עונה 3, פרק 11:

kidis

New member
נכון נכון זה בדיוק מה שחשבתי גם

גודריק אמר את זה וגם לא ממש נשרף אלא יותר התאדה לאור כזה. אני מאמינה שאריק יחזור לפני. השאלה מה יקרה בסוף הפרק האחרון אם על התחלת הפרק ראסל ימות. אז או שהוא לא ימות או שיקרה משהו יותר גדול אחרי זה. מותח!
 

NettlesRule

New member
יופי ../images/Emo13.gif

אז זה אומר שאריק לא ימות כי אריק יותר צעיר מהשני ( אני לא זוכרת איך קוראים למלך) והמלך ימות. יופי אני לא יכולה לסבול את השיניים שלו זה מביא לי את הכריזה
 

alonback

New member
פרק מפוצץ בסיפוריים שוליים לא מעניינים

למי אכפת מטארה, סאם, לאפייט, החבר שלו, ארלין וכו' וכו'!!!!???? אפילו הקטעים של סוקי/אריק/ביל היו מאוד פרווה ולא היתה לנו יציאה של ראסל!!!! איפה הזמנים הטובים של we will eat you, after we eat your chidren. אבל אתם יודעים למה הפרק הזה תמיד יישאר חקוק בזיכרוני? המבט של ג'סיקה כשהיא באה למצוץ דם מהויט....jesus fucking christ!!!!!!!!!!!!!!
 

alonback

New member
את רוצה להגיד לי שאכפת לך...

טארה? ארלין? סאם? לפייט? קווי העלילה של ביל/סוקי/אריק (עם כל הערפדים הנלווים) הם קווי העלילה היחידים על שניים (שימו לב לשנינות המדהימה), גם כל הקטע של הפנתרה קצת מעניין אותי מאז שיש לנו גמילה מאנשי זאב. תוסיפי לזה את ג'סיקה שאני תמיד אשמח לראות על המסך וזהו, זה מה שמעניין אותי, כל השאר ממש לא מעניינים (כרגע).
 
לי פעם היה אכפת

מכל הדמויות שהזכרת. והאמת, אני מתה על טרי...שמחתי כשהוא וארלין הפכו לזוג. אפילו את טרה, שלפי דעתי היא הדמות הכי פחות אהובה על מעריצי הסדרה, חיבבתי פעם. ריחמתי עליה כשאמא שלה אכזבה אותה, קיוויתי לטוב כשהיא עשתה את טקס גירוש השדים. אבל הדמות שלה לא התפתחה בצורה מספיק מעניינת, ואין ספק שהפרצופים שלה מעצבנים ברמות על... סאם תמיד היה חביב עלי, וגם לאפייט מקסים. אבל למרות החוזק של הדמויות, נראה שהתסריטאים לא כ"כ יודעים מה לעשות איתן. עלילות המשנה פשוט לא מחזיקות.
 

too addictive

New member
מאוד!

אני חושבת שלאפייט הוא דמות מאוד מאוד מעניינת וכל הפרק האחרון (וזה שלפניו) היו בשבילי תענוג מהבחינה הזאת. גם ג'סיקה מקסימה בעיני...ההתוודעות שלה לאני החדש שלה, ההבנה שלה שהיא לא אנושית אלא חייה, זה באמת יפה בעיני. אנחנו רגילים לראות סרטים וסדרות על ערפדים בני מאות שנים שההרג הוא בדמם (חיחי
) ולראות מישהי שרק מגלה את זה על עצמה, שקוטלת שהיא פתאום צריכה להגן על מי שהיא בפני אנשים כמו ארלין, למרות שהיא נורא טרייה בעסק, זה מעניין. נכון שערפדים זה המרכז, אבל יש בסדרה הזאת עוד כל כך הרבה מעבר שמרתק אותי.
 

kidis

New member
למה לאפייט גם מעניין

אבל טרה אררר מעצבנת עם הפרצוף המגעיל שלה ומג'ייסון וחברתו החדשה יכול לצאת נמר מכונף! קסם לי הקטע בו ביל וסוקי נסעו באוטו וחשבו על עתיד שקט ורגוע, כשסוקי אמרה שהם יצאו לארוחות ערב עם טרי וארלין בכלל לא זכתי מי הם! עד שהראו אותם שוב ואני כזה "אההההה"
 

kidis

New member
../images/Emo58.gif

בלי רמיזה מהחברה שקראו את הספרים, האם סוקי תסלח לביל על ההתעללות שהיא עברה שם?? זה היה ממש נוראי! מה את חושבים?
 

West Doll

New member
נא לסמן ספויילרים!

למרות שזה שרשור של פרק מהעונה השלישית אולי יש מישהו שלא יבין את הרמז
 

reasonforall

Active member
פרק 11 ../images/Emo58.gif

לא מרוצה מהפרק. לדעתי מיותר. אני מקווה שהפרק האחרון הולך להעיף לנו את הראש, והפרק הזה היה מין "רגיעה" לפני הדבר הגדול הבא. סאם היה מיותר. ארלין ממשיכה עם הבולשיט. האח המיותר של סאם הפציע למשפט וחצי בדיוק. למה? מה יש לארלין בבטן? זה בטוח לא תינוק רגיל. אחרת לא היו סתם מתרכזים ונותנים כל כך הרבה זמן מסך לסיפור הזהץ ג'סיקה והויט היו מעולים בפרק. אני רק רוצה לראות אותה יותר ויותר. אמא של הויט והבלונדה הבתולה מיותרת. אמא שלו מתכננת משהו ואני ממש מקווה שהיא לא תפגע בג'סיקה, אחרת לא יהיה יותר ג'סיקה ויהיה ממש עצוב.
 

West Doll

New member
כן אבל זה לא באמת עוזר.

כי אז יראו את בוול שלך אבל פה לא יראו כלום
 

West Doll

New member
אמאלה רואים שאני עייפה../images/Emo122.gif

יראו את זה בוול שלך
 

too addictive

New member
אבל לא ניראה לי שהוא מודע לזה

לדעתי הסצינה שלהם, של הטיול הזה, היתה מהממת. אחרי זה היה לי חלום שאני גם עושה טיול כזה וזה היה משהו מזעזע...
 

nogaash

New member
הרי הוא בן למשפחה של מכשפים

ומכשפות, נראה שגם הוא איזשהו ייצור, ונראה לי שהוא לא סתם התחיל עם לאפייט, אם את זוכרת את הסצינה שאמא של לפייאט ברחה מהבית חולים כדי להגן על הבן שלה, היא טענה שהוא מיוחד ויש לו כוחות מיוחדים והמטפל שלה שהוא עכשיו החבר של לאפייט, אמר שהוא מאמין לה... אז זהו, שנראה לי שלא ייגמר כאן... ונראה לי שהוא אפילו הרשע בסיפור, הוא ממש מעורר בי אנטגוניזם.
 
למעלה