מחפש תשובה?

Alfa156 GTA

New member
להניע עם גז ?

מוזר בחיים לא הייתי צריך. אבל אכן נשמע מוכר. האלפא
 

yoe66

New member
לא להניע עם גז

לתת גז לפני השילוב להילוך ראשון המעבר מניוטרל לראשון חייב להיות עם גז אחרת המנוע כבה
 

Alfa156 GTA

New member
קודם כל זה אלפא...

ודבר שני - בSC אין מפתח , ואין גם סוויץ'. האלפא
 

fazer_1000

New member
יש לי גם סיטואציה בשבילך.

הבחור החביב שמתייעץ פה אתנו משתכנע שאני צודק וקונה ויברטור אוסטרי. רק מה? הוא לא יודע להעביר הילוכים! אז הוא לא יכול לרכב. יותר מזה? הוא לא מבין איך מניעים את האופנוע. הוא לא יודע שצריך להרים את הג'ק. הוא לא יודע שצריך לשים דלק, הוא לא יודע... בחייך. עזוב שזו בעיה שאין לי מושג (באמת שאין לי מושג מאיפה המצאת את זה) עליה בכל הזמן שהיה לי את החגב. נכון- כשהוא נכבה צריך לדעת להניע אותו וזה גם לא תמיד פשוט (בעיקר כשהקרב' לא מכוון ומציף כמו שהיה אצלי). אבל יש דברים שלומדים... אני מניח שהוא לא יעלה על החגב בסניף הדואר אחרי העברת בעלות ויצא משם בווילי עם רגל על הכידון... מה יואב, נגמרו התירוצים ל"למה לא לגעת בקטום"? ציפיתי ממך ליותר
 

yoe66

New member
תירוצים? אני?

אני רוכב על כתום להזכירך אבל אם היה לי ארבע מאות כמו שמומלץ בו לבחור כשרק התחלתי לרכב אז ספק רב אם עוד הייתי רוכב היום... ולא קוראים לי יואב... חוץ מזה בוולי מסניפי דואר יוצאות רק זקנות על קלנועים
 
וכמובן...

נגיד ואיך שהו אני מגיע להחלטה ואני קונה אופנוע. סבבה משהו יודע איזה מוסכים טובים ואמינים יש באזור עפולה והצפון??
 

STIVENZ 426

New member
פייז, זוכר שאמרתי לך שלפעמים אתה

מדבר שטויות? לא נלך רחוק- נשווה את הקטום שלך ל"צהוב" שלי. הDR מעולם לא היה במוסך, אני היד ה 12+1 שלו, והמנוע שלו עדיין מקורי אגב. (מקורי=לא עבר חריטה, או החלפת בוכנה. לגבי רינגים- לא יודע. לא נראה לי) הקטום שלך בילה יותר זמן במוסך מאשר בכביש. (מוסך=זמן תיקונים, לא בהכרך נוכחות במוסך) הDR
מניע בקיק ראשון כמעט תמיד.
הקטום שלך צריך שוק חשמלי או ירידה ממש ארוכה והילוך רביעי כדי להניע. איך אתה, עם הנסיון שלך , מרגיש הבדלים בקשיחות השלדה? בולשיט. (שלדת הDR אולי יותר רכה, אבל אתה בטוח לא מרגיש את זה) לאופנוע שלך טווח כח צר יותר מהDR, ומגיע בטורים יותר גבוהים. אז כן, לתת בפולגז בשביל זה כיף יותר, אבל לג'עג'ע בסינגל על הגבול התחתון של הסל"ד? על מתלים עדיפים יש מקום לויכוח, למרות שעל החמור שלך הרגשתי הרבה פחות בנוח. ותוסיף עוד כמה נק' למשוואה שלך: הDR (עם הקיק, כן? ) יותר קל מהחמור. וזה מורגש, לדעתי מאד. החמור רחב מאד יחסית לDR. הDR פחות חזק, אבל זה באמת משמעותי? בולשיט. באשר למשוואה הספציפית שלנו- הDR עם משיכה קלה בכידון יעלה לווילי גם בשלישי עם מכת גז. החמור שלך אפילו בראשון יעשה טובה. קטום אמין? בוא נחזור להתחלה- הDR שלי אחרי 12 ידיים, שלך אחרי 5. הDR שנה יותר על הכביש. מי בילה יותר במוסך? אז לקטול את הDR אתה יודע? שטויות. אני לא אומר שרכישת הDR היתה צעד נכון. (עדיף היה לי לחכות ולהגדיל את התקציב) אבל אם עכשיו היו נותנם לי לבחור שוב בין DR לבין החמור שלך, הייתי ללא ספק בוחר DR. את הברקסים שלך אני לא זוכר כל כך, אבל הברקסים של הDR לא כל כך מכזיבים. ונותנים תמורה מצויינת. (אצלי באחורי הרגש מועט, אבל בDRים אחרים משנתונים מתקדמים יותר יש רגש וגם עצמה. עכשיו תחשוב שוב. ס.
 

