עונה 2- פרק 17
איך לא פתחו עדיין?

Pumpkin Mania

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif+../images/Emo58.gif פצפון לBTW

למרות שאני מזהה שיש לה חלק נכבד בבורן דיס וואי... אם אני לא טועה
 

5ifi

New member
הלוואי אמן ../images/Emo58.gif

יש לה קטע עם ליידי גאגא... אבל אני לא שומעת את השיר עד הפרק.
 

o0Invisible0o

New member
אל תאשימו את עצמכם או ההמתנה הארוכה

והציפיות הגבוהות..מותר להגיד שהפרק היה גרוע. בחיי, כ"כ גרוע שאני אפילו לא אטרח להסביר למה.
 

y a m i girl

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo181.gif../images/Emo82.gif

פרק מאכזב, באמת שחבל לי שאחרי יותר מחודש זה מה שמביאים לנו, בלי קשר לציפיות ( כאילו, קצת, אבל לא נורא)... בקושי היה קליין, השירים לא היו משו, העלילה הייתה מטופשת וקצת נמאס לי מסו כבר, אני לא מאמינה שאמרתי את זה. מה שכן היה טוב- סנטנה ה-מ-ל-כ-ה! שהגנה על ההוביט הקטן שלי מלחטוף מכות רצח, קליין בשניות שראו אותם, סנטנה, בריטני שקרעה אותי מצחוק, המאמן של ווקאל אנדרנלין שהוא גררר לגמרי, מייק שרקד כלכךכלכך יפה ואפילו סנדי שיעשע אותי, בדרך כלל הוא מפחיד אותי אבל הפעם צחקתי קצת ממנו. והשירים... לא הלהיבו אותי מספיק, היו כאלה יותר ופחות... אבל אע, פרק פילר מטופש ואני רוצה שיהיה כבר פרק הבא המושלם!
 
ללא מילים../images/Emo58.gif

טוב עם כמה מילים איכס יאק בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע מה זה הפרק המשעמם טיכו הזה
בשביל זה חכיתי ? בשביל זה?!?! שוב הביאו את בליין וקורט בתור קישוט ,שוב דייב שם רק כדי להזכיר שהוא קיים . כן היו קטעים משעשעים כמו פאק אחרי הביצוע של סאנשיין (אגב מה נזכרו בה ?!? ) בקיצור יאק איזה שעמומון מחץ
 

sondheims Dot

New member
../images/Emo58.gif

מבחינתי, הפגרה לא נגמרה, ולא תיגמר עד ה27.
נבחרת המוחות- מה לעזאזל? הדבר הטוב היחיד שהיה שם היה החיוך של ארטי כשאמרו "ראפרים לבנים"
ומשמח אותי לדעת שבריטני היא אשת חתולים
ליגת הרשע- לא נמאס לכם מההתדרדרות של סו? זוכרים כבעונה הראשונה היא עוד הייתה בת אדם ולא קרירטורה?
וויל והולי- די, זהו, נגמר. לא מתייחסת יותר לא לזה ולא לוואמה.
סאנשיין- היא לא יודעת לשחק, ולא להקרין רגש בשיר. הדבר הטוב היחיד היו הבעות הפנים של פאק.
לורן ומרסדס- מעשע ביותר בתהחלה, התדרדר לקראת הסוף. אני שמחה אבל שוף סוף דיברו על זה שרייצ'ל מקבלת את כל הסולואים בניגוד למרסדס, ולא בצדק!
קליין וסנטנה- סצנה גאונית! אבל לא מגריש לם קצת ooc כל הקטע של בליין הזועם? איפה הבחור הרגיש שהרים ידיים כשקורופסקי דחף אותו לקיר? הוא רק מתפרץ עליו ועל סנדי. הותבים צריכים להחליט מי בליין, ולא לטפול עליו מצבי רוח בהתאם לפרק.
השיר של מרסדס- יפיפה. הריקוד של מייק- הגיע הזמן שהוא יראה את הכישורים שלו בקיצור- פרק משעמם, מיותר ולגמרי פילר לשבוע הבא. חבל לי שהפרק הראשון בסדרה של שישה, שאמורים להיות אדירים, התחיל כל כך צולע. אבל יפה מצידם לשלוח דרישת שלום לכל המעריצים בסוף. רק אני חשבתי על זה ככה כשהם הסתכלו למצלמה ואמרו כמה הם אוהבים את כולם? כמו שאמרתי, הפגרה ממשיכה. עוד שישה ימים ל 27!
 

