שרשור עונה 6 פרק 4

יפעת777

New member
לא בטוח שבמציאות הראשית רוז עבדה אצל הארלי

הכל יכול להשתנות אם האי שוקע, גם לפני זמן התרסקות המטוס (שלא התרסק), זה אפקט הפרפר.
 

Skywalker7246

New member
אתה קצת לא הבנת את מה שהולך שם.

במציאות החדשה, יכול מאוד להיות שהארלי מכיר את רוז. איך ייתכן? כי העתיד שונה לא רק מנקודת ההתרסקות, אלא הרבה לפני כן. העתיד שונה החל מפיצוץ הפצצה, החל משנת 1977... יש דבר שנקרא אפקט הפרפר, המון דברים פשוט השתנו. למשל, כל הנשים והילדים עזבו את האי, לפיכך ניתן לראות את בן המבוגר מלמד באיזשהו בית ספר. וכן הלאה וכן הלאה...
 

MoGanC

New member
אבל בן היה על האי כשהפצצה התפוצצה.

מה שמוסיף לרעיון שהפצצה היא לא הגורם לטביעת האי.
 

טיי 1

New member
אוקי.. אני מתחיל להתרגל לרעיון ש

שלזה מובילים אותנו - שתי התפצלויות של העתיד מנק' הפיצוץ. אוקי. אז לפחות אני מקווה שיהיה איזה רעיון בסוף שאליו הכל יתרכז. הן רעיון עלילתי, אבל גם פשר כלשהו. כי סתם לפרק לשתי מציאויות עתידיות - זה מאוד סתמי. כלומר - אני יכול עכשיו להמציא 50 אלף מציאויות . הנה , אחד עד הפיצוץ. ואחת אחרי הפיצוץ - ג'ון לוק מתוסכל מחייו, מנסה את האופציה ההומוסקסואלית, נהפך למפיק קולנוע ומפיק סרט על חייו בשיתוף בן זוגו. או כל שטות אחרת. רוצה לומר - במציאות החדשה שיוצרים אפשר לבנות כל ביוגרפיה חדשה לכל דמות - אבל צריך שיהיה משמעות בסופו של דבר לכל הסיפור. הדבר הבנאלי ביותר שעושים בסיפורים שכאלה (על גורל ואמונה), ואני מאוד מקווה שלא לשם חותרים - הוא שלא משנה באיזה מציאות, שבסופו של דבר גם במציאות החדשה שנוצרה, בסוף כל הפרקים , הגיבורים יימצאו את עצמם על האי (גם ללא התרסקות המטוס) - כי זה בעצם הגורל שלהם ואי אפשר לברוח מגורל *מגלגל עיניים*. בקיצור - מחפש אמירה כלשהי בסוף :) ג'ון לוק
 
אז זהו שהם צריכים להחליט

או שיש גורל או שיש מציאות מקבילה. לא יכול להיות שניהם כי זה דבר והיפוכו. מציאות מקבילה אומרת שבכל נקודת זמן משמעותית כלשהי המציאות מתפצלת נניח ל-0 ו-1. ב- 0 קורה ככה וב-1 קורה אחרת. גורל אומר שזה קורה תמיד אותו דבר ואין התפצלות.
 

יפעת777

New member
אין מה להחליט, אין מציאות מקבילה

המציאות שמראים עכשיו זה מה קרה לפני שהם עשו שינוי בעבר ופיצצו את הפצצה. ז"א מה קרה במקור לפני שג'ייקוב דאג להביא את כולם לאי. בתכלס המציאות שנשארה זו המציאות שהמטוס התרסק, כי זה כבר אחרי ששינוי את העבר.
 

too addictive

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

בדיוק מה שכתבתי לפני שהגעתי להודעה שלך
משם הכל הלך אחרת, ולכן "מלא" דברים ניראים לנו שונים פתאום במציאות בה המטוס לא מתרסק, אבל זה כי היה להם מלא זמן לקרות אחרת.
 

22ק ו ס ם

New member
../images/Emo58.gif היה פרק יחסית טוב לעונה

הבעייה עם אבודים שהיא הפכה לאופרת סבון. אופרת סבון בתחפושת של מדע בידיוני אבל עדיין אופרת סבון. לא נראה שהייתה ליוצרים ידע מדויק איך ומה בדיוק קורה על האי והם משנים את ההסברים הללו כל הזמן. במצב של הסדרה היום שום דבר כבר לא ממש מפתיע וכל התפתחות דרמטית נראית מלאכותית. למעשה, נראה שאחרי 2 העונות הראשונות היוצרים התפתו ליצור דרמות מיותרות רק בשביל הדרמות ופחות פיתחו דמויות. אם למשל ההסבר של לוק שכל האי הזה זה סתם ואין בו שום דבר מיוחד נכון זה עלבון לאינטליגנציה של הצופים.
 

A m o s 2 9

New member
../images/Emo58.gif

אבל אתה באמת מאמין לו שזה סתם אי? במידה מסוימת מה שלוק עושה לסוייר מזכיר את מה שבן עשה ללוק.
 

JohnLocke

New member
../images/Emo58.gif אתה יודע את מה זה מזכיר לי?

באמצע עונה 2 הרבה צופים אמרו "מה זה הכפתור הדפוק הזה, זה ניסוי פסיכולוגי, הם סתם מורחים את הזמן". עד שהגיע הפרק האחרון של העונה, וגילינו שהכפתור גרם לטיסה להתרסק. הרי ברור שהאי הזה מיוחד, וברור שסמוקי לא אמר את כל האמת. לא כל מה שחושבים בפרק 4 של העונה הוא נכון. להפך, די ברור שהם מנסים לגרום לנו לחשוב כל מיני דברים בתחילת העונה כדי שנופתע בסופה. אז אם משהו מאכזב עכשיו, לא בטוח שהוא באמת כמו שהוא נראה.
 

22ק ו ס ם

New member
כמובן שלא

אבל התחושה היא שהם לא באמת יכולים להפתיע בפתרונות. במקום להתמקד בפיתוח איטי של העלילה היוצרים התמכרו לטוויסטים לשם טוויסטים כך שזה מאבד כל משמעות כמעט.
 

טיי 1

New member
פרומו ממש ממש סתום וסתמי.

אי אפשר להספיק לראות כלום , אין שום מידע או טיזר לגבי מה הולך להיות. כלום . אפשר היה להגיד בתכלס "שבוע הבא - פרק של אבודים" וזה היה בדיוק כמו מה שהראו. אחד הפרומואים המיותרים בכל הזמנים EVER.
 

liraz z

New member
אם הפרומו סתמי למה אתה צופה בסידרה?

אתה סתם מתענה ...עדיף שתוותר וזהו.
 
למעלה