלים בארץ

אבל בבריטניה למשל, שם נהוג יבוא מקביל (grey import) גם הנושא של ה-Recall לא מתבצע ע"י היבואן הרשמי (שכן הוא לא הביא את הכלים ולא דאג לתקינתם) אלא ע"י הסוכנות שייבאה את הכלי בפועל. אני לא בטוח שהמצב בארץ שונה, אבל אני משוכנע שאתה מכיר את הנושא טוב ממני בהרבה. סה"כ אני לא שולל את היוזמה, אלא להיפך חושב שהיא ברוכה, רק צריך לשים לב לכל הנקודות האלו שעלולות להתגלות יותר מאוחר כבעיתיות (ויקרות). כל עוד הדברים ברורים למי שרוכש אופנוע בצורה כזו (בין אם היבואן הרשמי אחראי ובין אם לאו), אין מקום לטענות. אני משוכנע שרבים מבין קהל האופנוענים יהיו מעוניינים מאד לקחת את הסיכון (הלא כל-כך גדול לכלים יפניים מוכרים) בתמורה להנחה משמעותית.
 

enigo

New member
במכוניות זה עובד ככה...

את האחריות למכוניות ביבוא אישי נון היצרן דרך היבואן בארץ. המשמעות היא שהתיקון נעשה במוסך היבואן, אבל רק אחרי קבלת אישור תביעת האחריות ע"י היצרן בגרמניה - הליך שאורך כמה ימים. מעבר לכך, לפחות בחברה שאותה אני מכיר, אחריות היצרן היא פחות מקיפה ובעלת רצון טוב מאחריות היבואן.
 

ennicka

New member
עוד שאלה שאני לא בטוחה שיש לה תשובה

..אבל אם אתה בעצם פותח "תחרות" מול אבניר, זה לא עלול לגרום אח"כ בעיות איתם בשוטף (מעבר לאחריות אליה התייחסת), בקניית חלפים שוטפים ובכלל בעבודה שלך כעסק מולם (מן הסתם אתה עלול להרגיז שם אדם או שניים באקט כזה, לא?)
 

Shlomi TC

New member
יוני, מה לגבי קטנועים?

אם אני לא טועה, לקטנועים יש הוזלה במכס, האם אותה הוזלה קיימת גם בייבוא אישי?
 

YAYA15

New member
../images/Emo45.gif

למרות
שהעברתי בנינו ברגע של טמטום מערכות, אני מקווה שהכל נשכח ונסלח. כמו כן, רציתי לחזק את ידך ולהגיד שבאמת הגיע הזמן שהמהפכה תתחיל מלמטה בנושא המחירים, השירות וכו'. אני יותר מסקרן לשמוע מה יהיה מחירו של האופנוע בסופו של דבר.
 

mamba G

New member
ספייק,לך לקנות עוד פופקורן...

באיזה סרט אתה נמצא??? עשרים או שלושים אחוז הם פער מטורף שליוני אופנועים(בהצלחה
)לדעתי אין סיכוי להשיג. במציאות של היום(לדעתי) ,להבדיל מלפני 20 שנה ליוני אין סיכוי בכלל,אם הבוסים ב"עופר-אבניר" יעשו עליו אפצ'י,אחרי שהוא ינחת הוא ימצא את עצמו על מידרכה בהממטסו-יפן,עושה קראנק ל די אר 350 . עם כל הכבוד,ויש כבוד.
 

אספנות

New member
בהצלחה!!! אולי תביא גם קונטיינר של

נייקלים, ואביזרים ,ומעילים וקסדות , יעני כנס לאומנות אחזקת האופנועים או אופנועית או למטרו תבקש מיוני שמכור לך במחיר סביר ולמה אני כותב סביר כי כן מגיע לו להרויח השאלה היא כמה "טחנו" אותך בדרך ,המס ,היבואן, ההפצה, והמוכר, אחרי שתקבל חום תביא עוד קונטיינר אני משתדל להביא לעצמי את הכל לבד מחו"ל ואולי נעבור לשיטת הצ'מידן יוצאים לחו"ל עם צ'מידן ענק בתוכו תחתון אחד רצוי חוטיני חוזרים עם צ'ימידן מלא כאשר את החוטיני לובשים שאהיה עוד מקום בתיק אחד העסקים בארץ שראיתי עושה את זה קבוע כי ראיתי את המוצרים ברבע מחיר בגרמניה ברשתות ואין להם נציג בישראל
 

