איש השבוע
בן הצבי

בן הצבי

New member
שלומי טוב..

אוהב, למה לא..?! משעממת, אבל לא לפחות בלי מאמץ.. עוד לא התחלתי, ומסיים תיכף ומיד ממ"ש ממ"ש ממ"ש.. מרוצה זו מילה יחסית. קוקה קולה, עדיף עם שווארמה.
 
רץ כצבי וגיבור כארי ...

א) כל חסיד חב"ד מאמין שהרבי הוא "דורינו", ואני משתאה לדעת במה הרבי נשיא "דורינו" ? ב) על איזה עיתון, ומדוע, נאסר להיות עיתון יומי? ג) מה הרעש? מי צורח? ועל מה? יחי אדונינו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
 

בן הצבי

New member
תשובות... תשובות....

א) מה לעשות שזוהי הכתרה שהרבי הכתיר את חותנו על ימין ועל שמאל ובמילא זה הכתיר גם את עצמו.. ב) אין לי שמץ... ג) הינוקא צורח על בעיה בעולמות ה'תחתונים'.. יחי אנחנו!!
 
יש לי שאלות

ואיזה כיף יש מי שיענה
1 - איך אתה בוחר את סגנון הלבוש כעת שיצאת בשאלה ? 2 - האם אתה עובר עבירות במיוחד בשביל להרגיש את החרות ? א"כ איזה ? 3 - האם אתה יודע לקבל מחמאות וליהנות מהן ? 4 - וזו לא שאלה - אתה בנאדם על הכיפק שיהיה לך הרבה הצלחה ואושר
 

בן הצבי

New member
תשובות למלח השמים..

1 - לפי סגנון הלבוש שמוצא חן בעיניי, ומדהים לראות שאחי הגדול ואני מתלבשים אותו הדבר... 2 - בהתחלה אולי. בעיקר אכילת לא כשר. 3 - יודע לקבל, לתת, ולהנות מהכל.. 4 - תודה, אחי, גם אתה...
 
גמלי גמלי ישאלות..

בסולם מ 1 עד 10, איזה חלק יש לפורום ביציאתך בשאלה? האם בדיעבד אתה מרוצה ממה שהאינטרנט עשה לך? האם אתה מאמין שאפשר להתאהב בצ'אט? אם נגזר עליך שהילד שלך יהיה דתי, מה היית בוחר בשבילו: חב"ד? חסיד פולני? ליטאי? מזרוחניק? מתי תתחתן? תשלח פתק לאוהל? או באיגרות? לייבל או בנימין?
 

בן הצבי

New member
אוהו..... אילו שאלות....

1 - לא יודע לדרג, אבל חלק גדול בהחלט. 2 - שאלה קשה. לא פעם שאלתי את עצמי אם הייתי יכול לחזור אחורה ולא לדעת מה שאני יודע היום מה הייתי בוחר? לא הצלחתי לענות לעצמי על זה בצורה ברורה. הפסדתי שם המון דברים, כולל אנשים שאני אוהב. ועם זאת כאן אני יכול לממש את עצמי. זמנים יגידו אם אהיה מרוצה לבסוף. ההימור שלי - שאהיה מרוצה. 3 - הייתי מעדיף חב"ד. לפחות שם לא יעבדו עליו שהיהדות קשורה איך שהוא לשכל והגיון.... 4 - אין לי מושג מתי.. ל'אוהל'!! ודאי!! מה אני משיחיסט..?!
לייבל שקרן!! (נקוה שמענדי לא יראה את זה... חח..)
 

שלומפער

New member
ועוד כמה שאלות..

1. איזה ניגון חבד"י אתה הכי אוהב? 2. איזה שיר ששמעת רק אחרי שיצאת אתה אוהב? 3. איזה סרט מאחרי שיצאת? 4. יש איזה תחום בספורט שאתה כן אוהב? 5. מה יותר מעורר נוסטלגיה, ליל שבת או סעודה שלישית? 6. היום היית לוקח לתרגם ספר של הרבי? 7. מתי אתה מפסיק כבר לעשן? 8. כשתתגייס במה תרצה לשרת? 9. מה החלום שלך לעשות בעתיד? 10. יש מצב אחי?
 

בן הצבי

New member
עוד תשובות לשלומפ'...

1. ניגון 'שאמיל'. 2. אין כזה. 3. כנר על הגג. 4. כן, ספורט אצבעות בתקתוק מקלדת. 5. ליל שבת. 6. בטח, אני מתרגם עדיין קלטות שלו. 7. כשאמות... 8. אין לי שמץ, משהו קל, פשוט, ושלא יגידו לי הרבה מה לעשות. 9.לחיות טוב... 10. מצב למה..?
 