Dr XR

New member
426, שאלה:

איך אתה יודע שהמנוע מקורי והצילינדר לא עבר חריטה? פתחת מנוע וראית שאין מידת אוברסייז על הבוכנה?
 

STIVENZ 426

New member
אכן הראש נפתח.

הדבר היחידי שהוחלף היה הראש, מסיבה לא ברורה, לראש משנתון מתקדם יותר (ולכן היתה לי בעיה עם הפלאג) ס.
 

fazer_1000

New member
אני מדבר שטויות ואתה טיפה נסחף...

"מעולם לא ביקר במוסך"? מה, הרמת טלפון לכל הבעלים ובדקת? על מה בדיוק הוא "מעולם לא ביקר במוסך"? אני כבר לא שואל על הבוכנה והצילינדר כי זה איכשהו משהו שעוד יכלת לבדוק (למרות שאם תפשפש בזכרונך טוב תזכר שבעצמך אמרת לי שמעולם לא פתחת את המנוע שלו). יותר במוסך מבכביש? אתה מכיר את ההסיטוריה של החגב שלי? זה נחמד, כי אני לא. נכון- הוא בילה אצלי הרבה זמן במוסך. לא על הרבה דברים, על כמה דברים ספציפיים אבל סה"כ עמד שם די הרבה זמן. מודה- הטיפול היה יקר ולקח זמן עד שיכלתי/רציתי/סיימו [כמו הפרצוף שלהם] את הטיפול וזה גם זמן מבוזבז. שהחמור קר- הוא מניע כמעט תמיד בקיק ראשון גם. כשהוא חם ומוצף- זה משהו אחר. וכשהקרבורטור מכוון כל כך עשיר ברמה שהוא מציף את האופנוע בפתיחת גז- אז הוא באמת לא יניע כל כך בקלות. שאל את מאניה איך האופנוע מניע אחרי כיוון קרב'. וכזכור לי- האופנוע שלך דווקא לא כזה מניע מרצון. גם אתה קיללת לא מעט את האופנוע- ההבדל הוא שאני זוכר את זה שאני מדבר על שלי רק שאתה נוטה לשכוח את זה... לגבי השלדה- וואלה לא כזה קשה. קח אופנוע- תרכב עליו, אפילו סיבוב קצר, קח אופנוע אחר, ותרגיש בהבדל. אפילו אתה תהיה מסוגל להרגיש, נראה לי. אין לי מושג מאיפה הבאת את ענין רצועת הכח אבל זה ממש קשקוש. ההבדל היחיד הוא שלקטום יש פשוט 10 כ"ס יותר, ואת זה אתה אולי מרגיש בצורה משמעותית יותר בסל"ד גבוה. הדיאר שלך על הנייר קל יותר- וזה לא כמעט שלא מורגש. ענין הווילי- נו טוב. תשמע, לשכנע אותך יהיה קצת קשה. אתה פשוט הולך "קשה" וטיפה מסונוור. אתה יודע מה? תבחר את הDR. אני אבחר בקטום. מקובל?
 

enigo

New member
הרמת גלגל בשלישי???

פששששש.... או שאתה עם יחסי העברה סופר-דופר קצרים, או שהאופנוע שלך מוטאציה חריגה. גם XR ו TT לא עולים בשלישי, לפחות בלי תעלולי DT של קפיצות ומשיכות, אז יפה לך, שמור על האוצר!
 

fazer_1000

New member
לא רק זה, גם כשהאופנוע שלו חוצה את

קו ה308 קמ"ש הוא פורש כנפיים ועף... ווילי ב3 במכת גז כמובן.
 

enigo

New member
מכת גז = זריקת קלאץ?

כי לא מכיר ווילי שלא במכת גז...
 

STIVENZ 426

New member
מלעיזי הווילי שלום.

1. אכן, מדובר בווילי בשלישי, יחסי ההעברה לא שונו, והמהירות הסופית מעידה על כך (שיוט של 105-110 ב6.5-7K סל"ד) 2. מדובר בתחום סל"ד מאד מצומצם (בין 4-5K). 3. אתם מוזמנים לשזוף לכשניפגש. 4.איחלתי לחייל בהצלחה. ס.
 

STIVENZ 426

New member
ללא זריקת קלאץ..

הוא דיי גמור, כבר לא נשאר מה לזרוק. אם נזרוק לא יישאר בכלל.
 

חביבוס

New member
אוקיי, אני יספר לכם את הסוד...

מורכב מאחורה, בשני אומרים לא לעמוד על הסבל ולהוציא תחת החוצה, אתם עוברים לעמוד עליו ונותנים פול גז...
סתם בידידות....
 
למעלה