5ifi

New member
כל פרק בלי קליין הוא פרק לא משו

וגם כאן לא היה מספיק. והסצינה היחידה שהייתה להם- הייתה הסצינה הטובה של הפרק. גאד בלס סנטנה. אשכרה צחקתי בקול מה'רייט אור לפט, טו יור צ'ויס'....חחח מלכה! ו..זהו, הכל כבר נאמר. בליין צריך לפתח אישיות, כי זה בלתי אפשרי שפעם הוא רגיש ופעם הוא הולך מכות, פעם הוא בטוח בעצמו ופעם הוא קלולס, פעם הוא אחראי ופעם הוא אדיוט. וסו מיצתה את אפקט ה'דיסטרוי דה גליקלאב', למרות שזה עדיין משפט משעשע לכשעצמו... הפואנטה הלכה... למה טרי חזרה למה?? לא התגעגעתי בכלל. איי וואנט ג'סי.
 

neurotica

New member
כי כל פעם זה כותב אחר.

איאן, ריאן ובראד (או בקיצור RIB) כותבים את בליין בצורה שונה בכל פרק. וכל פעם הדמות משתנה בהתאם לכותב. את הפרק הזה איאן כתב. ריאן מרפי כתב את בליין של הפרק הקודם וגם את של SLS שבשניהם הוא היה חמוד וקלולס להפליא. והטענה אומרת שבפרקים של בראד בליין הוא יותר מנטור מאשר כל דבר אחר. אז כן, לילד יש פיצול אישיות.
 

5ifi

New member
איאן ראיין בראד

זה ראשי תיבות: רסט אין ביס. חחחחחחחחחחחחחחחח. סתם קפץ לי לראש...
 
אוי תסלחי לי אבל זה ממש לא תירוץ

בכל סדרה יש מספר כותבים, זה לא אומר שהם לא שומרים על היגיון מסוים...
 

sondheims Dot

New member
בדיוק

אני לא רואה דמויות אחרות משתנות. קורט הוא אותו קורט מפרק לפרק, וככה גם סנטנה, וויל, רייצל וכולם... למה בליין מקבל טיפול שונה? ושנית, אני מעדיפה את בליין של ראיין מרפי. יש לו אישיות, בניגוד לבליין המנטור הקפוא או בליין הזועם בדרכים.
 

o0Invisible0o

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif

הם צריכים לדעת מי הדמות שהם כותבים והם פשוט לא יודעים.
מתישהו ימאס לצופים.
 

neurotica

New member
אני ממש לא מגנה עליהם או משהו כזה

ואני חושבת שזה דפוק לחלוטין שהם עושים לו פיצול אישיות, אבל זה מה שיש. תסתכל על פרקים, תסתכל על הדמות של בליין באותו פרק ותוכל ישר להבין מי כתב את זה. אני רק מציינת את זה שהם דפוקים בקטע הזה, עד כדי שאפילו הקהל עלה על זה, לא צריך לתקוף אותי בגלל זה.
כנראה שהם כן עשו איזה ישיבה משותפת כשהם כתבו את הדמויות המקוריות, אבל דמויות חדשות (קרי: בליין) פשוט נכתבות כל פרק מחדש, מבלי לעשות איזה תיאום ציפיות בין שלושתם.
 

y a m i girl

New member
העניין הוא../images/Emo181.gif../images/Emo82.gif

שזה לא רק זה. מרפי נורא אוהב לעשות את הדמויות שלו OOC כדי לשרת את המטרות והגחמות שיש לו באותו רגע, ראינו את זה עם כל דמות בסדרה... זה מעצבן אותי נורא, אבל עם בליין יש גם את הקטע הזה שהוספת. כאילו, למה אתם עושים לנו את זה? תכתבו דמות and sticks to it !
 
למעלה