Le Fay

New member
מזל טוף!

הגיע הזמן
1. לאיזו מוסיקה אתה הכי אוהב להאזין? 2. מה הכי מעניין אותך לקרוא? 3. מה דעתך על טלויזיה? 4. מעדיף לקרוא חדשות או לשמוע אותן מפי קריין? 5. עכשיו שאתה מכיר אותה מקרוב, עדיין מעדיף את ת"א? 6. האם העלית בדעתך שתהיה פעם כוכך בודד? 7. זה באמת בהכרח רע? 8. כשאתה מוקף בחילונים, זה כוכך שונה מלהיות מוקף בחסידים? 9. מה אתה בטוח שתחזיק בבית, בכל מקום שתהיה בו? 10.מה לעולם לא תכניס אליך הביתה?
 

בן הצבי

New member
לה פיי... שאלות לעניין סוף סוף....

1- מוזיקה ישראלית, רומנית, ויהודית. 2- ספרי מחשבה. 3- נחמד במינון. 4- לשמוע, רגיל לראות "מבט" מגיל אפס בערך... 5- חולה על תל אביב!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6- כל הכבוד על שימת הלב... תלוי מאיזה כיוון. 7- כנ"ל, תלוי מאיזה כיוון.. 8- בהחלט שונה. לכן אני לא מחבב את הכינוי "המגזר החילוני" ו"המגזר החרדי". אני מעדיף להשתמש במושג "העולם החילוני" ו"העולם החרדי". אלה שני עולמות שונים לחלוטין. 9- תמונה של הרבי. משום מה.. 10- צלב.
 

Le Fay

New member
'סמקתי כהוגן

(צכה להשתזף דחוף). 1. מה יותר מדבר אליך בשירים - המילים או הנעימה? 2. מוסיקה רומנית (ויהודית) - זה אומר מוסיקה צוענית, או אחרת? 3. צליל של איזה כלי נגינה הכי אוחז בגרונך ומטלטל אותך: כינור, אקורדיאון, קלרנית, חליל, סקסופון? 4. תמונות של הרבי, ושל רבנים בכלל, זו לא עבירה על "לא תעשה לך"? 5. מה ידוע לך על המקור והסמליות של מגן דוד, פנטגראם וצלב קרס? 6. עד כמה נוחות יומיומית (נניח כורסא רכה ולא כיסא) חשובה לך? 7. מהם שלושת הדברים שאתה הכי אוהב בתל אביב? 8. מה הדברים הכי חשובים שגילית על עצמך בחודש האחרון? 9. כמה, בין 1 ל-10, מפריעה לך ההיזקקות לחברה, או לאוזן קשבת, של אחרים? 10.האם היציאה בשאלה גררה שינוי מהותי באופן בו אתה תופס את עצמך, את רגשותיך, ואת גופך? נ.ב. אם שאלות חצופות או מטרידות, מותר לדלג. ואם אתה לא מרגיש ידידותי במיוחד לחיים וליקום, אתה גם לא חייב להתאמץ לחייך תוך כדי
 

בן הצבי

New member
חחחח...

1- שניהם יחד וכל אחד לחוד. זה תלוי באיזה סוג מוזיקה מדובר. 2- חחח... האמת, שבמוזיקה היהודית יש הרבה יותר מוטיבים צועניים מאשר במוזיקה הרומנית האותנטית.. (כך אבא שלי בכל אופן טוען, שכשהוא הולך לפסטיבל הכלייזמרים בצפת הוא מזהה מנגינות שהוא שמע בחתונות ברומניה מנגנים צועניים ממש לא הלכו עם קסקט, וסט, וטלית קטן מתבדר ברוח...) 3- כינור וקלרינט. 4- תשובה הלכתית- האיסור על "לא תעשה לך" חל רק על תבליטי דמויות אנשים בהם כל אברי הפרצוף מופיעים בשלמותם. תשובה שלי- frankly dear, i dont give a dam.... 5- המקור של מגן דוד לפי מה שסיפרו לי בגן לפחות זה מה שהיה מצויר על המגן דוד המלך... האמת, לא ממש אכפת לי מאיפה זה הגיע, כיום אני יודע שזה אחד הדברים שהכי מזוהים סימבולית עם העם שלי. אין לי מושג מה זה פנטגראם, סליחה על הבורות.. וצלב קרס היה הסמל של הנאצים למיטב ידיעתי.. מאיפה זה הגיע..? ביטס מי.. 6- פעם ביום, לפני שאני הולך לישון. 7- כמות האנשים, שעות השינה המוזרות שלהם שמתאימים לי להפליא.. ושהחרדים שבכל זאת מגיעים לפה משתדלים להתנהג כמו בני אדם כי הם לא בבית.. 8- שיש לי למה להתגעגע. 9- מפריעה למה..? 10- בהחלט, שהרי ליהדות יש מה לומר בכל נושא, ממילא כשאני לא מחויב להקשיב לה יותר, אפילו ההסתכלות שלי על העכביש השכן השתנתה.. (מכירה את הסיפור עם דוד המלך והעכביש..? אז זהו, שלא נראה לי שעכביש נברא אך ורק בכדי לספק לדוד מחסה משאול..)
 