לוט111

New member
זכותו של כל אדם להחליט מי ימכור את

זכותך לרכוש מה שאתה רוצה היכן שאתה רוצה כמו גם זכות היבואן ולא משנה סוג המוצר להחליט מי יפיץ את מוצריו ומי ייתן אחריות למוצריו בעתיד . זה קיים גם בשוק חשמל ואלקטרוניקה ממנו אני בא וככה זה גם בכל העולם בכל הענפים אז לדעתי עופר אבניר לא עשו דבר שאינו כשורה מלבד זה שלא חזרו להודעותיך וכו -קחו דברים בפרופורציות הלקוח לא יכול להכתיב לארגון היכן יקבל את השירות ומי ימכור את מוצריו אלו הם תהליכים שמוחלטים ע"י ההנהלה של כל ארגון וארגון באשר הוא .
 

M O R M

New member
אני קצת מבולבל בחישוב העלות.

נאמר שמדובר ב- R1 בעלות של 86K האם זה כולל מע"מ או לא? אני לא בטוח שנשאר מרווח כלל. לגבי האחריות כמדומני שחובה על היצרן לספק אחריות הבעיה באופן השרות לקבלת האחריות... יתכן שהאחריות תתבטא בארה"ב ואז מה נשלח את האופנוע לאיבחון בארה"ב? אני לא מאמין שהיבואנים בארץ יכבדו בפועל אחריות שתכפה עליהם על ידי הוראת היצרן. הם יערימו קשיים באופן מכוון . לעומת זאת אפשר לקבל אחריות לאופנוע כזה על ידי מוסך מורשה משרד התחבורה כמו יוני (אינו חייב להיות על פי החוק מורשה יבואן.) ובתנאי שבעת החלפת חלק העלות תמומן על ידי הבעלים עד לקבלת אישור הייצרן. (או לחילופין השבתת האופנוע במקרה תקלה כבדה עד לקבלת החלק על ידי היצרן.)
 
ספייק יקר. כל הכבוד על היוזמה. אבל

אני לא סבור שהיא ריאלית. אם אתה רוכש אופנוע כמו V-STROM , מן הסתם זה לנסיעות בינעירונית מרובות. ולא רק לסופ"ש. כדאי לך לרכוש בעופר אבניר ולטפל אצלם במוסך היבואן. הרמה והשירות הם בכמה רמות מעל כל המוסכים בירושלים או בת"א. והמחיר לא יקר יותר. ואז לאחר גמר האחריות אתה מוזמן לטפל אצלי ב-30% העלות. וברמה שבשום פנים לא נמוכה יותר. ( לא רוצה להגיד מעבר לזה, כי הנחתום לא מעיד על עיסתו) אגב שמעתי שגם אצלם ניתן לשבת ליד המכונאי ולראות מה עושים לך באופנוע. אני מחונן בסוזוקי, את זה כבר שמעתם. לא? ואני מקורב לענייני סוזוקי. שמעתי שבוי סטרום יש מספר תקלות קטנות שמוסך היבואן מטפל בלי למצמץ, בלי כל חיוב כמו החלפת צינור רדיאטור או אטימת מכסה משאבת המים, וכו'. וזה כי יש אחריות. אז אל תזלזל בזה, במיוחד אם אתה נוסע הרבה קילומטראג'. אגב, גם האופנוע הבא שלי יהיה סוזוקי לאחר הוואראדרו השחור שלי.אבל לזה יש עוד זמן. קניתי הונדה כי חשבתי שהשם מצדיק זאת. בעניין זה טעיתי. קודם כל האופנוע צריך למצא חן עד הסוף. נו טוב, גם הוואראדרו נחמד בעיני.
 

Sheshet

New member
אל תדאג מחונני,

מחונן יקר שלי, כל הקונטיינר של הסוזוקים יטופל אצלך, מתאים ?
 

R-יק

New member
כל הכבוד ../images/Emo45.gif

כל הכבוד לך על זה שאתה עומד על שלך וליוני על היוזמה. הגיע הזמן שמישהו יתחיל לערער את היסודות של היבואנים.
 
למעלה