טוב, ספויילר על שוגר בול ממי שלא ראה אותו:
ציינתי שלא ראיתי את המשחק

אבל האמת, יוצא שבפורום כותבים ספויילרים במכללות על משחקים שלא רואים, אז עכשיו תורי: רקע: אני שונא את אוהיו סטייט ואת ארקנסו. שהתחלתי להתעניין במכללות, לאוהיו היה את טרוי סמית' (אז הייזמנר, היום ב 49-ים), טד גין ג'וניור (היום גם ב 49-ים, היה שחקן מאוד מלהיב במכלאות) ביני וולס (היום באריזונה נדמה לי) ובטח עוד כמה שאני לא זוכר. אז די אהבתי אותם, אבל לאט לאט גדלתי בעולם המכללות וגיליתי שהם מהביג-10 ומאז אני לא אוהב אותם כ"כ. אהבתי היחידה אליהם היא ביום הזה בשנה שהם נגד מישיגן

קיצר השנים עברו, פלורידה ואז USC קרעו להם את הצורה והשנה הם שוב אספו כמה שחקנים מלהיבים, בהנהגת טרל פריור התיכוניסט (בשבילי הוא תמיד יהיה התיכוניסט), דן ארון הר"ב ופוזי התופס. שלושתם ועוד כמה קיבלו מתנות והורחקו ל 5 משחקים, לא כולל השוגר בול. מולם - קבוצה קצת underrated, אבל הם בבית נגד טנסי, ובקונפרנס של אובון ו LSU אז אני שונא אותם. את ארקנסו מוביל הק"ב-עם-הסטטיסטיקה-המדהימה-שכולם-בטוחים-שהוא-יהיה-תותח-במקצוענים שנקרא ריאן מאלט (כמעט 4000 יארד עם 32 ט"ד). מה היה במשחק? טרל פריור הוא קצת כמו קאם ניוטון. מאשימים אותו בקבלת דברים במרמה ומאיימים עליו, אבל על המגרש לא רואים מזה כלום. 221 יארדס, 2 ט"ד, 0 חטיפות + 115 יארד על הקרקע. אבל מה היה במשחק שהפך אותו למוצלח כ"כ? רבע ראשון - טרל רץ 25 יארדס עד קו ה 25 של ארקנסו, מפמבל את הכדור, ארקנסו קופצים על הכדור אבל לא תופסים אותו. הכדור הוא כידוע לא כ"כ עגול, הוא מתגלגל לאנד-זון עם הרבה אדום-ארקנסו סביבו אבל זה הריסיבר של אוהיו סטייט סאנזנבאכר שמשתלט עליו באנד-זון. 7-0 מהלך אחד אחר-כך מאלט מוסר 20 יארד באוויר לדי ג'יי ויליאמס (זה רק אני או יש אחד עם שם כזה כזה בכל קבוצה?) שמתגלגל מעל המגן ורץ לאנד-זון עוד 20 יארד. ט"ד? לא, שורש כף היד שלו נגע בדשא. למאלט זה לא משנה, מסירה אחת אחר כך הוא כבר מוסר ישר לפינת האנד-זון לאדאמס. 7-7 אמצע רבע ראשון. עד סוף הרבע ארון המושעה רץ לעוד ט"ד 14-7 לבאקאייז. קצת לפני החצי, פריור מוצא מ 20 יארד את סאנזנבאכר הזה במסירה יפהפיה, dive and catch, ישר באנד-זון, בין שני מגינים. אולי באמת הוא מתאים לדראפט הקרוב במקום לשבת 5 משחקים שנה הבאה על הספסל ולראות את המניה שלו צונחת? סאנזנבאכר עושה חגיגת chest bump קלאסית... עם המאמן שלו טרסל... עוד 2 דקות לסוף החצי פריור שם את הכדור 50 יארד באוויר (!) לפוזי (עוד מושעה) 2 אינץ' מעל היד של המגן. 28-7 סוך רבע 3 מאלט נזכר שיש משחק - 25 יארד באוויר לפינת האנד-זון. הולכים על 2 - מצליחים. 28-16. מאלט יסיים את המשחק עם 277 יארדס, ו-2 ט"ד. אבל עם עוד "קומפלישן" אחד שנגיע אליו בהמשך. סייפטי והכדור חוזר לארקנסו. הכדור של מאלט שוב חוזר לשוט באוויר. עד אמצע הרבע הרביעי התוצאה כבר: 31-26 6 דקות לסוף המשחק, הכדור של אוהיו, 4th and 1. הכדור על ה 40 של אוהיו סטייט. הם הולכים על זה. ארון קופץ מעל כולם ועובר את הקו הצהוב, רק בלי הכדור. ארקנסו לא עושים כלום, עם כמה אינקומפלישנס, פאנט לכל קבוצה. רק שהפאנט של אוהיו סטייט, 1:09 לסיום נחסם והכדור אצל ארקנסו, 20 יארדס מהאנד-זון. מסירה ראשונה של מאלט אינקומפליט. מסירה שנייה של מאלט, היתה קומפלישן מצויין, ישר לידיים של סולמן תומס. המשחק נגמר. ביג-10 מנצחים סוף סוף בול גדול, SEC מפסידים אחד כזה (עד יום שני!) ואוהיו סטייט חוזרת להיות the ohio state כמו שב NFL השחקנים אומרים. שנה הבאה לדעתי הקבוצה תהיה מאוד שונה, רוב הכוכבים לא יחזרו, ואם כן, אז הם יושבים 5 משחקים (!). סיום כמו של סטאנפורד: לאק הולך לדראפט, המאמן (שכחתי את השם שלו) הולך לקבוצה אחרת. סוף שנה, סוף תקופה. ורק טרסל נשאר.