שאלות מאוחרות

וגם לא משהו של שאלות. סתם לפרוטוקול... 1. מתי בפעם האחרונה התפתית להניח תפילין בתחנה המרכזית? 2. מה הרגשת באותו מעמד? 3. האם בעבודתך החדשה כשמגיע אדם חרד. עולה במוחך הרצון "להוציא לו את המיץ"? או סתם לבלבל אותו עם איזו שאלה? 4. מתי אתה מחליף את תמונת הרעבע בכרטיס האישי, בתמונת הרעבע מהנייד...? 5. מה שלום י.ח.? <סתאאאם...>
 
באתי (באמצע הלימוד) למחות בתוקף.

אני, מגונן על איש השבוע, מוחה בתוקף על הודעה זו. ניצוצות,לאחר מחשבה עמוקה הגעתי למסקנה הבאה: איש השבוע נועד, לאפשר לחברי הפורום לתהות על קנקנו של איש השבוע. אתה לעומת זאת רוצה לתהות על קנקנו של איש השבוע שעבר. ובכן, אין לי שום בעיה שתתהה על קנקנו של מי שאתה רוצה- אותי למשל מאוד מעניין למי מחברי הפורום יש ויברטור, ובאימתי הוא יוכל להשאיל לי אותו (נא להודיעיני בדחיפות) גם אתה תוכל לתהות על קנקנם-אבל רק אם זה יהיה רשמי וחוקי. עד אז תצטרך לכבד את החוק הבלתי כתוב (עד עתה): "תוהים רק על עכוזו..טפו נתכוונתי קנקנו של איש השבוע הזה". על כן הצעתי לך אחת מן השתים: או לייסד פינה חדשה בשם: "איש השבוע שאיננו איש השבוע, אבל היה איש השבוע פעם, לא כולל מאני באני". או שתכבד את המסורת של הפורום. ככלות הכל אנחנו שומרי מסורת. בברכה, עומר. נ.ב. אני מציע שתקבל החלטה רק בשבוע הבא, בין כה וכה איש השבוע הנוכחי איננו מעניין אפילו את יניב רדבול. (למרות שאי ההתענינות של יניב איננה הוכחה לכלום לבד מכך ששם משפחתו של אורי80 איננה סמירנוף או אבסולוט)
 
../images/Emo6.gif אז ככה

קודם כל אני מכיר פה כמה שישמחו להשאיל לך ויברטור אבל בגוון אדום. כך שמרוב צמירמורים מעצם הרעיון לא תצטרך אפילו לשתול בו בטריות. שנית. אם בהצעות חוק עסקינן אני מציע כי תכבד את כללי המסורת ובכל פעם שניק חדש מפציע. תערוך לנו היכרות עם הכותב ובמילים קצרות ספר על עברו ומה גרם לו לכתוב בפורום.במשך כמה זמן הוא היה קורא פסיבי, או בכלל פסימי. <אח"כ פלא שיש טענות על קבלות פנים קרירות?> בקשר לקפה ועוגה כבר נארגן אולי משלוח על בסיס שבועי קבוע מאחת הקונדיטוריות האהובות על רוב שוכני הניקים הנ"ל. בברכה נ.ב. בתור התחלה אני מציע את הניק האהוב עלי באופן אישי "זקנה ממשטרת החופים" נ.ב.ב. תשאר כזה אל תשתנה
 

בן הצבי

New member
תשובות לניצוצות,

אחד היקרים שבפורום.. 1. אני נעצר מדי פעם, אבל לא בתחנה המרכזית, אלא בדיזנגוף. אין לי התנגדות להניח תפלין, אני איפלו מחבב את זה, ובכלל- אצלי בשולחן ערוך אין איסור על הנחת תפלין.. 2- שום דבר מיוחד, מלבד חיבור להיותי יהודי. 3- לבלבל אותו עם איזה שאלה, או לשוחח בטלפון ביידיש, אני אוהב את העיניים הפעורות לרוחה.. 4- לא מחליף. אחלה רבי. אחלה תמונה. 5- אתה מתכוון לא.ל או לא.ח.ל? ד"ש משניהם.. סתאאאםםם..
 
למעלה